Zoover

8,1

Hotel met verbeterpunten

Emmy
12-7-2019

De algemene indruk van het hotel is prima. Wij hadden een suite geboekt en hadden een super groot dakterras. Er stond een soort hangmat, maar die was bij aankomst reeds kapot. De kamer was ruim, maar kon zeker een opknapbeurt gebruiken (scheuren in de muren, kapotte vloer). Daarentegen werd onze kamer iedere dag goed schoon gemaakt. Onze douches waren kapot. Diverse keren aangegeven bij de receptie, maar er kwam geen passende oplossing of compensatie. Zwembad was groot, maar er waren onvoldoende ligbedden. Handdoeken werden ruim voor 09:00 neergelegd, ondanks dat het zwembad afgezet was met een touw. Het eten was matig. Weinig afwisseling en de temperatuur van het eten was niet goed. Hierdoor ook regelmatig buiten de deur gegeten. Animatie was minimaal, veel van hetzelfde. De liften van het hotel waren traag.

De ligging van het hotel is echt perfect. Dichtbij de winkels, restaurants, bushalte en strand.

Niet voor herhaling vatbaar

Kristy
6-7-2019

Afgelopen week in het hotel verbleven op basis van all inclusief. De kamer was erg schoon en van alle faciliteiten voor zien. Echter het eten in dit hotel vonden wij niet lekker, warme gerechten waren koud, taai vlees en erg gebaseerd op de vele Engelse. Hierdoor hebben wij gekozen om elke avond uit eten te gaan en alleen gebruik te maken van het ontbijt en de middag snacks. Verder heeft dit hotel een super ligging, je bent snel bij restaurants en bars.

Een nadeel voor ons was ook dat er al erg vroeg in de ochtend handdoeken bij het zwembad worden gelegd en mensen pas in de middag kwamen. Wij gingen rond 9:00 naar het zwembad en moesten echt zoeken naar een vrij bedje + vrije parasol. Hier doet het hotel niks aan.

Gereisd Met partner in juli 2019

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Shirley Mets
26-6-2019

Super hotel, alleen de animatie is niks. Ze kijken niet naar de kinderen om en kunnen alleen Duits. Het was een mooi zwembad en een mooi hotel. Het eten was niet zo lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Goed en gezellig hotel

Willie
21-6-2019

Het is een goed en fijn familiehotel

Goed eten

prima verblijf

kox
9-6-2019

Prima hotel erg netjes en vriendelijk personeel. Als je er van houdt is er erg veel te doen op het park. Zelf er voor gekozen buiten het hotel dingen te ontdekken.

Hoteldirektie, Hotel Management, 5-7-2019

Beste Familie Kox,

Hartelijk dank voor uw fantastische opmerkingen over uw recente verblijf hier bij ons. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groetjes,

Het Hotelmanagement

Prima hotel voor herhaling vatbaar

Dhr Rozeboom
8-6-2019

Positief: Schoon, goed eten, vriendelijk personeel, dicht bij strand, gratis tv, gratis safe, gratis wifi.

Negatief: 1-persoonskamer waardeloos uitzicht, s'avonds tot 23.00 uur lawaaierig entertainmentprogramma op binnenplaats

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Hoteldirektie, Hotel Management, 5-7-2019

Geachte Dhr Rozeboom,

Wij danken u ervoor dat u ons hotel Best Tenerife hebt gekozen om uw vakantie door te brengen en uw opmerkingen met ons te delen. We nemen goede nota voor de vernoemde verbeterpunten en we zullen jullie graag in een nabije toekomst weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

prima

anoniem
4-6-2019

fijn, netjes hotel. veel engelse, eten ook erg op engelse gebaseerd. verder prima.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Hoteldirektie, Hotel Management, 24-6-2019

Beste Gast:

Hartelijk dank voor het delen van uw opmerkingen met ons via Zoover. We zouden u graag in de toekomst weer welkom heten.

Hotelmanagement

zeer goed

Boedhoe
29-5-2019

hotels was netjes en goed gelegen

Beste Boedhoe,

Hartelijk dank voor uw fantastische opmerkingen over het recente verblijf bij ons. We zijn erg blij om te weten dat u hebt genoten van onze goede locatie evenals de netheid van het hotel.

Met vriendelijke groet en tot spoedig weerziens

Geweldig

Ineke de Vries
25-5-2019

Geweldig hotel, voor de tiende x op Playa de Las Americas .verschillende hotels gehad, dit is de beste. Mooie kamers schoon groot bed , vriendelijk personeel heerlijk eten . Ligging is perfect . Als Nederlander toch iets te zeuren, hNddoeken drogen niet. Maar daar was over heen te komen. Volgend jaar zeker weer dit hotel. In 1 woord geweldig.

Beste Ineke de Vries,

We stellen het vertrouwen in ons hotel zeer op prijs omdat u er nogmaals voor gekozen hebt om van uw vakantie hier bij ons te genieten. We zijn erg blij dat u van uw vakantie genoten hebt en weer terug wilt komen, van onze kant zullen we jjullie graag opnieuw verwelkomen.

Nooit meer

Djemi f
21-5-2019

Waardeloos hotel, je zit all in. Maar moet nog steeds betalen voor de merk dranken. Na bepaalde tijd betalen voorr je drankjes. En het bereiden van eten kennen ze niet. Alles half gebakken. 1 x hier geweest , gelijk de laatste keer.

Beste Djemi F,

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons uw verwachtingen niet heeft bereikt. Houd er rekening mee dat er bepaalde premium drankjes zijn met een kleine toeslag bij all-inclusive. We zouden graag de gelegenheid hebben om u opnieuw bij ons te verwelkomen om de ervaring tijdens uw laatste verblijf te verbeteren.