Zoover

8,4

Super vriendelijk personeel.

Anja Huiskes
17-5-2016

We zijn met een grote groep mensen met een verstandelijke beperking naar tenerife geweest. Personeel was uitermate vriendelijk en geduldig. We wilden graag appartementen die dicht bij elkaar zaten en dat hebben ze gelijk geregeld voor ons. Eten was prima en de appartementen nieuw ingericht en super schoon. Inderdaad veel luidruchtige Engelsen, maar ook vriendelijk in en om het zwembad. Kortom een geweldige tijd gehad waar onze cliënten nog vaak aan terug denken.

heerlijke vakantie gehad

Amber
2-12-2013

Wij hadden een premium 2 kamer appartement, mooi gerenoveerd en zeer ruim. Heerlijk uitgebreid buffet met ruime openingstijden. De bediening is gastvrij en willen je een ontspannen vakantie bezorgen.

Gereisd Met vrienden in november 2013

Fantastische plek

Maaike
1-11-2013

Deze accomodatie ligt zeer centraal, bushalte voor de deur en vlakbij het strand. De accomodatie is erg schoon, er word elke dag schoongemaakt en zelfs de afwas word gedaan! Een leuke lobby, en goede wifi verbinding. Er is genoeg te doen voor de kinderen en er is altijd wel iets te doen s'avonds. Ook zijn er s'avonds kraampjes in de lobby van het hotel. Erg vriendelijk personeel, leuke bar beneden en ook een kapsalon etc. Ook leuk om s'avonds een drankje te doen in het hotel. Zeer goede prijs voor wat je krijgt.

In de omgeving is ook genoeg te doen en het is er altijd goed weer. Zeker een aanrader!

Appartementen zijn voorzien van alles en