Zoover

7,5

Hotel gaat achteruit geen 4 sterren meer waardig

Frans Peters
10-10-2019

We komen hier al 4 jaar maar je ziet met de jaren snel achteruit gaan. Kamers zijn hart toe aan renovatie. Deuren die klemmen douche die lekt fhon waar de slang van lost laat en wc knop die je terug moet duwen anders loopt hij verder door enz enz.

Kamers worden niet meer goed schoongehouden ze vliegen er door heen.

Liftten die met regelmaat niet doen, waardoor je vaak heel lang moet wachten omdat ze vaak overvol zitten of aangeven dat er niemand meer bij kan (alarm gaat af) terwijl er maar 4 in staan.

Eten is heel erg eentonig veel vis weinig vlees en geen variatie aan groente.

Enkel de ligging is mooi centraal, vlak bij strand centrum en openbaar vervoer.

Jammer want we gingen in begin er zo graag heen omdat het een goed hotel was maar

dit hotel is absoluut geen 4 sterren meer waardig.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Prima hotel

Leonard
27-9-2019

Wij hebben al verschillende hotels in Benidorm bezocht.Naar onze mening is Madeira centro toch één van de betere.Propere kamers,zowel voor het ontbijt als de lunch en het diner allemaal lekkere buffetten,het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Wij komen hier zeker nog eens terug en Benidorm......is geweldig!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Super hotel

Familie Goos Cambre
25-9-2019

Madeira centro al 7 keer bezocht en voor ons nog altijd een geweldig hotel.Propere kamers, lekker eten,vriendelijk personeel iedereen doet zo zijn best,ideale ligging nergens iets op aan te merken.Voor ons één minpuntje het brood moet je altijd toasten anders is het amper te eten (precies nooit vers)Inderdaad veel Spanjaarden maar daar heb je weinig of geen last van.Voor ons een top hotel.

Gereisd Met partner in september 2019

Ze zijn verkeerd bezig dus nooit meer.

Rudi De Smet
18-6-2019

Hotel begint teken te geven van oud worden is aan de receptie heel proper maar op de kamer is het zo niet, heb daar een verhaal over maar kan dit hier niet plaatsen.we komen reeds meerdere jaren in hotel. het eten is niet meer zoals ten tijden het buffet avondmaal. tweemaal vis paneer.

varkenspoten, Paneer inktvis, steak en kotelet.wel ieder dag iets anders maar ik geloof die 10 dagen driemaal varkenspoten geproefd. Ook veel Spanjaarden veel lawaai in restaurant

Ik heb afscheid genomen van dit hotel en ook even van Benidorm een grote bouwwerf en touroperator breng zijn klanten niet op de hoogte het hotel staat 50 meter in vogelvlucht van de werf veel stof lawaai boren in de grond en een ganse dag tut tut van de machines we zaten op het vijfde maar op het vijftiende hoorde je ook het lawaai, als je kan ga dit jaar daar niet heen we leven hier al volop in het lawaai en we gaan voor rust maar dat heb je daar nu op dit moment niet.

Ander kok?

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima

Aniek
30-4-2019

Prima hotel. Van de basisgemakken voorzien. We hadden een 4 persoonskamer en zouden twee queensize bedden krijgen. Dit zijn echter twee bedden van 1,20 m breed, dus best krap. Het binnenbad is heel klein; het is net een pierenbad. Er zijn ook weinig ligstoelen. De fitness kost 3€. Naar onze mening overbodig. Ontbijt was prima.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig Hotel

Anneke
20-4-2019

Geweldig Hotel. Schoon. De ligging is perfect dicht bij strand en centrum. Het eten zowel ontbijt als avondeten alles is in buffet maaltijden erg lekker. Prachtig uitzicht vanaf het balkon. Gaan zeker weer een keer

Gereisd Met partner in november 2017

Fantastisch.

Meta
16-4-2019

Heerlijk was het daar. Mooie kamer op de zon/zeekant en een heerlijke keuken met het lekkerste eten, iedere dag opnieuw. Vriendelijk personeel ook aan de receptie. Fijn dicht in het oude centrum en de bushalte voor de deur. Kortom, een super vakantie en dit jaar zeker weer naar deze plek.

Gereisd Met partner in december 2018

Is goed

Iveta
13-4-2019

Niet genoeg kamer-slippers en badjas en drinkwater

Gereisd Met vrienden in april 2019

Zeer goed

Marc Hutse
8-4-2019

Madeira Centre gaan we 3 keer per jaar heen. Zeer goede ligging.

Gereisd Met partner in december 2018

Zeker de mooiete waard om daar heen te gaan.

Frans Peters
    6-4-2019

Een mooi en gezellig hotel met goede service en ligt centraal vlak bij het oude centrum en beide stranden. Ook het openbaar vervoer is vlak bij het hotel, met de bus kom je voor €1,50 overal. Leuke winkels en markten.

Kom al 6 jaar hier en bevalt me nog steeds.

Gereisd Met partner in september 2018