Zoover

6,9

Nooit meer

Bert Stakenburg
4-7-2019

Er is geen zandstrand zoals de touroperator omschrijft, en geen groot zwembad, geen grote zonneweide, hotel met 545 kamers en 39 zonnebedden overigens er kunnen er ook niet meer staan, avond diner buffet zeer slecht.

Gereisd Met partner in juni 2019

Groot en net hotel

Enine
16-11-2018

Netjes en groot hotel, beetje verouderd maar niet vervelend. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat goed Engels spreek. Toen wij er waren was het nog niet druk. We zouden niet terug gaan in het hoog seizoen ivm de drukte.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Echt fantastisch

Robert
13-9-2018

We zijn vanaf 3sept to t 12 september daar geweest een geweldig hotel, lekker eten, grote kamers ruime badkamer en sanitair zeer schoon, vriendelijke mensen ook in restaurant, we hadden kamer 338 met zij zeeaanzicht veel activiteiten en gezellig terrasje we zijn best kritisch maar dit hotel kreeg van mij een 10+, 25 meter van het strand en mooie wandelingen in de buurt bv naar de vuurtoren geweldig gewandeld en uitzicht.

Gereisd Met partner in september 2018

Ongelofelijk wat een super hotel is dit!!

Hans & Femke Heijmen + Ton Koolen
25-7-2018

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo negatief over dit hotel zijn. We hebben 2 weken heerlijk geslapen, heerlijk gegeten en ze waren zo behulpzaam.. zeer naar tevredenheid. We hadden op de kamer een koelkast met 2 flessen water, cola, sinas, lemon en 2 blikjes bier. De koelkast kon je ook vullen met wat je zelf aanleverde. De bedden lagen misschien wat hard, maar daar waren we snel aan gewend. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Het eten was top. Elke ochtend vers fruit, verschillende soorten ei, broodjes, jus d'orange, koffie, croissants, kaas/ vleeswaren enz. Het viel ons op dat het avondeten meestal veel vis bevatte, (wat wij niet lusten) maar er was daarnaast nog genoeg keus in andere gerechten. Elke avond ons buikje rond gegeten. Qua vis hadden ze kreeft, krab, mosselen en zelfs kaviaar. Wij komen zeker nog vaker terug. Joseph & Pépé (receptie), Bedankt voor de leuke gesprekken en behulpzaamheid. We vergeten jullie niet!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geen 4 sterren waard

Noa S
2-5-2018

Het hotel ligt goed aan zee, maar ik vind dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is. Het ontbijt is erg simpel, en het avondeten is niet smakelijk.

Het personeel is onvriendelijk en afstandelijk.

De bedden zijn afgrijselijk voor de 4 sterren.

Wij hadden om een kamer met 3 bedden gevraagd, en we kregen 2 bedden en een bank waarop gewoon een deken en een kussen op is gelegd. Niet erg comfortabel.

Ook waren de kamers oudbollig en toe aan renovatie. De douchekop kan niet van de muur af worden gehaald, wat ik persoonlijk erg vervelend vind.

Ook zit het hotel vol met bejaarden, dus het is niet erg geschikt voor jongeren of gezinnen.

Kortom, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Mooi gezellig hotel

A. De Graaf
14-4-2018

Mooi hotel mooi uitzicht mooie kamers dichtbij het strand lekker ontbijt

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heel goed hotel

Bart
27-11-2017

Alle slechte recensies die hier geplaatst zijn snap ik niets van, het is gewoon een goed en mooi hotel.

Ontbijt super / ligging super / personeel super / kamers super ect ect

Gereisd Met vrienden in november 2017

Super

Gea
28-10-2017

Tis een geweldig hotel en ga er zeker weer naar toe en de service is ook erg goed

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Prima hotel op toplocatie

Hanszoetermeer
25-9-2017

Prima hotel ruime kamers goed ontbijt op toplocatie alle kamers zicht op de zee. Bijna elke avond entertainment en dansen.

Gereisd Met partner in juni 2017

4 sterren Onwaardig!

Dijkstra
23-9-2017

Wat een hotel. We hadden gelukkig alleen ontbijt, want das was regelrecht schandalig slecht. We zijn op heel veel plaatsen en hotels geweest, maar zoals bij kaktus Albir hebben we het gelukkig nog nooit gehad. De hotelkamer is zeer oubollig. De matrassen zijn knetterhard en de douch, in het bad, kan je niet loshalen om even lekker te douchen. Het personeel was uiterst vriendelijk en de ligging was prima. Ook de schoonmaak is prima. Het zwembad is geen zwembad, maar een waterpartij waarin je kunt poedelen. Ook nog eens ijzig koud. Op het dak is ook nog een zwembad, maar ook heel erg klein en steenkoud.

Kortom: ik kan iedereen aanraken om niet naar Kaktus Albir te gaan. Albir zelf is wel gemoedelijk en de eettentjes zijn er plenty en erg goed en betaalbaar. Met name El Sacristan, (via de tuin het hotel uit en de eerste straat links). Hier zitten een aantal restaurantjes, maar El Sacristan is super en de eigenaar spreekt ook een beetje Nederlands. Trein en bus zijn prima te doen!

Gereisd Met partner in september 2017