Zoover
Appartement Las Floritas

Appartement Las Floritas

Appartement
6,9

goede verhouding prijs en kwaliteit

f.drijfhout-koets
24-9-2013

De ligging is vrij centraal wat in eerste instantie niet zo lijkt. De afstand naar het strand is volgens mij verder als de aangegeven afstand maar wel lopend te doen. Enkele minpunten zijn dat er geen wifi aanwezig is, je moet betalen voor een ligbed en de handdoekwisseling is slechts twee maal per week en zelfs niet tegen betaling vaker te krijgen! Verder is er vrij veel omgevingsoverlast en zijn de engelse gasten ruimschoots en luidruchtig aanwezig! Accommodatie wordt door weinig Nederlanders geboekt. Er is totaal geen controle en aanspraak op de overlast die 's nachts door de beschonken gasten wordt veroorzaakt wat ons vele verbazingwekkende ervaringen hebben bezorgd. Wij zaten er 11 dagen voor € 500,- en dus vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding goed.

redelijk vertoeven

J van den Abbeelen
5-1-2013

Voor twee mensen is het prima maar op de bank slapen met een derde persoon is zeker een stuk minder.

Doordat het een betonnen blok is klinkt het geluid vreselijk hard als er mensen zitten die hardgetaald zijn, als je op je balkonnetje zit, geen overbodige luxe.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Goede ligging vlakbij boulevards en winkels

Marjolein
27-5-2011

De ligging is zeer gunstig. Gelijk bij het hotel al minisupermarkt, chinees, caférestaurant en daarna één en al winkels, inclusief 2 grote supermarkten, boulevard, veel winkelvertier. Het appartement is ruim, vooral de keuken is goed - zeker voor 2 sterren - ingericht met zeer ruim aanrecht en nog apart aanrecht. In februari zijn de zwembaden te koud om in te zwemmen, dat geldt overigens ook voor de zee, is dan echt iets voor surfers. Maar kom je om te relaxen, terrasje pakken, lekker ook thuis te koken en genieten op je terras, dan is dit appartementencomplex beslist de moeite waard (à la 3 sterren). Ook goed uitgangspunt voor uitstapjes, zoals naar Junglepark, Aqualand of Siampark.

voor de prijs kan je ook niet veel verwachten

linda
25-3-2011

Niet te veel van verwachten. Prijs is ook niet hoog en het is 2 sterren. Strand ligt redelijk ver weg. Wij vonden de bar bij zwembad niet veel. Best veel last van uitgaansleven en van de drukke weg aan de voorkant. Je zit dus dicht bij uitgaansleven en ik vind dit echt een complex voor jongeren.

Voor gezinnen zou ik dit niet aanraden. Wij hebben wel een goede vakantie gehad, we hadden een appartement van particulieren daar geboekt.

Zonder extra's dus van schoonmaak e.d. kan ik niets schrijven.

Goede ligging. Raar zwembad.

H-C & L van Leeuwen
5-2-2011

Mijn vrouw en ik (33 jaar) zijn in aug 2009 hier geweest. Appartement ligt aan drukke straat maar geen last van gehad. Om de hoek liggen meerdere supermarkten en tal van restaurants. Uitgaansgebied Veronica's op ca. 1 km. Langs appartement ligt een Chinees, Engelse pub en klein eettentje bij ingang. Minpunten: raar ondiep zwembad en harde bedden. Pluspunten: goede locatie en geen last van herrie mbt uitgaanspubliek.

Zeer matig appartement

Martin
16-8-2010

Heel veel engels die veel lawaai maakte met radio. Alles staat dicht op elkaar, benauwd gevoel.

Wij hebben niet te veel betaald in combinatie met auto. geen aanrader voor alleen zon vakantie.

Gereisd Met partner in april 2004

Kan echt beter

astrid
17-3-2010

Wij zijn een weekje naar las floritas geweest op zich het appartement was goed maar in ons appartement nr 23-2 stikte het van de kakkerlakken en dat is echt slecht. Op 1 ochtend werden we wakker en toen zaten er 15 in het appartement nou dat is toch echt schandalig wij zelf zeggen dat het aan de schoonmaak ligt want ook dat is drie keer niets echt slecht.

Wij gaan hier echt nooit meer terug.

Nee ik zal het niet echt bij iemand aanbevelen.

En bij de receptie doen ze sàvond net of ze dom zijn en helpen je dan ook echt niet ze verklaren je eerder voor gek.

Prima appartement

Annemieke
6-3-2010

Weekje in feb/mrt 2010 geweest. Ruime appartementen, ruim balkon, dagelijkse schoonmaak, 3x schone handdoeken, fatsoenlijke keuken met inventaris. Ligbedden kosten een euro per dag, tv kost ook geld maar geen Ned. zender te bekennen. Ligt in het centrum dus je hoort 's nachts wel het uitgaansleven maar niet zo dat je er niet doorheen slaapt. Overal lekker dichtbij, boodschappen doe je bij de hyperdino op 3 min. lopen, hier zijn de prijzen hetzelfde als in de supermarkt in Nederland. Prijs/kwaliteit verhouding gewoon prima in orde. Wij hebben geen kakkerlakken gezien dus dat is wellicht per appartement verschillend.

Heel erg goed, ligging perfect!

Marco Esther en Kyan
27-2-2010

Wij kwamen verleden week aan en het beviel ons zeer goed!ligging goed, redelijk goede bedden en gewoon vriendelijk personeel, ik zou zo weer heengaan!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Leuk appartement, maar niet echt geweldig

blauwvinger
22-2-2010

Ontzettend veel last van kakkerlakken gehad. Dat was best wel een smet op de vakantie. Het is natuurlijk een goedkoop appartement en dat merk je ook. De meubels waren prima, een redelijk groot balkon en het appartement zelf was ruim genoeg. Wij gaan hier niet meer heen.

Gereisd Met partner in januari 2004