Zoover

8,2

Heerlijk genieten

Frans en Lilian Verschuren
28-10-2019

Wij gaan al zeker 7 keer terug naar Hotel H10 Gran Tinerfe en het is meestal altijd prima daarom zeker in februari 2020 weer terug en we kijken er alweer naar uit.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Nooit meer!

Ad
20-10-2019

Wie uit is op harde lifemuziek die je gedwongen via je balkon tot 23.00 moet aanhoren kan prima terecht bij H10 Gran Tinerfe. Als je bovendien geen adequaat optreden van het personeel verwacht is dit hotel the place to be. Ons verzoek om 2 éénpersoonsdekbedden leidde na veel discussie tot drie tweepersoonsdekbedden en twee aparte bedden. Voor het krijgen van een waterkoker, was slechts 4 keer vragen en 5 uur wachten nodig. De goedbedoelde chocoladebonbons ten spijt bracht ons niet de gewenste nachtrust. Het eten had niet de kwaliteit die we van een 4 sterrenhotel verwachten; het was vaak flauw en lauw. De dominant aanwezige Engelsen drukken een brexit-stempel op het hotel. Gran Tinerfe heeft z’n ‘Gran-deur’ verloren maar past in het plaatselijke beeld van kermisachtig vertier en toerisme. Ondanks het laagseizoen was het nog altijd behoorlijk toeristisch. Houd rekening met een zeer beperkte parkeermogelijkheid bij het hotel zelf.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Mij zien ze in dit hotel niet meer terug...

Crowdsurfer
16-9-2019

Gerenoveerd hotel waar kwestie van kamers weinig of niets op aan te merken is.

Waar wel wat commentaar op te leveren is, is op de bediening in de bars en de openingstijden. Ze zijn niet open wanneer ze wel open zouden moeten zijn. En het kan lang duren vooraleer je aan je drankje geraakt. Dit komt vooral door te weinig personeel en een weinig efficiënt systeem waar ze altijd briefjes moeten invullen van hetgeen je bestelt. Ook de gasten met all-in, die een polsbandje hebben, krijgen telkens een briefje, ook al belandt dit in de vuilbak en doe je er niets mee. Voor 10:30 geraak je ook niet aan een drankje. En als ze iets anders aan het doen zijn, kan je wachten, zelfs als er een rij staat van 10 mensen en meer. Ze doen rustig verder met afruimen of iets wegzetten en pas nadien helpen ze je verder. Zelfs met 3 achter de toog wordt er meestal maar 1 gast per keer bediend. Ergerlijk traag allemaal.

Gereisd Met partner in september 2019
Riccardo, Community Manager, 12-10-2019

Geachte gasten,

Allereerst, heel erg bedankt om ons te schrijven, we zijn altijd bereid om de feedback van onze gasten te ontvangen, het is echt een hulpmiddel om onze diensten dag in dag uit te verbeteren.

In verband met uw opmerkingen willen we onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak dat is veroorzaakt tijdens uw verblijf. We hebben al met onze medewerkers gepraat om te voorkomen dat dergelijke situaties zich opnieuw voordoen. Onze missie is om van je vakantie te genieten in een aangename en ontspannen sfeer. Het spijt me dat we in uw geval niet succesvol kunnen zijn.

Ik hoop dat deze situatie niet weerhoudt om je snel weer te zien in onze vestiging, H10 Gran Tinerfe.

Bedankt voor uw loyaliteit in onze keten en we maken van de gelegenheid gebruik om u onze beste groeten uit Tenerife te sturen.

Community Manager

Fenomenaal Hotel! Top Hotel en top bediening!

Anne
29-8-2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad!! Top hotel, top bediening. Ontvangst met glaasje Cava en de koffers worden aangepakt bij binnenkomst. Prijzen voor drankjes zijn niet te hoog! Enorm groot buffet met veel keuze! Het uitzicht op zee is fenomenaal en de kamers worden elke dag fris schoongemaakt. Veelzijdig entertainment voor de liefhebbers. Geen handdoekje leggen. Veel zwembaden! Wij hopen hier nog een keer terug te keren!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Riccardo, Community Manager, 12-10-2019

Lieve gasten,

Dank u voor uw fantastische 5-sterren beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw verblijf in ons hotel. Wij verheugen ons erop u wederom te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Nooit meer

Veerle
3-7-2019

Vele problemen met de kamer, na echt kwaad te worden en met het management gepraat, eindelijk na dag 5 opgelost. Geen excuses of compensatie voor het ongemak. Algemene netheid in het hotel, kamers, privilege kan vele beter. Enige positieve aan het hotel is als je privilege bent, je kan gaan ontbijten en dineren in het à la carte restaurant. Super vriendelijke service, heel lekker eten. Hier wordt je in de watten gelegd, met dank aan Charo, zij is echt fantastsich! Gelukkig was er deze mogelijkheid. Ook altijd veel lawaai 's nachts. Vele 4 sterren hotels gedaan in Tenerife, maar buiten het à la carte restaurant, kan ik dit hotel niet echt aanbevelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Juan Andrés, Community Manager, 11-7-2019

Geachte Gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor de tija die u genomen heeft en uw bevindingen te delen.

We betreuren ten zeerste dat uw ervaring in ons hotel niet naar uw zin is geweest en ook de problemen die in uw kamer heeft gehad.

Hoewel we al het mogelijke hebben gedaan om deze problemen op te lossen en jullie een fijne vakantie te bieden, betreuren we dat onze oplossing niet voldoende was.

Anderzijds willen wij u bedanken voor uw mooie woorden over het restaurant Mirador en onze medewerker Charo.

