Zoover

7,2

1x is voor mij genoeg hier

Hendrik
10-10-2018

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het appartementencomplex is verouderd, buiten kant is het zichtbaar, in de map zat een brief met vertrekdatum ( 28-4-2018) verbaasd me niks als dit ook daadwerkelijk de laatste Neckerman klant is geweest die hier heeft gezeten. Appartement zelf is niet groot,harde bedden maar die vind je vaker.weinig keuken gerei, 1 kookpan en braadpan, bestek borden enzo voor 2 personen. Riool loopt niet goed, soms ruikt het enorm uit de afvoer. Voor mij iig geen 2e keer hier. Wel mooie omgeving en redelijk centraal

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Gereisd Met partner in september 2018

Relaxte vakantie

MLS
11-8-2018

Eenvoudig appartementen complex, maar prima

Niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn, ongeveer 10 min naar het strand/boulevard maar de wegen zijn erg steil. Hygiëne bij Pez Azul top. Ontbijtbuffet voor ieder wat wils en vriendelijk personeel. Auto huren via hotel is zeker een aanrader. Goedkoop en veilig.

Gereisd Met partner in juli 2018

fijne vakantieplek.

Wilma Sijnen
30-1-2018

Ik vond het heerlijk dat het hotel wat verder van het centrum lag. Zo kon ik iedere dag een wandeling maken naar de boulevard en op de terugweg weer op hoog lopen. Wat behoorlijk steil is. Kortom een leuke plek o. mijn vakantie door te brengen. Dat is dan ook de reden dat ik weer geboekt heb naar dezelfde accommodatie maar nu in juni van dit jaar. Tenerife is een schitterend eiland met mooie natuur. De Teide is voor mij een heuse trekpleister. Hier wil ik ook dit jaar weer naartoe maar dan nu in een klein busje. De grote touringcars vind ik niet zo'n succes. Kortom voor natuurliefhebbers een schitterende plek om te zijn. Ook de accommodatie is qua prijs/kwaliteit uitstekend.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Prima!

Pin Sneijder
1-12-2017

Leuk personeel, wat ouderwetse maar schone kamers , leuk zwembad, niet te groot maar voldoende plek! Wel even lopen naar het strand ( donker strand). Alleen afstand tot het water park / vulkanen erg ver.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Goede uitvalsbasis

PP Wienk
12-10-2017

Hou je van cultuur dan kun je op Tenerife niet zonder een auto. Probleem bij Pez Azul: geen enkele parkeerplek. Drama. Kennelijk vergeten tijdens de bouw... Goede wifi (kamer stond bij een accesspoint) Te weinig inventaris om te kunnen koken. 1 pan, 1 koekenpan en een klein pannetje. Voorts 2x kinderbestek. Zo werkt dat niet ! Ze willen gewoon dat je beneden komt eten. Nou mooi niet ! Slechte rommel die niet met liefde is bereid. Gaarkeukenidee. Lekker zwembad. In oktober is het er zeer aangenaam (29 gr) en is alles buitengewoon betaalbaar. (koffie met een koek 2 euro, benzine 88 ct, karretje bij Mercadonna voor 1 week helemaal volgegooid 65 euro en meer van die zaken) Bezoek de haven zelf. Heel gezellig en goede restaurants voor weinig. Santa Cruz is ook de moeite waard. Enerverende en bruisende stad. Aardige mensen op Tenerife al zijn het overgrote deel oude pensionado's (Brits en duits). 7 dagen geweest en iedere dag een stuk van het eiland gepakt. Was zeker de moeite waard !

Gereisd Met partner in oktober 2017

Waar voor je geld!

Tien
7-10-2017

Vlak bij de Orchideeëntuin en de botanische tuin. Schoon en snelle reactie bij ontbrekende inventaris.

Zo slecht

Dirk
22-9-2017

Alles gedateerd en of defect, niets is compleet, zelf hadden we diverse mankementen in de kamer

Is wel gerepareerd

Bedden zijn hoe moet ik het zeggen gaat er mee door kussen slecht

Keuken incompleet

Roest en lekkages den veel verf weg

En een of 5 keer overgeschilderd

Nooit meer.

Niekie
22-9-2017

Bedden zijn wel aardig, kussen is niet goed voor je nek. Kamers zijn gedateerd en weiig keukengerei aanwezig. Over het restaurant nog maar te zwijgen. Dit is echt niet chef waardig. Koud buffet wat voor warm moet doorgaan, vette boter chocolade wat mousse moet zijn. Ben geen culinaire hoogstandjes gewend, echter dit was niet te eten.

Alles is gedateerd en kan wel voorzien worden van vernieuwingen. Schoonmaak is prima.

Prima uitvalbasis

Kaat
2-8-2017

Pez azul appartementen zijn sober maar prima.leuk stadje en veel excursie mogelijkheden.terug omhoog is inderdaad een forse klim. Huur een auto en ga naar de strandjes verderop.

Ikhad schade maar dat was geen probleem zat bij de verzekering in.geen borg slechts de huur betaald.creditcard was hier in het hotel voor de auto niet nodig.wel met schoenen aan rijden en kinderzitje verplicht.ze rijden zeer relaxt.borden zijn drama dus download googlemaps offline.

Personeel in het hotel niet erg vriendelijk.zitten 5 man bij het zwembad maar als vrouw wordt je verteld dat het zwembad tot 10 uur dicht is.geen woord tegen de heren. Mis je wat aan keukengerei of ligt je bed niet lekker dan wordt dat zo opgelost let op je spullen want buiten het complex wordt flink gestolen.ik heb me nergens onveilig gevoeld.