Zoover
Hotel Mare Nostrum Resort - Sir Anthony

Hotel Mare Nostrum Resort - Sir Anthony

7,8

Fantastische ervaring .Een aanrader!

Henk
18-4-2017

Prachtige ligging. Uitstekend en zeer vriendelijk personeel. In bijzonder Rosa wordt bedankt voor haar goede zorgen. Keuken (vorig jaar een 6) nu zeker een 9. Het eten wordt mooi opgediend, goede uitleg, zeer smaakvol. Prijs/ kwaliteit is goed. Het ontbijt is zeker een feestje. Verzorging uitstekend, Kamer goed ingericht en schoon. Voor dit hotel enkele mooie woorden..

Gunstige ligging maar peper duur.

ronald20432
25-7-2011

Klein hotel, ingang ligt op de parkeerplaats van het hotel wat ervoor staat, heeft geen uitstraling. De kamer is heel erg klein werd wel erg goed schoon gemaakt. Prive zwembad stelt weinig voor, het is niet meer als een flinke badkuip, liep in een paar uur leeg zodat het te koud was om er echt gebruik van te kunnen maken. De bediening was slecht. het ontbijt is a la carte, maar ik kreeg niet 1 ochtend wat ik bestelde, wel het beleg netjes op een schoteltje, maar geen brood. En een tweede keer bestellen ging niet. Bediening aan het zwembad was er ook nauwelijks. Het uitzicht was wel mooi op het strand en in de buurt waren genoeg winkeltjes en eetcafe's. Het hotel zelf heeft geen faciliteiten, al kun je wel hiervan gebruik maken in de andere twee hotels. Al met al was het zeker geen 300 euro per nacht waard, logies en ontbijt. Al met al een raar hotel.

top sir ANTHONY

peter
2-2-2010

top top geheel vernieuwd maar wel onervaren garcons

ze hebben wel oog voor jonge vrouwen

Gereisd Met partner in mei 2009
2006

Luxueus 5 sterren privehotel, ontvangst was zeer en Zijnde

21-12-2006

Luxueus 5 sterren privehotel, ontvangst was zeer persoonlijk; receptioniste en nachtbewaking buitengewoon vriendelijk. Zijnde een gast van dit hotel wordt je in heel Playa de las Americas als een VIP behandeld (restaurants/taxi's etc.). Suite (3-etages met eigen zwembadje en zonneterras met 360º panorama uitzicht) was fris en zeer comfortabel. Ideale ligging tegen het strand. Geen last van lawaai 's avonds.

Roomservice zeer matig. Enkele personeelsleden (o.a. manager en gerant) ongeïnteresseerd/onbeschoft. Afscheid/na-service viel erg tegen.

Al met al voor mij zeer de moeite waard om terug te keren.

Exclusief Hotel waarbij privacy van de gasten zeer is.

J. Hammer
20-12-2006

Exclusief Hotel waarbij privacy van de gasten zeer gewaarborgd is.

Gereisd Familie in juli 2006

hotel dat is blijven stilstaan in de tijd ligging en zijn

van wesemael
15-10-2006

hotel dat is blijven stilstaan in de tijd ligging en service zijn goed maar daar is ook alles mee gezegd het eten is lekker maar speciaal je moet op voorhand wel zeggen dat je geen engelsman bent anders gaat het veel te snel in restaurant de kamers zijn groot maar versleten niets in de kamers oogt fris en modern het privezwembad op de bovenverdieping van de kamer is versleten en niet bruikbaar

Wij waren al in verschillende hotels in Tenerife maar dit

Mireille
7-6-2006

Wij waren al in verschillende hotels in Tenerife maar dit is wel één van de betere. Wel zonder kinderen. Heel rustig en niet groot. Altijd plaats aan het zwembad en een hele goede service. Ontbijt uitstekend. Een eitje laten bakken of koken is geen enkel probleem. Wij boekten een suite maar volgende maal nemen we een gewone kamer ( met zwembad) want een suite telt (zwembad inbegrepen) 3 verdiepingen en dat was er een beetje te veel aan. Na 13 jaar eindelijk een favoriet hotel gevonden om te blijven terugkeren.

2005

mooi hotel, veel luxe, kamer ruim en luxueus, schitterende

Peter
15-4-2005

mooi hotel, veel luxe, kamer ruim en luxueus, schitterende badkamer, veel rust aan het zwembad, is niet supergroot maar je mag gebruik maken van de zwembaden van de andere hotels v/h Mare Nostrum. Ontbijt was wat je van dergelijk hotel verwacht, diner weet ik niet, had enkel LO.

Gereisd Anders in april 2005