Zoover

Aparthotelstersterster
7,4

Nooit meer

11-8-2019

De meeste foto’s die waren getoond waren niet te vinden in het hotel, zoals een sportschool en binnen zwembad. Er was maar 1 bar te vinden met vaak maar 1 of 2 medewerkers, waarbij je telkens in de rij moest staan om je drinken te halen.. Je mocht niet “nat” van het zwemmen je drinken halen. Er is te veel wind bij het hotel, maar daar buiten was het minder. All inclusieve was zo slecht dat wij veel buiten het hotel hebben gedaan. ‘S avonds en in de nacht te veel last van de Engelsen. Er werd veel op de deuren gebonkt en het alarm gaat vaak af. Zelfs met all inclusieve moet je veel extra bij betalen en heb je “geluk” met 25% korting. Het was behoorlijk teleurstellend en prijzig voor wat wij kregen. Nergens staan er asbakken waarvoor alle sigaretten in bekers werden weggegooid. Vies! De all in gedeelte van het hotel had een balkon waarbij je zittend niks kon zien behalve de overburen. Teleurstellende hotel!

Gereisd Met partner in juli 2019

Fantastische vakantie

Stanley
5-7-2019

Tenerife was een heerlijke vakantie met een goed hotel. Ik had een mooie kamer met goede bedden en alles was super schoon. Het lopend buffet was heel uitgebreid met alles erop en eraan. Voor iedereen wat wils. Tijdens het eten kon je onbeperkt drinken pakken. Als je klaar was met het ene eten werd er gelijk schoongemaakt en kon je aan je koffie of toetje beginnen. Het zwembad/kinderbad/jacuzzi was elke dag verschoond en heerlijke ligbedden bij het zwembad.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Top vakantie

Iris
26-6-2019

Er wordt veel geklaagd over engelse. Ze zitten er wel veel maar zijn zeker niet vervelend. Wij hadden half pension. Eten was prima voor drie sterrenbegrip. Drinken zat zowel bij ontbijt als diner erbij. Mocht je een keer diner en lunch willen wisselen was dit ook een mogelijkheid. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. De douche vond ik wel erg klein. De douchewand was klein waardoor de hele badkamer nat werd na douchen. Verder enorm genoten. Een aanrader is om in het hotel of in de straat van het hotel naar excursiebureaus te gaan. Scheelt enorm veel geld dan vooraf online of vergeleken andere plekken. Zo hebben wij geparasaild voor €20 p.p ipv €40 p.p. Strand is een klein stukje lopen. Zijn verschillende stranden waar je ook een bedje en parasol kunt huren

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super vakantie gehad

Petra
18-6-2019

Vrijdag 7 juni aankomst rond 19.30 in het hotel.

We vonden wel dat er veel Engelsen waren in het hotel erg veel lawaai snachts ook.

Het hotel op zich was nix mis mee keurig netjes personeel heel vriendelijk.

Restaurant elke dag iets anders te eten wat wij erg goed vonden.

Er was iemand jarig die zelfs een fles proceco kreeg erg aardig.

Al met al wij vonden het een goed hotel voor die prijs

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Nooit meer

ARLETTE
14-6-2019

Ik zou het de Belgen niet aanbevelen om naar dit hotel te gaan.

De receptie enz oogt heel goedkoop met drank en eetautomaten.

Wij hadden met 3pers een suite geboekt ,dat bestond uit een aparte slpk met enkel een bed ,de andere kamer een zetelbed kleerkast tv en ijzeren tafel tegen de muur.Bij een suite heb ik wel een heel ander idee.Het was wel overal zeer proper ,iedereen was super vriendelijk.Het eten was oke.Genoeg keuze alleen savonds als het bv Chinees was en je luste het niet dan had je niet veel andere keuze.Groot zwembad maar je moest echt vroeg bij zijn om nog plaats te hebben ,ook heel weinig parasols.Maar het grootste minpunt was dat het hotel voor 90%vol zat met marginale Engels ,die dronken van sporgens tot savonds,dan het nodig vonden om snachts te roepen en te tieren ,met de deuren te slaan zodat we geen oog dicht deden.Gelukkig was het maar voor 1 week.Mischien dat het reisbureau ons in het vervolg ervan verwittigd.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar.

john meulebrouck
1-6-2019

Wij waren blij verrast van de ontvangst met duidelijke uitleg. Het was een ruime en nette kamer, goed bed. Het ontbijt was omzeggen perfect. Er was weinig lawaai zodat we rustige nachten hadden. Het diner was goed voor een 3 sterren hotel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima

Iris
21-4-2019

In eerdere reacties stond er veel comentaar over engelse mensen, die zijn er inderdaad veel en zijn appart volk maar valt reuze mee met geluidsoverlast etc. Eten is prima voor 3 sterrenbegrippen, wil je veel beter dan betaal je er ook voor. Locatie was top alles is op loopafstand. Kamers zijn prima en schoon, badkamer wat klein. Bedden zijn wel redelijk aan vervanging toe maar ik heb prima geslapen. Er zit een winkeltje op het complex waar je water kunt halen en koelkastje in de kamer. Leuke vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Een fijn hotel met vriendelijk personeel en schoon

Tes
9-3-2019

Bij het inchecken duidelijke informatie gekregen en vriendelijk geholpen. Ons kluisje sloot niet goed en na melding,binnen 20 minuten een monteur. Een kamer aan de zwembadzijde met een balkon en een droogrekje aan de muur. Iedere dag schone handdoeken (als je ze op de grond legt) en een schone kamer. Op de kamer een televisie met oa. BVN. De matrassen op het bed waren minder prettig, wel goed geslapen. Iedere ochtend keuze uit verschillende verse broodjes, vers fruit, hartig beleg, gerookte zalm, zoet beleg, fruitsappen en koffie / thee. Tijdens het diner was er voldoende keuze uit 3 verschillende rijen buffet en waren er thema-avonden. Mensen die eerder gereageerd hadden waren niet allemaal positief maar ik vraag mij af hoe ze dan thuis eten? We zijn in de Spa geweest voor een massage, erg goed! Kortom, het was goed! En de Engelsen? Wij hebben er geen last van gehad. Net als bij Nederlanders zijn er veel verschillende type mensen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Leuke vakantie

kelly
5-1-2019

zeer goede ligging, all inclusive met lekker eten.

Vriendelijk personeel, zeer netjes allemaal maar verwacht geen luxe.

Kamer was zeer basic maar je gaat natuurlijk niet op vakantie om op je kamer te zitten :)

Er zijn inderdaad heel veel Engelsen aanwezig, gelukkig waren we zelf met vienden, dan stoor je je er minder aan en lach je er maar eens mee!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Fantastische vakantie gehad 3 week lang

warners
9-12-2018

we hebben weer een super vakantie gehad hier .Komen al voor de 15 de keer in dit hotel.Volgend jaar weer .De bediening is goed .het eten prima .hebben altijd allinn.De kamers zijn schoon en hebben altijd schone handdoeken alle dagen.de ligging is ook prima overal dicht bij .

Gereisd Met partner in november 2018