Zoover

8,2

Mooi hotel

D de Bruin
13-8-2019

Weer terug van een mooie vakantie op Tenerife! Spring Hotel Bitácora playa de las americas, het hotel is goed en vriendelijk personeel ook het eten is goed! En de hotel kamer was goed, in de douche miste wel een douche gordijn dus een waterballet in de douche. Maar de grootste is het zwembad gedeelte, er is namelijk 3 dagen door kinderen in gepoept en wordt het zwembad minimaal 8 uren gesloten en kan men dus geen gebruik maken van het zwembad, de badmeester stuurt mensen met een luchtbed of ander speelgoed naar het daarvoor ingerichte gedeelte wat ik ook wel een beetje begrijp maar het lijkt mij dat ze de focus op kleine kinderen hebben of ze wel zwempants aan hebben,kinderen onder de 4 jaar in het kinderbad laten zwemmen. Wij betalen veel geld voor een vakantie en we kunnen niet optimaal gebruik maken van het zwembad. Voorgaande 2 jaren was het elk jaar 1 dag dicht. Ik heb dit nog nooit op andere vakantie bestemmingen meegemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
SPRING BITÁCORA HOTEL, E-commerce, 19-8-2019
Thank you for your comment, we are delighted to know that you are back from a beautifull holiday in Tenerife. Indeed we had to close the swimming pools for hygienic and sanitary reasons. Intentionally someone defecated in the pool and we at Spring Hotels take our clients' safety very seriously, which is why the protocol established by the Spanish Health Department was activated as soon as the result of this very unlawful practice was detected. As our Manager informed you, this action is carried out following the guidelines set by the regulations and is not a reason for compensation, we offered you the possibility of using the pool of our sister hotel Vulcano, located very close to Bitácora, which you denied. We appreciate your understanding and we want to insist that we are the first to regret this type of action by those unscrupulous and incivious people whose sole objective is to harm the rest of the clients. Sunny regards.

Zeer degelijk

Rut
7-7-2019

+ leuk zwembad met genoeg ligbedjes, lekker eten (sommige dagen beter dan op andere), mooie ruime kamers die elke dag goed gepoetst worden, ruime keuze aan drankjes en een erg goede ligging

-onvriendelijk personeel, verouderde bar en te veel ijs bij de cocktails en vaak bestond er twijfel of er al dan niet alcohol in zat.

+- ideaal voor kinderen, veel Britten en niet veel jongeren

Gereisd Met partner in juli 2019
SPRING BITÁCORA HOTEL, E-commerce, 19-8-2019
BEDANKT VOOR UW SCORE EN OPMERKINGEN. We hopen u te ontvangen in ons hotel

Prima

G Gorter
4-3-2018

Mooi hotel op een super locatie.

Nette kamers, vriendelijk personeel, mooie zwembaden, leuke ruime speeltuin voor de kids en goed eten. Dit jaar rechtstreeks geboekt wat toch enkele voordelen heeft. Alles is gratis bij all incl. Dus ook alle ijs en alle drinken zoals Heineken en fris uit flesjes. Gratis kluis en koelkast op de kamer. Ook was er een computerhoek met gratis internet.

Dit jaar toch ook enkele min puntjes:

Animatie was minder en geheel Spaans.

Eten was minder als gewend.

(Gratis) Wifi kan veel beter.

Regels in zwembad verschillen per badmeester ?

Al met al toch een prima hotel waar ik met veel plezier terug keer.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Prima hotel

Gabriels Leon
10-2-2018

We zijn hier voor de 3de keer op vakantie geweest. Goed hotel met vriendelijk personeel, mooie grote kamers, fijne taxiservice (gratis) en een goede ligging.

Het avondeten vond ik deze keer iets minder. Er stond nergens uitleg bij wat het was, af en toe hetzelfde eten bij koud buffet en weinig keuze in warme groente.

Al bij al is het toch een prima hotel dat ons zeker nog gaat terug zien.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Tegenvallend hotel!

Familie zwanenloos
16-11-2017

Het ontbijt is goed, de kamers zijn ruim, het is er vrij schoon, het personeel is over het algemeen vriendelijk en het avondeten was redelijk. Mooie grote speeltuin voor de kinderen en een leuke minidisco.

De zwembaden zijn veel te klein voor het aantal mensen, je krijgt zeker bij het kinderzwembad beneden een opgesloten gevoel. Daarnaast was één van de zwembaden een paar dagen gesloten!! De ligbedden staan wel erg dicht op elkaar. De kidsclub is erg matig, overdag wordt er weinig gedaan met de kinderen en het animatieteam spreekt bijna geen Engels. Je moet in een erg lange rij staan als je overdag bij het zwembad een drankje wil, daarbij moet je ook nog eens elke keer je kamernummer doorgeven, of de keycard van je kamer afgeven.

Verder is het allemaal vrij gedateerd en is het middag en avondeten matig, de smaak is wel redelijk, maar er is weinig keus

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

super hotel

Kim
12-11-2017

hotel is super, mooie kamers, lekker eten en vooral super vriendelijk personeel!

komen zeker nog eens terug

Gereisd Met partner in november 2017

Zeer goed hotel

Deygers
15-10-2017

Reeds vele keren in het hotel Bitacora in Playa las Americas verbleven en zoals steeds tevreden. Wel mogen sommige obers in het restaurant vriendelijker zijn en minstens de klanten begroeten. Rustige omgeving en toch centraal. Wi-Fi aan zwembad (kant trap van ene naar andere zwembad) valt zeer regelmatig uit en dit voor langere periodes.

Gereisd Met partner in september 2017

Bitacora Tenerife

Martine
17-8-2017

Na jaren terug naar dit hotel. Is erg van kwaliteit verminderd.

De kakkerlakken liepen rond in het restaurant. Ook op onze kamer en 's nachts stuurden ze ons de security om een dikke kakkerlak te komen vangen op onze kamer. Deze man gooide de kakkerlak voor ons deur als hij dood was.

In het restaurant plakt elke lepel of ijsschepper doordat men de kinderen daar laat knoeien hiermee en ook in de chocoladefontein. Aan het zwembad eet men en velen zetten hun vuil bord onder de stoelen. Niet moeilijk dat het ongedierte komt. NOOIT MEER.

fantastische hotel om te verblijven

W. P. Bloemen
4-7-2017

Wij verbleven van 30 mei tot 12 juni in dit hotel.

Wij hebben alleen maar lof voor de ontvangst, kamer toewijzing,

eten van ontbijt tot lunch, voor elk wat wils. Ook de kamers waren ruim en zeer netjes. hoofdzakelijk Engelse gasten in deze periode, maar alle lof voor deze mensen met kinderen, geen enkele overlast geconstateerd. Ook het animatieteam in de avond deed geweldig hun best om de gasten te vermaken, wat hun heel goed elke avond weer lukte. Ligging ook heel erg mooi, kort bij de boulevard, strand, en winkelcentrum. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie. Wij kunnen dit hotel iedereen aanraden. Tip: Boek rechtstreeks bij het hotel en je krijgt nog velen extras, zoals taxi van het vliegveld naar het hotel en visa versa.

Prima Hotel

A.
25-6-2017

Hotel is netjes. Personeel is heel vriendelijk. Restaurant valt wat tegen. Je kunt niet buiten eten maar in een grote eetzaal waar ook geen ramen open staan. Beetje kantine gevoel. Eten is wel gevarieerd. Ligging is goed. Vlakbij winkels, zee, leuke boulevard.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017