Zoover

7,1

Genieten

Myra
15-5-2019

We zijn erg tevreden over het complex. Het was schoon, ruime bungalow. 3 zwembaden verdeeld over het terrein met altijd een lifeguard aanwezig.

Er waren veel faciliteiten, midgetgolf, speeltuin, animatie.

We hebben een huurauto geboekt via het hotel en daarmee de Teide bezocht. Het was een spectaculair uitzicht.

en ook van het jungle park hebben we genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Virginia (guest relations), Community manager, 18-5-2019

Dear Myra,

Hearing that you had a nice stay with us is the best thing we could hope for! Your recommendation means a lot to us. Thank you for choosing Checkin Atlántida, and for your nice comments. We look forward to welcome you again!

Respectfully,

Eenvoudig, maar goede prijs kwaliteitverrhouding

Jan
25-4-2019

Wij (2 volwassen en 3 kids 6,9,11) hebben een prima verblijf gehad.

De accomodatie is eenvoudig, maar dat wisten we. Het is geen resort waar je heel de vakantie rondom het zwembad verblijft, maar wij vonden het een prima uitvalsbasis voor het ondernemen van diverse uitstapjes en het is ook lekker dichtbij het mooie zandstrand van Los Cristianos. Wij hebben alleen ontbeten, 's avonds aten we bij een van de restaurantjes aan de boulevard. Ook hebben wij niet deelgenomen aan het entertaiment, wij vinden het leuker om 's avonds een spelletje met het gezin te doen.

Pluspunten:

- Ruim balkon / terras

- Ruime badkamer met lekkere douche

- Vriendelijk personeel

- Handdoeken service (om de dag)

- Geen muggen

- Goede gratis Wifi bij appartement

Minpunten:

- Muffe lucht in badkamer

- Zwembaden stellen niet zoveel voor maar voor een paar uurtjes prima

- Weinig zoetwaren bij ontbijt, wij namen zelf maar pot Nutella en Jam mee.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Virginia (guest relations), Community manager, 26-4-2019

Dear guests,

Thank you for taking your time to share your experience with us, and for haven chosen our hotel.

We are pleased to know our staff made your stay pleasant. Sorry if you had any inconveniences during your stay. For a next visit, please come to reception as soon as possible, thank you!

Best regards

Niet weer matig.

Jacques Sievers
18-4-2019

Het rollen met containers geeft veel lawaai. Niet geschikt voor ouderen, veel trappen. Begrijp niet dat er geen rekening gehouden wordt met ouderen i.v.m. de vele trappen. Schoonmaak en opmaak bedden matig. Eten eentonig. Animatie slecht, heel erg op kinderen gericht, b.v. elke dag mini playback show. Kluis huren erg duur 42 euro voor 14 dagen.

Gereisd Met partner in april 2019
Virginia (guest relations), Community manager, 19-4-2019

Dear Jacques,

Thank you for taking your time to share your experience with us, and for have chosen our hotel.

Sorry for the laundry trolley noise, but they have to do their work, and they do not do it in the night time.

If you have a booking with us and you inform in advance, we can allocate you in an apartment near reception area. But Checkin Atlántida is a big hotel, we have nearly 200 apartments.

The safe is a payment extra service, that you can rent at reception if you wish to have it, as usual at the hotels.

The minidisco is very popular between our clients, as you can checked every day with plenty of children on it.

We hope overall you enjoyed your stay,

thank you for your review,

best regards

Prima uitvalsbasis voor goede prijs

Marjan
14-11-2018

Checkin Bungalows Atlantida Los C. biedt waar voor zijn geld en ligt op een fijne locatie: een paar minuten lopen van zee, strand en boulevard. Prachtige wandelgebieden: een uurtje rijden. Het is niet de duurste accommodatie, dus moet je niet verwachten dat alles splinternieuw is, maar het werkt en er wordt gerenoveerd. Het bed (lits jumeaux) is fijn, de keuken goed uitgerust met pannen, servies, bestek etc. (geen zout, (af)wasmiddel oid,), de badkamer is oké en er is zelfs een bidet en een eigen wasmachine. (geen föhn) Er komt geregeld een schoonmaakster, handdoekservice is goed. Je kan meedoen aan aquagym, er wordt prettig yoga gegeven. Het personeel is heel behulpzaam. De sportzaal is (nov.'18) dicht. Minpuntje: we kregen een lawaaierig appartement, tussen zwembad en restaurant, terwijl we 'rustig' hadden ingevuld op de touroperator website. 's Nachts is het stil. Prima uitvalsbasis als je van zwemmen, wandelen en restaurantjes houdt!

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijk complex, genoten van alles.

CRG
5-11-2018

Fijne locatie, vriendelijk personeel. Vraag wel om een gerenoveerd appartement en als je niet wilt klimmen vraag dan om begane grond. Eten was prima. Zowel ontbijt, lunch als diner. Genoeg keuze en er werd zeer regelmatig bijgevuld. En ja, een enkele kakkerlak over de vloer zien wandelen. Maar wat wil je dan in een warm land?! Gewoon negeren. Wij willen echt nog wel een keer terug. Wij hebben wel gekozen voor een huurauto voor de hele week zodat wij niet afhankelijk waren van vervoer. Onze medegasten kregen niet/veel te laat te horen hoe laat ze werden opgehaald. Dat stond op vrijdag middag (vertrek zaterdag morgen...) nog niet in het boek. Minpunt van de organisatie tot en met!

