Zoover

Hotel Sheraton La Caleta

Zeker nog eens

A.J. Rouw
24-7-2019

Top hotel op een mooie locatie. Net iets buiten Costa Adeje maar gelegen tussen twee leuke strandjes. Personeel is erg vriendelijk en attent. Het hele complex tot in de puntjes verzorgd.

Gereisd Met partner in juli 2019

Top !

EKr
15-7-2019

Mooi en goed hotel, met royale kamers. Zwembaden in een mooie tuin. Hotel ligt aan de rand van Costa Adeje, buiten de grote drukte. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede en sfeervolle a la carterestaurants.

Gereisd Met partner in juli 2019

Overall uitstekend, komen zeker weer terug.

Norbert DE KRAMER
18-12-2018

Uitstekend verblijf, vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer en geen massatoerisme en handdoekje leggen.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldig!

Danielle
9-10-2018

Geweldig verblijf gehad! Personeel was erg vriendelijk, kamers en hotel erg mooi!

Het ontbijt was erg goed en super lekker. Wij houden niet van de drukte en gingen elke ochtend rond 10:15 ontbijten als het rustiger was. Het dinner buffet was niet echt ons ding, wij aten liever in het Spaanse Restaurant naast het buffet. Leuk detail; als dinner inclusief is bij je verblijf heb je €32,- pp budget om van de kaart te bestellen.

Het hotel mag op sommige plekken wel een beetje opgeknapt worden (spa en zwembad).

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed en zeer gastvriendelijk

Johan Krüger
1-4-2018

Een zeer goed hotel, echter let op Engelse schoolvakanties. Erg ruk met kleine kinderen. Een minpuntje, maar dat is waarschijnlijk bij de meeste hotels, het reserveren van een ligstoel bij het zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2018

Geweldig!

Anoniem
22-1-2018

Super schoon en net hotel! Vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt. We hebben geen gebruik gemaakt van de restaurants in het hotel dus hier geen mening over. s’Avonds lekker over de boulevard gewandeld waar diverse eetgelegenheden zijn. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2018

Tophotel, al jaren lang!

Mp
12-5-2017

Paar jaar geleden geweest, nu opnieuw. Blijft een prachtig hotel met top personeel, nergens een vuiltje op de grond, en alles kan geregeld worden. Mensen met negatieve review hebben waarschijnlijk niet in dit hotel verbleven, of zijn van dat soort waar het nooit goed genoeg voor is. Wij nemen enkel kamer met ontbijt, dus over eten 's avonds in buffetrestaurant kan ik niet discussieren. Ik zou er niet met kinderen naartoe gaan. Het hotel is gericht op rust, niet op familievakanties. Zijn ook niet zoveel kinderen. Voor mij een aanrader voor iedereen!

Voortreffelijk

Corina
10-5-2017

Wij vonden het n oase van rust met voortreffelijk eten. Het is ons zo goed bevallen dat wij dit jaar voor dezelfde keten hebben gekozen op Fuerteventura, hopelijk bevalt dat ons net zo goed. Wordt vervolgd.

Kindvriendelijkheid kunnen wij niet over oordelen als ouder samenreizend echtpaar.

Gereisd Met partner in juni 2015

Fantastisch!

Joan en Gerard van der Made
27-10-2016

Het personeel is super aardig en professioneel!

Het eten is geweldig in zowel La Venta (Iberian Pork een aanrader) als Kamakura (Shirashi eens proberen). Prijs kwaliteit verhouding prima.

De kamers zijn heel royaal, goed ingericht en heerlijk schoon! Luxe uitstraling en bediening!

We komen er al jaren en zijn nog nooit teleurgesteld geweest.

We hebben nog niet eerder een recensie gestuurd, want dan wordt het nog drukker! Maar na de laatste twee slechte recensies gelezen te hebben willen we aangeven, dat wij deze ervaringen absoluut niet herkennen. En wij zijn kritisch hoor!

Sheraton la Caleta verdient zeker 5 sterren en een extra diamantje voor de beleving !!!

Sheraton La Caleta Resort & Spa, Sales Specialist, 8-11-2016

Beste Joan en Gerard van der Made,

Wij willen u van harte bedanken voor uw positieve recensie en voor uw loyaliteit. Het doet ons veel plezier te lezen dat u al jaren bij ons komt en nog nooit teleurgesteld geweest bent.

We hopen u ook in de toekomst weer een fantastische beleving bij ons te kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Lieve Demey

Sales Specialist

Sheraton La Caleta Resort & Spa

Onder de maat

Erik
29-8-2016

Heel behoorlijk ontbijt en aardige ligging. Personeel is weinig vriendelijk helaas en niet 5 sterren waardig . De Sushi in het Japans restaurant is te duur voor de gemiddelde tot beneden gemiddelde kwaliteit . Vorig jaar naar Lopesan geweest, dat is duidelijk een segment of 2 hoger. Helaas niet de 5 sterren bejegening waar je op hoopt tijdens een dergelijke boeking.