Zoover

Hotel Spring Vulcano

8,9

Marja
28-1-2019

Geweldige entourage, prima kamer, centraal gelegen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Sehr geehrte Marja,

vielen herzlichen Dank für Ihre freundliche und zugleich hilfreiche Einschätzung unseres Hotels.

Es ist schön, dass Sie eine besonders angenehme Zeit bei uns verbringen konnten und wir bedanken uns für Ihren Besuch.

wir freuen uns, Sie erneut bei uns als Gast haben zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles erdenklich Gute.

Mit freundlichen Grüßen,

Super mooi hotel, we hebben genoten.

T de Voogd
7-11-2018

Super mooi pas gerenoveerd hotel, dichrbij de zee, de wandelboulevard en de winkels. Heerlijk eten, wij hadden halfpension. Kortom voor herhaling vatbaar, we gaan hier zeker nog vaker naar toe.

Gereisd Met vrienden in januari 2018
Hotel Vulcano & UP!, E-commerce, 20-8-2019

Wij danken in eveneens voor de tijd die u heeft genomen om uw opinie op Zoover te zetten.

Ons ganse team heeft alles in ’t werk gesteld om u een heerlijke tijd te bezorgen het verhengt ons eveneens dat u ook deze heer weer tevreden was met ons hotel in ’t algemeen en het eten en de service van ons personeel in ’t lyzonder.

Paradijselijk Hotel!

Wauters-De Munck
24-9-2018

Prachtig totaal gerenoveerd hotel met nieuwe zwembaden.De UP-experience op het dak met infinity pool,gereserveerde ligbedden en drank+hapjes is paradijselijk.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ontzettend vriendelijk personeel.

De buffetten zijn rijkelijk gevarieerd en er is aandacht voor gezonde voeding in de healthy corner.

Gereisd Met partner in september 2018

Vriendelijke groeten,

Echt een top hotel niets op aan te merken!!

Ietje
16-9-2018

Echt een top hotel, niets op aan te merken!!

Nette kamers , prima eten, mooi zwembad met ligbedden!

Echt prima ligging.

Gereisd Met partner in september 2018
Hotel Vulcano & UP!, E-commerce, 20-8-2019

Bedankt voor uw lof wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Niet voor een tweede keer.

A
2-8-2018

Superior kamer geboekt om er zeker van te zijn dat we op één van de bovenste twee (etage 6&7) etages van het hotel kwamen te zitten. Uiteindelijk kwamen we toch op de 5e verdieping te zitten, waarom dan extra betaald? Receptie gaf ons eerst ongelijk, volgens hun was de 5e etage ook ‘hoog’. Na een dag kregen we toch een vriendelijk telefoontje dat we naar de bovenste etage konden verhuizen. Het hotel is erg gehorig, schoonmaaksters begonnen iedere dag om half 8 sochtens, waar je wakker van werd. Ligging en eten was prima maar de klantvriendelijkheid kon veel beter.

Hotel Vulcano, E-commerce, 29-9-2019

Aanrader voor iedereen!

B. Hoksbergen
1-8-2018

Prettig verblijf, alles is schoon en vriendelijk personeel. Ideale verblijfplaats om het eiland te verkennen. Ook is het onbijt en diner goed geregeld met voor ieder wat wils. Wel zit er een drukke toeristische straat achter het hotel, hier heb je echter helemaal geen last van. Het hotel is voor de rest heel erg rolstoelvriendelijk zowel in het hotel als in het zwembad. Aanrader!

Geatche Klanten,

Geweldig!

Anoniem-123
30-7-2018

Het hotel is vorig jaar gerenoveerd en heeft een prachtige hal met fonteinen en veel planten, ruime, nette, schone kamers en een mooi aangelegd complex. Locatie is ideaal: vlakbij strand, midden in PdlA. Er is een groot zwembad met voldoende ligbedden (al zijn er fanatiekelingen die rond 7 uur hun handdoek neerleggen, dit is nergens voor nodig; er was iedere dag genoeg plek). Wij hadden het geluk dat we een superior kamer kregen (twee grote tv's, dagelijks gratis een fles water, nespresso apparaat, waterkoker, regendouche, ligbedjes op het ruime balkon, een 200x200 bed). Dit was super! Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en het diner is goed, al was de kip bij de show cooking 2x niet gaar. Verder smaakt het goed en is er zéér veel keuze! Een groot minpunt: harde, vreselijke muziek in de bar tot 23.30 uur 's avonds, waar je zelfs met oordoppen in niet bij kunt slapen, zo hard. Klachten hierover werden niet serieus genomen.

Dear Guests,

We thank you for taking the time to share this wonderful impression of your stay with us. Our day to day efforts is to guarantee our guests can experience the highest levels of comfort in a really pleasant atmosphere. This is ensured by our employees, the numerous services available and the careful distribution of our hotel and its facilities.

Again we thank you for sharing this fabulous review of our hotel and we hope to welcome you back again in the not too distant future.

Kind Regards,

Fantastisch.

Bas
26-7-2018

Niks dan lof voor dit prachtige hotel. Ligging top (5 minuutjes lopen naar zee en centrum).

Eten (buffet) erg goed en elke avond hebben ze een andere specialiteit (ene dag verse zalm, andere dag spareribs etc.).

Kamers erg mooi en modern. Goed werkende airco. Zelfs een regendouchekop in de douche. Worden elke dag grondig schoongemaakt.

Elke dag is er een mini marktje in het hotel (ene dag sieraden, andere dag fotograaf etc.).

Geen animatie voor kinderen dus weinig kleine kinderen in het hotel. Ook goede voorzieningen voor gehandicapten.

Zwembad is erg mooi, een verwarmd zwembad en een koel zwembad. En erg belangrijk: genoeg bedjes. Handdoek 7u smorgens buiten leggen niet nodig.

Hotel zelf erg mooi aangekleed. Werkzaamheden zijn nagenoeg over, wordt hier en daar nog een beetje geklust maar hier heb je geen last van.

Wij komen hier zeker terug!

Hotel Vulcano, E-commerce, 29-9-2019

Dear Guests,

Kind Regards,

Super hotel

Marijke
23-7-2018

Mooi vernieuwd hotel, Zeer nette en ruime kamer, het eten is steeds uitgebreid en gevarieerd. WiFi in het volledig hotel werkt zeer goed.

Wij komen zeker terug!

Geatche Klanten,

Vriendelijke groeten,

Perfect om tot rust te komen

Annelies
17-6-2018

Het hotel zegt een ‘oase’ te zijn, en dat doet het zeker eer aan. Heerlijke plek om tot rust te komen. Ligging is dichtbij strand en het mooie centrum van Playa de las Americas. Eten is heel goed. Wij hebben alleen logies en ontbijt gekozen en voor het ontbijt was er werkelijk alles wat je kan verzinnen en meer. Faciliteiten voor gehandicapten zijn heel goed, alles is toegankelijk. Wel jammer dat je de zwembadlift niet zelf mag bedienen, maar alleen door de Life guard die om 17.30 uur naar huis gaat. Het hotel is niet echt geschikt voor gezinnen met kinderen. Er mag niet worden gespeeld in het zwembad en er zijn geen faciliteiten en animatie voor de kleine bezoekers. Met baby’s kan het wel prima, in ieder geval als je het niet erg vindt als je om de haverklap een oma bij je baby te hebben zitten. Want de meeste gasten zijn bejaard. Wij hebben absoluut genoten van onze rustvakantie!

Gereisd Met partner in juni 2018
Hotel Vulcano & UP!, E-commerce, 24-8-2019
Thank you for your review, we are waiting you back!