Zoover

8,8

erg smerig verschrikkelijk hotel

Quincy
15-10-2019

kamer was erg vies en erg gehorig

kakkerlakken liepen er personeel doet er niks aan nemen je klachten totaal niet serieus en lachen er ook nog om

ik liep de trap op in de ochtend toen trapte ik bijna op een kakkerlak ik begon te gillen daarna besloot ik er een foto van de maken de beveiliger zag dit

het ergste is inplaats van de kakkerlak op te ruimen lag die in de avond er nog

ook in de tuin lopen veel kakkerlakken

diezelfde avond kwamen we de kamer binnen en waren het lenzenbakje en de bril weg

we melden dit bij het hotel ook hier deden ze niks aan

dit kan echt niet zeer schandalig hotel voelde mij er totaal niet thuis

Het eten was slecht op het ontbijt na personeel was ook onvriendelijk op een enkeling na

dit hotel mag zich een groot voorbeeld nemen aan de andere h 10 hotels heb 18 verschillende bezocht altijd tevreden maar dit was vreselijk

Gereisd Met partner in oktober 2019

nooit meer zo smerig

rene
15-10-2019

in het bed zat vieze vlekken in op de muur zat bloed ik heb een klacht ingediend bij de balie kwam er een poetsvrouw nou die ging me tekeer naar dat ik bleef volhouden dat ik het niet normaal vond heeft ze met veel moeite het bed verschoon wij hadden kamer 2 is op begane grond kijk je uit op afzuigingen van het restaurant het maakt heel erg veel herrie op balkon zitten kon met oordoppen het zwembad bladerd val alle kanten de verf af aan de ligbedden hangt een briefje reserveren niet toegestaan om 9 uur in de ochtend wou ik naar het zwembad elke stoel hong vol met handdoeken van het hotel maar er was geen mens te bekennen ik heb toen 2 handdoeken weggepakt en ben gaan zitten 2 uur later kwamen die mensen nou een drama badmeester beveiliging erbij kon volgens hun echt niet wat ik ik gedaan had toen ik in de nacht naar het toillet kropen er kakkerlakken uit de douche put hotel deed er niks aan het personeel was zeer onvriendelijk

Gereisd Met partner in oktober 2019

Niet meer terug

Josje
25-9-2019

In de avond buiten bij de bar heel wat kakkerlakken gezien. Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij andere h10 hotels. Kreeg niet de indruk dat er wat aan gedaan werd. Jammer. Eten was vaak hetzelfde maar goed qua kwaliteit. Italiaans restaurant is top met leuke bediening. Mike’s viel tegen, betere gewend.

Gereisd Met partner in september 2019

Beste Josje

Heel hartelijk bedankt om uw mening over hotel H10 Las Palmeras met ons te delen.

Alles wat we doen is gericht op het voorzien van een uitstekende hotel ervaring voor onze gasten, en uw feedback en suggesties zijn daarom uiteraard zeer veel waard. Wij appreciëren het enorm dat u uw ideeën met ons gedeeld heeft.

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Groeten,

Nooit meer!

Roberto
16-9-2019

Slecht hotel voor 4 sterren hadden we wel wat beters verwacht we kwamen aan duurde heel lang voor dat we geholpen werden we kregen n kamer op begane grond waar de douche kop het niet deed en de airco het niet deed vervolgens hebben wij lopen klagen bij de receptie kregen we een andere kamer wat ook op een gevangenis leek... eten was slecht service is slecht buitenzwembaden allle ligstoelen zitten zowat bijna op elkaar gestapeld bijna geen ruimte om te lopen enige positieve van dit hotel is dat de ligging top is

Gereisd Met partner in augustus 2019
H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 1-10-2019

Beste Roberto,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor het feit dat u de tijd heeft genomen uw ervaring betreffende uw recent verblijf in H10 Las Palmeras neer te schrijven.

Wij begrijpen uit uw review dat u niet tevreden was tijdens uw laatste verblijf omwille van verscheidenen redenen en betreuren dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen dit keer.

Zoals u echter ook kan begrijpen zijn de opinies van onze gasten voor ons van groot belang om een optimale service te kunnen bieden. Wij betreuren het daarom ook dat u door uw commentaren onze reputatie op deze manier kwetst en stellen ons de vraag naar wat uw beoogde intentie hiermee is.

Wij betreuren dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen dat u in de toekomst meer tevreden zal zijn in een ander hotel.