U mag er zeker van zijn dat uw mooie woorden haar en het rest van het personeel zullen bereiken.

Nogmaals bedankt voor uw tija. We hopen dat ons de toekomst nog een kans wil geven om u een welverdiende vakantie te bezorgen.

Vriendelijke groeten,

Juan Andrés Vegas Martín

H10 Gran Tinerfe

Goed!

Wellens
24-6-2019

Hotel ligt rustig in Adeje nabij 12 km lange boulevard boordevol restaurants en winkeltjes. Genoeg vertier s'avonds maar eiland is 90 % Engels. Veel jeugd omdat het relatief goedkoop eten en drinken is op Tenerife. H10 gran Tenerife is een middeklasse hotel waar de heren bij het diner verplicht zijn een lange broek te dragen. Ze willen een bepaalde klasse uitstralen die ik een beetje misplaatst vind. Eten is goed en de kamers zijn netjes. Prachtige zwembaden en genoeg ligplekken .Momenteel worden de 1e en 2e verdieping gerenoveerd maar de overlast blijft beperkt. Afstand naar vliegveld is 17 km. Maar de transfer naar het hotel heeft in totaal 3 uur geduurd. Taxi kost 24 euro!

Gereisd Met partner in juni 2019
Riccardo, Community Manager, 31-7-2019

Geachte gasten,

bij deze willen wij u danken voor de tijd die u genomen heeft om jullie bevindingen te delen. Zoals vermeld ligt het hotel op de rand van het vele vertier 's avonds waar het hotel gelukkig geen last van heeft. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van onze zwembaden en alsook onze restaurants. In de restaurants wordt er, zoals in de meeste 4-sterren hotels, tijdens het avondeten een lange broek gevraagd. Tijdens de zomermaanden passen we daar uiteraard een mouw aan door de warmte en kunnen de mannen met een geklede korte broek dineren. Er zijn verschillende manieren om vanuit de luchthaven ons hotel te bereiken maar uiteraard is een taxi de snelste oplossing. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te ontvangen en ondertussen nodigen wij u uit om ons te volgen op de gekende sociale kanalen.

Riccardo Penzo,

Fantastisch, rustig, culinair ,gezellig hotel

H. Stamps
10-6-2019

Heerlijk genoten, fijne zwembaden, heerlijk eten , goede service , gunstig gelegen, hygiënisch, lekker rustig.

Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in mei 2019
Community Manager, Community Manager, 18-6-2019

Geachte gasten,

Allereerst bedankt om tijd te maken voor jullie bevindingen met ons te delen. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Indien u op de hoogte wil blijven van al onze nieuwigheden, kan u ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen.

Community Manager

Zeker voor herhaling vatbaar !

Beyers
3-5-2019

Zeer mooi, goed onderhouden hotel. Prachtig gelegen aan promenade en direct aan het strand. Vele wandelmogelijkheden. Zeer veel goede eetgelegenheden in de directe omgeving . De kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien, ze worden goed onderhouden en dagelijks nieuwe handdoeken. Alle maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit . Het specialiteitenrestaurant Asensen is zeker een aanrader. Er zijn ruim voldoende ligbedden aan de mooie zwembaden. Handdoekje leggen wordt hier echt niet toegestaan, en wordt ook niet gedaan. Al het personeel is uiterst vriendelijk. De prijzen voor de dranken zijn niet overdreven duur . Kortom, wij hebben een zeer goede vakantie gehad in Gran Tinerfe, mede dankzij de adults only formule, wat de vakantie extra rustig en gemoedelijk maakt. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in april 2019
Riccardo, Secretaria Dirección, 31-5-2019

Geachte gasten, allereerst bedankt voor ons hotel zo in de hoogte te prijzen. Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Deze mooie woorden zullen wij zeker doorgeven aan de betreffende afdelingen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen in ons hotel. Indien u op de hoogte wil blijven van onze promoties en nieuwigheden kan u ons uiteraard steeds volgen via de gekende sociale kanalen.

Lekker rustig

Desiree
16-4-2019

Goed hotel , privilege pakket was slechte als in ander H10 hotel . Te weinig persoonlijke aandacht waar je wel voor betaald

Gereisd Met partner in april 2019
Riccardo, Secretaria Dirección, 31-5-2019

Geachte gasten,

we zijn blij te horen dat jullie genoten hebben van uw verblijf in ons hotel. Wij danken u voor de mooie commentaar en geven deze zeker door aan de vermelde personen. Indien u op de hoogte wil blijven van onze nieuwigheden voor een volgende verblijf, kan u ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen. We kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen.

Domper op mooie vakantie

Verheyen
16-2-2019

Wij hadden privilege kamer geboekt inclusief kluis en zijn toch op 10 dagen tijd 2 keer bestolen geweest telkens 100 euro en dit uit de gesloten kluis. De eerste keer dachten we dat we misschien nog cash geld thuis hadden laten liggen, helaas bleek achteraf dit niet te kloppen gezien we daarna elke dag het geld natelden en de laatste avond er weer 100 honderd euro gestolen was. Onmiddellijk de manager van het H10 hotel ingeschakeld die deed alsof wij de eerste waren waar dit bij gebeurde en ons aanmaande aangifte te doen bij de politie wat wij ook hebben gedaan. Achteraf na een gesprek met nog ander mensen uit Nederland bleek dat dit al eerder was gebeurd in dit hotel. Vraag; waarom waarschuwen reisbureaus hun klanten niet voor dit soort georganiseerde misdaad, idem hotel managers ? Erg jammer want het hotel is mooi, vriendelijk personeel; lekker eten en een mooie ligging, maar.... de kluis is niet safe.

Gereisd Met partner in februari 2019