Zoover
Appartement Playa Olid

Appartement Playa Olid

Appartementsterster
8,4

Teveel gasten restaurant en zwembad te klein

Heidi
3-8-2017

Playa olid is een zeer eenvoudig hotel erg veel engelsen.

In de (lange)rij staan om t restaurant in te kunnen en ook voor een drankje te bestellen.

10.00u zwembad open, ook daar lange rij voor t hek om een bedje te kunnen te bemachtigen. Zwembad niet groot genoeg voor alle gasten.

Vaak s avonds uiteten geweest omdat het te vol was in t restaurant, maakt niet uit welk tijdstip.... Geen gezellige lobby of terras waar je s avonds kon zitten. Erg luidruchtig allemaal. Maar dichtbij allemaal terrasjes dus op zoek naar een leuk plekje...alleen jammer als je all-in hebt. Ik heb vele betere hotels gehad voor deze prijs. Meeste personeel wel heel vriendelijk, kamer ook netjes schoon en ruim!

ik ben er van 11-12 tot 18-12-2006 geweest vond dat de aan

carla
30-12-2006

ik ben er van 11-12 tot 18-12-2006 geweest vond dat de appartementen goed schoon werden gehouden,personeel aan de receptie waren aardig,verder was er weinig te doen.zijn dan ook veel weg geweest.zijn een middag met de boot de zee op geweest hebben dolfijnen en walvissen gezien zeker een aanrader.het zwembad werd goed onderhouden maar was een beetje koud maar ja het was tenslotte ook december.als ik nogeens van plan ben om naar tenerife tegaan zou ik weer voor playa olid kiezen

Wij zijn van 7-8 t/m 21-8 in dit apartement geweest

G&S
4-9-2006

Wij zijn van 7-8 t/m 21-8 in dit apartement geweest. Je moest vroeg je handoeken bij t zwembad neerleggen, anders heb je pech! De kamers zijn vrij groot en om de 2 dagen werd je kamer schoongemaakt (erg fijn). Je bent binnen 5 minuten in playa de americas maar in costa adeje zelf is ook vrij veel te doen (winkeltjes,strand,boulevard). Elke avond uit eten geweest, met zn 2en waren we gemiddeld 30 euro per avond kwijt. Verder mooi en schoon appartement.

Wat een onzin lees ik hier

mark
31-8-2006

Wat een onzin lees ik hier . Eten niet goed ? Betalen voor bedjes ? Beter uit eten gaan ? Niets van dat is waar .

Het is een prima hotel , goed gevarieerd eten en ruime keuze voor 9 euro igv logies . Dat heb je niet in de talloze restaurantjes waar je kan kiezen uit gebakken spek of gebakken spek . In alle jaren heb ik niet zo goed gegeten als in playa olid . Bloemkool spruiten broccoli aardappelen boontjes krab mosselen pasta noem maar op en je kan het pakken . Grote onzin van het eten dus .

De zwembaden zijn goed ruim voldoende plaats en gratis bedjes en ja wij waren in het hoogseizoen 18 tot 28 augustus .

Kakkerlakken komen niet uit de muur maar van buiten en die heb je op heel tenerife net als de engelsen .

Dit is een goed apart/hotel en zijn 3 sterren zeker waard .

Op moment van schrijven zit ik in Playa Olid zelf aan de .

Wilco en Angelique
28-8-2006

Op moment van schrijven zit ik in Playa Olid zelf aan de internetdesk . Het complex bevalt ons prima , het eten is goed tot zeer goed en gevarieerd .

Het klopt dat er veel engelse verblijven , maar heel tenerife is vergeven met engelsen , dus dat is niet als nadeel te omschrijven . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam , de appartementen zijn erg ruim , 2 zwembaden en geen gedoe met handdoekje leggen want dat is er niet bij hier . Ons is het erg goed bevallen . Wil je veel luxe enzovoorts , moet je voor een 5 sterren gaan . Playa Olid is zijn 3 sterren waardig en mag wat mij betreft een sleuteltje bij krijgen .

Playa Olid wordt voornamelijk bezocht door britten, de je

M. Slingerland
2-8-2006

Playa Olid wordt voornamelijk bezocht door britten, de animatie moet je zelf verzorgen, die is er dus niet. De bar/discotheek, is al meer als een jaar gesloten, er is op de twee pole tafels na dus niks te doen en al helemaal niet voor de kinderen. Het zwembad wordt elke avond stevig aangevuld met chloor dus neem een duikbril mee. Het personeel had er toen wij er waren duidelijk geen zin in, manjana betekende hier liever niet als wel. we hebben ons zelf prima vermaakt en hebben genoten van de vakantie maar niet dankzij Playa Olid en de touroperator want net iets meer vakantie gaat hier niet op

Wij zijn in december 2005 naar dit appartement geweest

Sander de Casparis
24-12-2005

Wij zijn in december 2005 naar dit appartement geweest. Appartement is groot, en de keuken is voorzien van koelkast, koffiezetapp. en bestek. er zijn twee zwembaden, die echter niet verwarmd zijn en het water is dus erg koud, jammer. We hebben geen overlast van ongedierte gehad, wel van geluidsoverlast. Het is erg gehorig en als er mensen s'nachts thuiskomen, dan heb je daar last van. Conclusie: goed appartement voor jongelui die veel gaan stappen in Las Americas, maar niet geschikt voor families. Schoonmaak redelijk.

Wij zijn vorig jaar naar Playa Olid geweest, maar doen het

Sandra
11-7-2005

Wij zijn vorig jaar naar Playa Olid geweest, maar doen het niet meer. We lagen dus aan die TFS-1 en inderdaad een hoop Engelse gasten.

We hebben daar niet gegeten, dus kan daar niet over oordelen. Het is vrij kort bj het strand, maar om aan het einde van de dag steeds die berg op te lopen werden we ook zat.

Service super! We werden goed geholpen door de "beveiliging" / avond receptie, want 's nachts moesten we met spoed een ambulance hebben.

Zwembad vonden we redelijk, we hoefden niet voor de bedjes te betalen.

Appartement was verder super! Bedden minder, de veren sprongen onder je kont vandaan. Schoonmaak goed, balkon was groot met mooi uitzicht.

Verder 's avonds niks te doen daar. Alleen veel last van de weg en van de Engelsen...

Ik ga liever de volgende keer naar Sun Sol Beach!

Wij zijn in 2001 in Play Olid geweest en waren ook niet De

Kim
10-2-2005

Wij zijn in 2001 in Play Olid geweest en waren ook niet echt tevreden over dit complex. De kakkerlakken kwamen uit de muur. Heel veel luidruchtige engelse pubers. Mijn mobiele telefoon, discman en travellerscheques zijn uit het kluisje gestolen. ( Door de schoonmaakster ) dit hebben ze ook toegegeven maar konden er niks meer aandoen. De Hostess van Holland International was ook zo'n bitch en totaal niet behulpzaam toen we aangifte moesten doen. Nooit meer Playa Olid of Holland International

Matig complex, maar wel te doen, hou er rekening mee dat !

Andre
4-2-2005

Matig complex, maar wel te doen, hou er rekening mee dat het complex aan de TFS-1 ligt, zeg maar de A2 van Tenerife.

Als je in een appartement komt dat uitkijkt over deze "mooie" weg gewoon een andere vragen, receptie is zeker niet moeilijk.

Het complex is recentelijk opnieuw geschilderd wat het wel wat beter maakt.

Echter voor dezelfde prijs kun je een beter complex krijgen, dichter bij het strand en weg van de snelweg... Sol Sun Beach is een echte aanrader !