Zoover

7,7

Geweldig genoten

Andjanie
30-4-2019

Na de recensies op het internet gelezen te hebben hielden we eigenlijk ons hart al vast voor wat we konden verwachten

Bij aankomst was het beeld direct veranderd mooie entree en we kwamen tegen het einde van het diner aan maar omdat we net aangekomen waren konden we uiteraard nog even eten

Zwembad was nog wel best koud maar dat vonden wij niet zo erg

eten was goed en er was veel variatie elke dag wel iets anders

personeel was super! Super vriendelijk en heel gezellig ook het avond entertainment was gezellig het publiek was een mix van oud en jong en daar werd wel aan gedacht

het is niet een standaard entertainment met elke dag het zelfde zelfs daar zat variatie is

Kamer waren erg ruim en schoon en het balkon was geweldig met uitzicht op de zee

En dan had je ook nog het winkeltje met Marcel met veel tips n trucs

We hebben een geweldige vakantie beleefd en hebben het hotel en vooral het personeel erg gemist! Een aanrader ♥️

Gereisd Met vrienden in mei 2018

uitstekend

jose van asten
5-4-2019

het is er zalig heel rustig we zijn er ondertussen al 3 keren geweest en hebben er genoten het eten was prima de kamer proper

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima hotel!

Yvette
25-11-2018

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Kamers ruim en schoon, personeel zeer vriendelijk.

Rustige locatie.

Eten is gevarieerd, meer dan voldoende, lekkere salade bar en vooral erg goed ontbijt.

Strand, cafeetjes en restaurants op loopafstand.

Savonds uurtje ontspannen entertainment, niet te overdreven maar gewoon leuk!

Gereisd Met partner in november 2018

Redelijk

Leenhouwers v boxtel
20-10-2018

Eten redelijk kamer en balkon super zwembad slecht personeel vriendelijk ijskasje was leeg entertament slecht

Gereisd Met partner in september 2018

Vriendelijk en schoon hotel maar geen 4-sterren

Tessa
5-1-2017

Het personeel is erg vriendelijk en het hotel is erg schoon. Het eten is echter niet lekker. Vaak koud en weinig keuze. Wij hebben vaak buiten het hotel gegeten. Ik zou ook aanbevelen om het hotel te boeken enkel logies of logies met ontbijt. Verder is het hotel verouderd en zijn vooral de bedden erg klein. De ligging van het hotel is prima. Vlakbij het strand en dichtbij restaurantjes etc.

leuk personeel!

lars
14-2-2016

voordelen:

het personeel was super aardig en vriendelijk

het uitzicht lag recht op het strand

schoon

goed ontbijt

nadelen:

slecht avondeten

tip:

als je het hotel uitloopt loop je een klein winkelstraatje in waar 's avonds een bar open is met leuke shows en entertainment.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Helemaal niet slecht, prima zelfs

Mike vH
10-2-2016

Veel kritieken hier maakten ons wantrouwend. Geheel onterecht. Wie klaagt, wil kennelijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. De prijs/kwaliteit verhouding is echter prima. Natuurlijk valt er wat op aan te merken maar dat is bij de andere hotels in de omgeving nog veel erger terwijl die veel duurder zijn. Bovendien komen alle kritieken van alle hotels allemaal op hetzelfde neer: eten niet warm genoeg en hotel gedateerd. Onze ervaring was prima voor dat geld. Niet te druk, niet te rustig, erg leuk plaatsje, goed gelegen, geen overheersende, lawaaierige Britten of Russen. Goed georganiseerd. Eventuele klachten worden vrijwel direct opgelost. Goed, vriendelijk personeel. Vooral erg schoon en ruime kamers met aparte slaapkamer.

Schoon hotel maar sober eten

Klaske
26-1-2016

4 sterren hebben we helaas niet kunnen vinden.

De kamers waren ruim, schoon en netjes.

de bedden beetje hard en slap.

maar schoon, en elke dag weer lekker een schone kamer, alleen dat was 4 sterren waard, de rest van het hotel echt niet

Het eten was vreselijk, sumier, niet warm, en slecht.

Overdag weinig te krijgen en in plastic of uit een betaal automaat...wel all inclusieve geboekt. Kleine plastic bekertjes kon je bij de pool vullen met drinken.

Dit werd niet uitgelegd bij binnenkomst, je werd ingecheckt en naar je kamer red uzelf verder. Voor tv en internet moest betaald worden, dus hebben we voor wifi wat soms niet goed werkte 25 euro voor de week betaald.

Animatie was kinderlijk en armoedig.

We zijn maar ergens anders gaan eten.

het was allemaal net niks behalve de zeer goede schone ruime kamers.

Prijs kwaliteit Prima!

Jetske
26-1-2016

Alles was goed, wij hebben 800 euro betaald voor 2 personen en een baby. Voor die prijs kun je geen luxe ten top verwachten. Na het lezen van de recensie alvorens we weggingen hadden we onze twijfels of het wel goed zou zijn. Het hotel is gewoon goed. Eten begint na een paar dagen wel wat te vervelen, maar he, leuke local restaurantjes in de buurt waar je goed en goedkoop kunt eten. Mensen die op de 1e rij willen zitten voor een dubbeltje zal dit hotel tegen staan. Wij vonden het goed. kamers ruim, elke dag schoon en nieuwe handdoeken en lakens. Zwembad werd elke dag goed schoongemaakt. Nee voor deze prijs hoor je ons niet klagen en zal het zeker anderen aanraden.

Slecht eten

Pieters
14-12-2015

Onvriendelijk personeel eten is smerig

Gereisd Met vrienden in december 2015