Zoover
Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

Hotel Spring Arona Gran Hotel & Spa

9,1

Fantastisch komen er absoluut terug.

Ron Oord
17-8-2019

Arona Gran is een uitstekend hotel waar het personeel in al haar geledingen alles uit de kast haalt om jou een geweldige vakantie te bezorgen. Super modern ook met geweldige kamers. De ontvangst met champagne door de receptie is al een feest om je vakantie mee te beginnen.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 19-8-2019

Beste Ron Oord,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en bedankt voor het mooie compliment voor ons personeel.

We hopen u nogmaals te mogen begroeten.

Een echte aanrader !

Marleen
7-8-2019

Voor de eerste maal adults-only met kinderen van 16 en 19 jaar. Enorm meegevallen ! De rust aan het zwembad en in het restaurant waren zalig. Het eten is er super lekker en enorm gevarieerd. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Misschien geen hotel om een volledige vakantie aan het zwembad te liggen maar wij hebben 3 dagen een auto gehuurd en erop uit getrokken .... genoten dus ! Zeker een aanrader ook voor mensen met een beperking, want ook daar is het hotel volledig op voorzien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Marleen,

Bedankt voor uw mooie commentaar voor ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij te lezen dat u ons hotel aanraad en zelfs met jong volwassenen.

We hopen u nogmaals te mogen begroeten voor nogmaals een relaxte vakantie.

Met zonnige groetjes vanuit Los Cristianos,

Super!!!!

Petra
7-8-2019

Een echte aanrader!!! Van smorgens tot savonds word je onthaalt door heel vriendelijk personeel, niks is hen te veel, je wordt altijd met een lach bediend. Wij hadden een superieur UP geboekt, dit was echt superieur, oke je betaald meer maar je krijgt zeker waar voor je geld.... Onze complimenten gaan uit naar Nerissa, zij is echt een toppertje!!!!! Doe zo verder meid. Het eten was subliem en elke dag een verrassing, genoeg keuze en elke dag was er wel iets verrassend bij.... Wij komen zeker terug!!!!

Beste Petra,

Bedankt voor jullie mooie woorden voor de UP! We zijn heel blij te lezen dat jullie een superieur vakantie hebben gehad en vriendelijk bedankt voor jullie mooie complimenten voor ons personeel.

We kijken er al naar uit jullie weer te mogen verwelkomen!

Met zonnige groetjes vanuit Tenerife.

Zeer geslaagde vakantie, Up! terras is top

Krim en Wim
5-8-2019

Enorm gevarieerd en erg lekker buffet, heel goede prijs/kwaliteit met de UP! formule. Kinderen onder de 16 jaar niet toegelaten, waardoor het erg rustig is in en rond het zwembad. Avondanimatie kan beter.

Beste Krim en Wim,

Heel erg bedankt voor het delen van jullie vakantie ervaringen hier op Zoover! We zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van een rustige vakantie in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel en dat jullie een goede tijd op ons UP! terras hebben gehad.

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Heerlijk relax Hotel

Keith en Christine Brandt
26-7-2019

Een geweldig hotel ! Kamers top, eten lekker en een heerlijk up terras met heel vriendelijk en kundig personeel. Waar een speciale dank aan Nerissa en de badmeester daar op zijn plaats is 👍🏻👍🏻👍🏻

Wel een paar verbeterpuntjes.

- up terras: misschien voor de eerste dagen bedjes op kamernummers reserveren. Nu staat er een rij om 10 uur. Zodra de deuren open gaan is het net nog niet vechten om een bedje... terwijl er genoeg zijn. En het up terras is nu net die toegevoegde waarde, dat je niet moet vechten voor een bedje.

- In het restaurant iets meer ruimte tussen de tafeltjes, zodat je iets meer privacy hebt .

- En hoe adults only is adults only? Waren toch redelijk wat kids die zeker jonger waren dan 16 jaar ! Voor ons is adults only van doorslag geweest om dit hotel te boeken, wees dan ook streng op de leeftijden.

Maar al met al een heerlijk hotel ! Zeker een aanrader 👍🏻

Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 31-7-2019

Beste Keith en Christine Brandt,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel.

We zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie op ons UP! terras heeft gehad. Verder zijn wij er mee bezig dat de rij om 10 uur vlak voor opening van het UP! terras dat hier wat mee gedaan word. Het is inderdaad niet nodig om al voor 10 uur in de rij te staan omdat er meer dan genoeg bedjes zijn.

Het hotel is heel strikt met de leeftijd. Het hotel zelf is 16 jaar en ouder, voor de UP! geldt 18 jaar en ouder.

Met zonnige groetjes,

Geweldig hotel wij komen zeker terug

Ida
3-7-2019

Het is echt een geweldig Hotel ,Ik kan niks negatiefs zeggen alles is goed de kamer het eten het zwembad en alles heel erg schoon. Echt super

Gereisd Met partner in juni 2019
Spring Arona Gran en Spa Hotel., E-commerce, 31-7-2019

Beste Ida, Heel erg bedankt voor het gebruik maken van Zoover om uw vakantie ervaringen te delen. We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Met zonnige groet,

Perfect hotel met de juiste formule

Henny Marks
17-5-2019

Het Arona Gran Hotel is het perfecte hotel speciaal voor echtparen zonder kinderen.

Het mooiste is de UP boeking.

Hier gaan alle complimenten naar Nerissa , zij is de perfecte hostess voor de UP formule.

Klantvriendelijk altijd klaar staan en ze spreekt ook alle talen

De verzorging op de 7e etage is perfect De zonnebedjes, de hapjes , de drankjes,

Het gehele personeel van het hotel is vriendelijk.

Gereisd Met partner in mei 2019

Beste Henny Marks,

Bedankt voor het prijzen van ons UP! terras en heel erg bedankt voor het mooie commentaar qua service en verzorging.

We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel.

Met zonnige groet vanuit Los Cristianos.

Geweldig!

Ben Neppelenbroek
28-4-2019

Super rolstoelvriendelijk hotel, super service!

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste Ben Neppelenbroek,

Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring over ons Spring Arona Gran en Spa Hotel. We zijn blij dat u van een rolstoelvriendelijke vakantie heeft genoten en hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Bedankt voor het gebruik van Zoover.

Met zonnige groet vanuit Tenerife,

Uitstekend en aanbevolen

Hans
24-4-2019

Prima hotel aan de boulevard. Gerenoveerde schone, maar wat gehorige, kamers. op dit niveau zou een gratis koelkastje en kluis inclusief moeten zijn. Vriendelijke efficiente medewerkers, zeer uitgebreide buffetten. Alleen de ontbijt koffievoorziening kan veel beter, trage machines met oploskoffie; helaas geen bonen. Verse jus d'orange.

Gereisd Met partner in april 2019

Beste Hans,

Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring hier op Zoover. We zijn blij te mogen lezen dat u van onze zeer uitgebreide buffetten heeft genoten en vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden voor ons personeel.

Met zonnige groet,

We gaan zeker nog eens

MONIQUE DEBEFFE
24-4-2019

Kies een kamer met uitzicht op zee.

Gereisd Met partner in november 2018

Beste Monique Debeffe,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie ervaringen hier op Zoover.

We zijn blij te mogen lezen dat u ons een 8, een mooie voldoende heeft gegeven voor uw verblijf in ons Spring Arona Gran en Spa Hotel.

We hopen u gauw weer te mogen begroeten.