Zoover

8,2

Gewoon prima!

Danny
2-8-2019

Hotel is gewoon prima, het is wat aan de oude kant maar het is super netjes en schoon.

Eten is elke dag een ander thema met heel veel keus.

Zwembad is lekker warm, en niet té druk.

Ligging is wel wat minder, best ver van het centrum van las americas.

Personeel is vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig

Celine
31-7-2019

Heel goed hotel lekker eten, vriendelijk personeel. Word goed schoon gemaakt in je kamer wc netjes altijd iets te doen savonds. Alleen het zwembad is drama vechten om een bedje en een parasol. Overal heel goed hotel wij zouden hier zeker terug naar toe gaan (berg op gelegen). Geweldige vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeer leuk hotel!!

Rega Renaers
26-7-2019

Leuk hotel, zeer lekker eten!!!

We hadden een ruime dubbele familiekamer met zicht op zwembad. Heel leuk wel veel lawaai van avondanimatie.

Leuke, drukke ligging. Zeer mooie omgeving. Winkeltjes, bars, ...

Zeer vriendelijk personeel en animatieteam. Wel niemand die nederlands sprak.

Ik vind dit zeker een aanrader als je van drukte en lekker eten houdt. Ik zou zeker terug gaan. Ook heel goede all in.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit meer!

Wendy B.
22-6-2019

Voor ons was Adeje niet wat we er van verwachtte, vonden het lijken op een “verloederd Blankenberge” Maar den bergop-bergaf. Voor ouderen of mensen die slecht te been zijn zeker geen aanrader. Het hotel ligt aan de grote baan met zwaar verkeer. Promokamers zijn aan de straatkant gelegen en rust is hier niet te vinden.ramen kan je niet openzetten want dan ben je vergast! Kamers zijn wel verzorgt en voorzien van degelijke bedden.Plaatsgebrek is overheersend over het hele hotel. Eens alle stoelen bezet zijn rond het zwembadJE (al heel vroeg) kan je nauwelijks nog ergens door en wil je ‘s avonds een plaatske op het terras moet je je haasten! Kortom: Alles zit opeengepropt! Qua vriendelijkheid moet je niet meer verwachten dan een verplichte beleefdheid van het personeel. De kwaliteit van het eten is prima maar regelmatig lauw ipv warm. Voor ons, NEVER AGAIN! We hebben regelmatig een “opgesloten” gevoel gehad in het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2019

Gezien maar het blijft bij die ene keer.

Bert
20-6-2019

Verouderd hotel, eten was wel zeer goed:veel keuze. Rond het zwembad werd elke morgen gekuist en dus moet je wachten voor handdoek te leggen wat een voordeel was ( je moet niet vroeg opstaan ). Vriendelijk personeel. Wel zag ik buiten ongedierte (kakkerlakken)rondkruipen.

Hotel moeilijk te bereiken voor mensen moeilijk te been zijn , de bus zet u beneden af en je moet te voet berg op naar het hotel.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Super

Brigitte
18-5-2019

Fantastische vakantie gehad, top hotel, eten was goed, kamers netjes, zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2019

Onze droomvakantie ....

Jurgen Slock
22-4-2019

ik zoek nooit verder . heb alles wat ik wens in hotel Las Dalias. levendige aangename sfeer. Lekker en gevarieerde buffetten. uiterst vriendelijke personeel en zeer propere kamers. en zeer goed gelegen om ook eens de vakantiesfeer buiten het hotel op te snuiven. Dit jaar gaan we er zowel in Juni als in Oktober heen. Echt Genieten !!! we kijken er steeds naar uit...

Gereisd Met partner in april 2018

Fijn vakantieadres!

Marijke
15-2-2019

Super vriendelijk personeel! Mooie ruime kamers met balkon. Kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoongemaakt. Ruime keuze uit het ontbijt, lunch en diner. Voor ieder wat wils om er een geweldige vakantie van te maken!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke vakantie met goed weer

Jan B.
7-2-2019

Goed hotel gelegen iets verder van de boulevard. De straat van boulevard naar hotel is vrij stijl, waarschijnlijk wat moeilijker voor vakantiegangers die iets slechter ter been zijn. Voorzieningen in het hotel zijn goed ook voor vakantiegangers in rolstoel of scootmobiel.

Gereisd Met partner in februari 2019

JG Helder
22-1-2019

Uiterst vriendelijk personeel. Goede all inclusive (alle drankjes van de kaart) prima variatie in eten. De airco is een ventilatierooster maar zorgt niet/nauwelijks voor verkoeling. Verder alles perfect en absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in januari 2019