Zoover
Aparthotel Granada Park

Aparthotel Granada Park

Aparthotel
7,1

Prima verblijf voor een weekje zon

J vd Pennen
30-4-2019

Groot appartement, jammer dat de keuken zo goed als leeg is; geen magnetron/waterkoker en slechts 1 pan om je water te koken (babyvoeding)

Alles is te huur (tegen belachelijke prijzen) Vloer was zwart, moest je slippers aanhouden. Schoonmaak zou beter moeten!

Eten was prima, gevarieerd en goed warm. Wanneer men klaagt over koud eten is dat omdat de bakken te lang openstaan! Veel keuze aan drank en heel de dag door te eten. Zwembad koud zeker voor de kids, geen glijbanen of vermaak. Mini disco was wel een succes ;)

Lopend naar de stad/strand en voor 6.00 met de taxi terug, goed te doen.

Al met al, goed verblijf gehad

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Dus zeker voor ons voor herhaling vatbaar .

vanhille marnix
24-4-2019

We hebben met pasen een week in granada park verbleven , voor ons was het er heel goed vertoeven .Voor deze gunstige prijs hadden we een mooie kamer met zicht op zee en zwembad, vanop ons terras hadden we nog een trap voor naar de rooftop te gaan , nog een terras hoger . Alles was voor ons in orde zowel de kamer , de vriendelijke mensen aan de bar of in het restaurant alsook aan de balie . Zeker voor herhaling vatbaar . Ik heb maar 1 minpuntje en dat is het restaurant , daar zouden ze wat een mooiere inrichting moeten maken . Bij het bier tappen weten veel mensen niet hoe het gaat ,daar je de kop van de biertap moet in je glas duwen , veel mensen namen dat met hun handen vast ,dat zeker niet proper is . Maar over het eten is zeker niet te klagen ,zowel in de morgen ,middag , en op de avond zeer lekker en veel keuze .Dus wij gaan zeker nog terug naar granada park.

Gereisd Met partner in april 2019

Prima appartement/ hotel

L van Bavel
14-3-2019

Het is een prima app/ hotel! Goede services mooi gelegen

Al bij al 👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima complex.

van der Snoek
13-3-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, kamers verouderd, maar schoon.

Regelmatig schone handdoeken en beddengoed.

Eten soms niet heet, magnetron doet wonderen.

Voor ieder wat wils, gerechten komen regelmatig terug, smaak is prima.

Het complex ligt in een heuvelachtig gebied, geen winkeltjes etc. In de directe omgeving. Taxi kost 5 euro naar playa de las americas, daar kan je shoppen tot je er bij neervalt. Wij hadden all inclusive, viel niet tegen.

Gereisd Met partner in maart 2019

prima verblijf

willem
24-1-2019

eten was wat eenzijdig maar niet slecht

Gereisd Met partner in januari 2019

Nooit meer !

Danielle Hommel
24-9-2018

De eerste kamer dat we kregen was helemaal uitgeleefd, terug naar de receptie gegaan waarop we een nieuwe kamer kregen. Hier was oa toilet los, schuifpui van het terras kon niet dicht etc.

Uiteindelijk werden die problemen opgelost.

Daarnaast is het eten vaak koud, broodjes taai, vlees rauw (zie foto) en zat er een dikke zwarte haar op de kaas.

Als dat aangegeven word bij de receptie moet het eten maar opgewarmd worden in een magnetron... Reisleiding van touroperator zou met de kok en manager gaan praten maar helaas geen verbetering.

Uiteindelijk na elke dag met reisleiding te bellen konden we voor een bedrag van €253 toch over naar een ander hotel voor 2 dagen !!!

Helaas reageren touroperators niet op de klachten..

Foto's zal ik ook toevoegen !

Gereisd Met partner in september 2018

Goed verblijf gehad in Granadapark

Nynke
3-6-2018

Goed verblijf gehad in Granadapark. Complex was groter dan verwacht. Appartement zeer ruim en schoon. Eten was goed, er was voldoende variatie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Veel Engelsen, we waren de enige Nederlandse gasten. 's Avonds gezelligheid bij de poolbar. We hebben ons prima vermaakt.

Complex is hoog gelegen en wat afgelegen van het centrum en de boulevard. Was voor ons goed te doen om lopend naar de boulevard te gaan. er staan ook altijd taxi's klaar als je niet wilt of kunt lopen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer

Rony
26-9-2017

Wij waren met touroperator. Ons appartement was op etage 0. Bij binnenkomst muffe geur in badkamer. In slaapkamer urine geur.controle bed een ramp bloed en urine vlekken op matras.deze lag op een houten plank waar schimmel op lag. Mieke de reisverantwoordelijke heeft ons veel geholpen. Fotos genomen .Mieke kontakt genomen ik zou de dag nadien nieuw app krijgen voor de upgrate naar mooi app zou ik moeten bij betalen heb îk niet gedaan. NA veel geen en weer geloop receptie apm s002 gekregen nog slechter gescheurde en vuile matrassen. Opnieuw naar receptie was een nieuwe dame een mooi app gekregen zonder te moeten betalen. Blijkt de app van touroperator allemaal beneden liggen weet niet of touroperator hier al geweest is. Eten kan er door maar beperkt veel luidruchtige Engelsen. Als je toch komt kontroleer uw app en bedden ben meer gewoon van touroperator. In brochure staat bij all on kluisje gratis niet waar heb moeten betalen.had hoop op mooie vakantie al een dag verloren inzake vuil app. Ben benieuwd wat touroperator gaat doen als schade vergoeding

Gereisd Met partner in september 2017

Super goede accommodatie! Op alle vlakken.

Sanne
3-5-2017

De ligging is lekker rustig, als je goed te been bent kun je makkelijk lopen naar de twee stadjes.(+/- 10/15 min.) Bij het hotel staan ook altijd taxi's voor de deur die je voor een paar euro afzetten. Zwembad is groot en er is een bar in de buurt. De cocktails zijn wel wat aan de sterke kant. Ook zijn er veel Engelsen. Eten is super goed. Wij waren eind september maar er was genoeg keuze en het was goed te eten!! Personeel is heel vriendelijk. Enige nadelen waren de harde bedden, geen airco (maar dat heeft bijna geen een hotel op Tenerife) en voor wifi moet je betalen.

Granada park verdiend betere reviews

Bert
17-3-2017

Mooi, goed onderhouden park met vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligbedden en parasols genoeg. Lekker gevarieerd eten. Enige minpuntje is de afstand en de steile weg naar het centrum en strand, maar de rest maakt dit ruimschoots goed. Snap niet goed waar de slechte reviews vandaan komen. prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Kluisje hadden we gratis en er lagen een paar flessen water in de koelkast bij het arriveren.