Airco is wel een must want erg warm binnen. En ja, dat kost extra. Maar dat was ons bij het reisbureau al gemeld. Dus dat was geen verrassing.

Gereisd Met partner in september 2018
Virginia - Guest Relations, Community manager, 6-11-2018

Dear guest,

Thank you very much for taking your time to rate us and comment. As you probably noticed, we are currently working to improve and update our facilities for the near future. We are grateful to hear about our good staff, and our services.

We hope to see you back soon!

Best regards

Marcel Klaver
30-10-2018

Geweldig complex, mooie moderne bungalows. Geweldig eten en super aardig personeel. En op loopafstand van het centrum en de boulevard aan de zee. Een echte aanrader. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018
Virginia Guest Relations, Community manager, 6-11-2018

Hello Marcel,

Hello Sue and family,

Thanks for the score you gave us, we are pleased to know our staff made your stay pleasant. We are sure they enjoyed looking after you as much as you enjoyed your stay with us

We hope your next visit is not too far off!

Kind regards,

Viel alles mee na de vele negatieve reviews.

Saskia Kronenburg
30-9-2018

Met nogal een dubbel gevoel vertrokken naar dit appartement. Sommige reviews liegen er niet om. Het is ons 100% meegevallen. We hadden een 4 pers app. We hadden een niet gerenoveerde kamer geboekt maar wel een geronoveerde kamer gekregen. Keurig allemaal. Geen ongedierte gezien. Wel wat brutale duiven maar die heb je in Amsterdam ook. Zwembadjes klein maar prima. De badmeester lag te slapen dus daar heb je niks aan en veel handdoekjes leggers. Dat is jammer. Verder wat gedateerd complex met veel trappen. Eten hadden we er niet bij maar zag er redelijk uit. Locatie is prima. Loopafstand strand en boulevard via een parkpad. Wij zaten in kamer 49 en 51. Buiten het hoofdseizoen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Duur voor wat je krijgt!

Dhr van Zandvoort
12-9-2018

Overweeg je een verblijf bij Check inn Atlantida denk even aan de volgende aandachtspunten: Wil je airco dan kost je bungalow meer, heb je geen moeite met zwerfkatten die over het balkon wandelen op zoek naar voedsel, boek je met ontbijt, kijk niet raar op als de kakkerlakken over de stoelen, langs het broodbeleg, over het koffie apparaat of tussen het fruit zitten. Lekker naar buiten met je bordje, kijk eerst of er niet een duif bezit neemt van de tafel om de kruimels op te pikken. Terwijl je geniet van je ontbijt wordt ondertussen de vloer schoongemaakt en met een beetje pech krijg je een natte mops over je voeten, wij hebben het echt meegemaakt. Wel voldoende wisseling van handdoeken echter schoonmaak was onvoldoende. Is dit alles geen probleem boek dan zeker.

De dames van de receptie zijn erg behulpzaam en vriendelijk, het park wordt stukje bij beetje opgeknapt, er is nog veel te doen.

Fijne vakantie!

Gereisd Met partner in september 2018

Een beetje verlopen, maar op een charmante manier

Theo Vogel
12-10-2017

voor wie niet goed ter been is, of zelfs een rolstoel gebruikt Niet Doen!!! Heel veel trappen en de rolstoelhellingen zijn erg stijl. er wordt op dit moment hier en daar gerenoveerd, maar de algemene indruk is wat verlopen. (verveloos houtwerk, gescheurde tegeltjes en zo) Wel keurig schoon. Zeer vriendelijk personeel en prima eten. Klein animatie team ( 1 dame). Veel engelsen. Ruime parkeer gelegenheid voor eventuele huurauto behalve op dinsdag en zondag vanwege nabij gelegen (toeristen)markt. Entertainment stelt 's avonds niet zo veel voor. veel one-man-karaoke-bands en de gebruikelijke slangen- , papegaaien en goochelshows. sfeer is echter zeer relaxed en gemoedelijk. Geen echte dress-code in het restaurant, maar in zwemkleding of zonder t-shirt word je vriendelijk maar resoluut geweigerd (Hulde!!!) Al met al: Als je door de wat gedateerde buitenkant heen kijkt een voortreffelijke accomodatie voor weekje canarische zonneschijn.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Tegenvaller

T.M.W. van Drunen
29-7-2017

Erg verheugd op een leuk appartement, zeker voor de prijs!

Eerste dag helaas geconfronteerd met slecht werkende electriciteit, en hadden we een paar vrienden in de kamer onder de naam kakkerlak.

WiFi zijn wij ook erg ontevreden over.

Verder zijn wij er veel op uit getrokken en hebben we een goede vakantie om op terug te kijken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017