Zoover
Appartement Sunclub Paraiso del Sol

Appartement Sunclub Paraiso del Sol

Appartement
5,8

Het was een verschrikkelijke ervaring.

Marco
29-8-2019

Wij zijn daar aangekomen op 14 aug 2019 en het begon al dat ze maar 1 appartement hadden voor ons terwijl we er 2 hadden geboekt.

Toen we eindelijk de sleutels kregen en we in het appartement binnen kwamen schrokken we van de staat waar het in was verouderd kapotte vloertegels, schuifpui die niet slot, oude verrotte keuken waar de deurtjes van uit waren gezet, in het bad een bruine aanslag. We zijn gelijk naar de receptie dat we dit toch echt niet geboekt hadden want op de foto's waren de kamers mooi maar niet super luxe maar goed.

We hebben dat gelijk s'avond's door geven aan touroperator en we moesten ons s'morgen's bij its melden met de klachten.

Dat hebben we dus gedaan en onze klachten kenbaar gemaakt en we kregen gelijk als we dat wilde een ander hotel maar dan moest ik maar liefst 565 euro bij betalen en het lag nog verder van het uitgaan centrum.

Dat hebben we niet gedaan en zelf een nieuw hotel gezocht.

Het was verschrikkelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer touroperator

Ilse
29-8-2019

Vreselijk, er was maar 1 appartement gereserveerd. Terwijl ik er 2 heb geboekt bij touroperator. Het was er vreselijk warm. Het ongedierte liep overal. Midden in de nacht een kat binnen. Stikt er van de muggen. De deur kan niet dicht vanwege de hitte. Ventilatoren moet je dan ook nog huren. Maar waren op. Morgen..

Ons beklaag gedaan. Dan zeggen ze morgen. Ja morgen. Nee, het is heel goedkoop en dat wist ik niet. Als je geen verwachting hebt en tussen luidruchtige Engelse wil vakantie houden moet je hier zijn. Om 4 uur lopen ze langs je appartement met een huilend kind. De appartementen op de foto heb ik niet gezien. De bouw puin lag in de keukenkastjes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk genieten

Tichelaar
9-6-2019

Samen met mijn 17 jaar oude zoon een week vakantie gehad .We hadden een vernieuwde studio. Prachtig en erg schoon appartement. De kraan en wc bril zaten los en kwamen ze snel repareren. Elke dag schone handdoeken en werden onze bedden opgemaakt. Er zijn 2 zwembaden waar het heerlijk rustig is.Het enige minpuntje was de Wi-Fi. Maar goed dat is een luxe probleem. De begeleiding via touroperator was heel prettig goede uitleg gehad. Complimenten .

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch ga zo weer terug !

Paul mink
25-5-2019

Ik ben hier voor de tweede keer geweest super fijn en supermarkt om de hoek vlak bij strand winkeltjes in de buurt ik ga er zo weer terug !!

Gereisd Met partner in mei 2019

3 keer zeer tevreden

Hendrikje
13-2-2019

Dit was de derde keer voor ons in Paraiso del Sol. Deze keer zaten wij in een volledig gerenoveerd (2 persoons)appartement (tegen meerprijs). De locatie was prima, het appartement uitstekend. Volledige keukeninventaris dus zelf koken is in principe mogelijk. Schoonmaak in orde, om de 3 dagen schone bedden. Het complex zelf is een doolhof van gangetjes, trappen en steile hellingen dus absoluut niet geschikt voor iemand die slecht ter been is.

Gereisd Met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Rob kloen
29-11-2018

Mooi appartement /goede schoonmaak /vriendelijk personeel /ontbijt voldoende /mooi uitzicht gehad /supermarkt en eettentjes in de buurt /vlakbij strand /niet geschikt voor slecht ter been of rolstoelers

Gereisd Met partner in november 2018

Fijne plek. Maar volgende keer toch wat anders.

marjo appelman
25-11-2018

Voor de tweede keer dit gekozen.

Fijne plek. Dicht bij boulevard. Netjes. Eerste keer ook november een paar jaar terug .toen was het zwembad verwarmd en zaten we vlak naast het zwembad in een leuke kamer.

Nu geen verwarmd zwembad wat ik zelf dus zeer jammer vond, want daar had ik het ook om gekozen. Ik heb het de badmeester gevraagd die zei .misschien morgen. Vond ik vreemd. Hele week dus koud bad gehad. Omdat wij een aanbieding van touroperator hadden moesten wij stukje lopen naar ander gebied. Niet erg. Maar er waren daar katten liefhebbers die de beestjes daar voeren op de terrassen.het stonk dus enorm bij ons.

Al met al dus niet zo fijn al de eerste keer dat wij daar waren. Verder netjes, schoon ,elke dag schone handdoeken (bed is niet verschoond,die hele week niet) vriendelijke mensen. Goeie centrale plek.

1 keer diner gebruikt , echt geen aanrader.

Gereisd Met partner in november 2018

Prima, zeker aan te raden voor een basic verblijf

Jordi
7-7-2018

Netjes en schoon appartement op een toplocatie. Een beetje verouderd maar met 27 graden ben je meer buiten dan binnen. Personeel is erg vriendelijk en biedt goede service. Het zwembad met ligbedden is ook heel goed te doen. Verwacht geen uitgebreide animatie en dergelijke, dan boek je gewoon bij de grote hotels verderop. Kortom what you see is what you get

Gereisd Met partner in juli 2018

Smerig

Henk en zwaan
21-6-2018

3 keer in pairaiso del sol geweest laast in 2016 was toen prima

Maar helaas zo erg Nooit meer wat vies ik ga foto plaatsen

Schimmel losse en vieze kranen schoonmaak drama ben nooit negatief maar hier wil ik mensen graag voor waarschuwen

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer.

Sandy
6-2-2018

De ligging is heel goed. De appartementen verschrikkelijk heel er verouderd en slecht onderhouden. Veel schimmel (dus voor astma patientjes zeker geen aanrader) op het plafon door water uit de badkamer van de boven buren. Jammer want het is wel een hele leuke plek. Ook jammer het handdoekje leggen en dan de halve dag naar het strand gaan, en dit keer waren het niet de Nederlanders. Heel veel Engelse en Polen, die behoorlijk veel rommel achterlaten bij de tafeltjes en het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017