Vriendelijke groeten,

Fantastisch, kom zeker nog een keer terug

Aaltje
7-9-2019

Ben net een paar dagen terug en ik vind het een geweldig hotel, de service was goed, kamer met zeezicht geboekt dat was het zeker waard de extra kosten. Vriendelijk personeel schoon hotel en zag er ook heel gezellig en leuk uit. 1 minpunt maar dat is bij alle hotels handdoeken neerleggen bij het zwembad en dan gewoon heel de ochtend wegblijven, briefjes worden er neergelegd die worden gewoon verscheurd en de mensen lachen erom (meegemaakt naast me)

2 jaar geleden naar Gran Canaria geweest daar werden de te vroeg neergelegde handdoeken gewoon weg gehaald door de badmeester en daar kon je later weer gewoon ophalen en een nieuwe plek zoeken misschien een optie?

Voor de rest een super vakantie gehad en kom zekers een keer terug

Gereisd Met partner in augustus 2019

Beste Aaltje

We zijn erg blij om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons H10 Las Palmeras.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Tenerife.

Onze missie is ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw vakantie in een aangename en ontspannen sfeer . Ons hele team werkt om ervoor te zorgen dat uw verblijf prettig verloopt, we zijn erg blij om te weten dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan .

Het zou een plezier zijn voor ons om u opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet,

Goed hotel, een minpunt..

T. R
6-9-2019

Fijn hotel, lekker eten en vriendelijk personeel! Een GROOT minpunt: s'morgens om 7.30 uur staat er al een hele lange rij om bedjes bij het zwembad te reserveren dit heb ik nog nooit meegemaakt. Na 8.30 uur zijn er ook bijna geen bedjes meer. Normaal gesproken zou ik hier niet aan mee doen maar als je het niet doet kun je de hele dag niet aan het zwembad liggen.

Voor de rest is het allemaal prima en netjes, maar dit was wel een grote irritatie punt op onze vakantie.. Ondanks het hotel zelf heel fijn is zou dit een reden zijn om niet meer terug te komen.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geachte T.R.

Wij danken u voor uw vriendelijke opmerkingen op Zoover. Ons doel is het bereiken van de uiterste tevredenheid van onze gasten. De opbouwende kritiek zal ons helpen onze faciliteiten en service te verbeteren om op die manier te kunnen doorgroeien zodat wij kunnen voldoen aan de verwachtingen van onze gasten. Wij danken u nogmaals voor de tijd die u heeft genomen om uw bevindingen kenbaar te maken en wij staan geheel tot uw beschikking voor verdere opmerkingen.

Met vriendelijke groeten,

Voor herhaling vatbaar!

Jeanique
10-8-2019

De meerprijs voor zeezicht was zijn geld waard! Gezellige, vernieuwde kamer gekregen, zicht op zwembad en zee. Topligging aan de boulevard, lekker eten, goeie service in het restaurant. Alles proper. Voor ons slechts 1 negatief punt, zoals in zoveel hotels, is dat de mensen hun handdoeken op het ligbed aan het zwembad mogen leggen en dan weer vertrekken. Ze proberen er iets aan te doen door een briefje met verbod onder de handdoek te leggen, maar dit werkt niet. Niettemin: prijs - kwaliteit in Las Palmeras is correct.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geachte Jeanique

Nooit meer

Glenn
10-8-2019

Het hotel was redelijk , eten was erg slecht, service was dramatisch, we hadden all in en elke x als we iets te drinken of eten wouden bestellen werden we niet serieus genomen, ze hebben flesjes drinken en een apparaat maar het apparaat is 50% water, dus wij vragen om flesjes vervolgens gaan ze in een hoekje toch proberen je dat drinken met het apparaat te geven, we bestellen eten en ze gooien het bestek in een hoekje op tafel inplaats normaal neer leggen. Helaas was dit bad service

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Beste Glenn,

We hopen uw nog een keer te mogen verwelkomen.

Groeten,

Zou er zeker nog een keer terug willen komen

Mjm
5-8-2019

Mooi en gezellig hotel erg schoon . Erg Vriendelijk personeel. Genoeg bedden bij het zwembad ook na 10 uur nog .

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geachte Mjm,

Groeten

Super mooi vakantie gehad en veel gewandeld

J leenknegt
3-8-2019

Super mooi hotel en mooie lange boulevard voor eindeloos te wandelen. Ook het siampark was heel mooi 👍 👍

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
H10 Las Palmeras, ASISTENTE DIRECCIÓN, 30-8-2019