Zoover
Appartement Playa Olid

Appartement Playa Olid

Appartementsterster
8,4

Fantastisch, ik zou er zo nog een keer heen gaan

Meijerink
16-1-2020

We hadden een heerlijk 2 kamer appartement. Met koelkast koffieapparaat en tv. Allemaal netjes en goed schoon.

We hadden all inclusive en het eten was heerlijk.

En lekkere drankjes ,snacks ,sandwich bij de bar in het zwembad.

Leuke entertainment. Veel Engelsen en een paar Nederlanders. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd Met partner in november 2019

Geweldig

Els de beer
9-7-2019

We hebben het reuze naar ons zin gehad. Zeer goed eten ,voor ieder wat elke avond shows en dan het annumatietym In een woord GEWELDIG. Wat kunnen ze de mensen vermaken overdag en s avonds met geweldige shows. Wij waren overgeboekt ,daarom alleen als Nederlanders ,dus Nederland boeken

Gereisd Met partner in juni 2019

Is ok, alle balkons op het zuiden

Arie en Mary
30-3-2016

Voordelen: alle balkons op het zuiden, een heel ruim appartement, bushalte voor de deur, een toeristische servicepunt waar je ook een auto kon regelen, diverse parkeermogelijkheden niet te ver weg, gratis tv met een nl-zender(en vele anderen), wifi was goed het lag er wel aan waar je zat in het appartement, bedden niet verkeerd, inrichting basic en net genoeg, wij vonden het rustig maar hadden ook gevraagd om een rustige ligging, 2 zwembaden+ aparte kinderbad. Grote supermarkt aan de overkant van het viaduct en ligt niet midden in het feestgedruis we hebben alle 14 nachten rustig kunnen slapen.

Nadelen: restaurant kantinestijl, bij sommige appartementen moet je wel veel trappen op, de ligging naast de snelweg( kan ook een voordeel zijn)

Voor ons was het een prima vakantie en de inrichting is niet luxe maar goed te doen. En het handdoekje leggen is een internationale afwijking van de gasten, ze doen het zelfs als het niet nodig is. Receptie: niet speciaal goed/slecht

Appartement is aan onderhoud toe

Jan
6-3-2016

Ligging ,ruimte app., Schoonmaak ,goed,voldoende ligbedden bij zwembad.toch nog veel handdoekleggersen dat is niet nodig er is ruimte genoeg

APP is zeer verouderd evenals interieur ,hoogte verschil over heel het terrein en omgeving is aanzienlijk

Service aan receptie laat te wensen over,ongezellig restaurant.wifi slecht,geen info van werking t.v.( Betaald)Geen beoordelings formulier

Schoon en vriendelijk.

Edwin
7-8-2014

Playa Olid in Costs Adeje Tenerife is een vriendelijk hotel waar je als je gezin een leuke tijd kan hebben.

Eten zeer veel keus voor ieder wat wils, wel rekening houdend met zg kantine style, leeg bord deze wordt direct opgeruimd.

Wel meenemen dat het een ** Hotel is, dus niet te vergelijke met 5 *.

Mooi strand op 10 minuten lopen, waarbij de terug weg iets zwaarder is door een lichte stijging.

Playa Las Americas op loop afstand.

Wij hadden een z.g. Premium suite, welke zeer ruim en en schoon is.

s'nachts is het soms rumoerig, maar in het algemeen goed.

In het kort waar voor je geld.

Tijdens onze aanwezigheid 95% Engelse gasten, met de daarbij behorende gewoontes.

zeer goed bevallen

Ienepien
2-3-2014

Super vriendelijk, schoon, ruim, we hebben voor het eerst een all inclusive optie en ook dit is zeer goed bevallen, het eten was afwisselend, heel veel keuze. Dichtbij de markt op donderdag, dichtbij de boulevard waar je heerlijk kunt wandelen. Ik denk dat het wel uitmaakt waar je zit, wij zaten heerlijk, hele dag zon op het balkon en vlakbij de zwembad bar. Uitzicht was niet zo bijzonder, we keken op een (niet in gebruik) sky park maar hadden geen last van de drukke snelweg.

Nooit meer! Allebei dood ziek van het eten

Liza Van Eijk
23-12-2013

Voedselvergiftiging opgelopen. Eten wordt verkeerd bereid. Rauw vlees en vis aan de orde van de dag.

Inrichting is leuk. Zwembad klein. Hotel ligt aan een drukke weg die 24uur per dag op de achtergrond te horen is. Voor het geld kan je echt overal op Tenerife beter te recht. Het eiland is een aanrader, dit hotel zeker niet!

Gereisd Met partner in december 2013

Leuk voor een week vakantie

H.Enting
19-12-2013

Bij aankomst op dinsdagavond roken we een sterke rioollucht in de badkamer, woensdag gemeld bij de receptie, na vele keren melding doen bij de receptie 's maandags eindelijk opgelost, 6 dagen later. Wij hadden woensdag reeds gemeld wat het probleem zou zijn, beetje kennis van zaken. Tussentijds 4 keer monteur geweest met een kitspuit : geen resultaat ! Uiteindelijk met tussenkomst van de directrice is maandag de manchet tussen closetpot en afvoerbuis vervangen ( woensdag reeds aangegeven ) wel werd ons een andere kamer aangeboden maar was geen optie, verhuizen duurde langer dan de reparatie en die moest toch uitgevoerd worden omdat het hotel volgeboekt was . Door niet kordaat optreden van de technische dienst 6 van de 8 dagen een stinkende badkamer gehad.

Heerlijk Tenerife

Jo en Willemijn Hubers
10-9-2013

Playa Olid is een heel fijn hotel.Ruim appartement ,geen airco of waaier in de kamer , je kunt er een ventilator huren.De kamer was heel schoon.Het eten was toppie .Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden all inclusief en er waren geen rijen mensen aan de bar ,Voor kinderen is het daar super en er is een kinderbadje wat een stukje verderop ligt voor de hele kleintjes ,lekker veilig .

Het hotel ligt op een helling ,dus van de zee naar het hotel is wel een klim voor de oudere personen ,maar de bushalte is voor de deur.

Wij hebben het naar onze zin gehad .

Netjes, ruim, op loopafstand strand

fred
22-1-2011

Net buiten de allerergste drukte en op 10 min. lopen van strand. In straat van hotel div. supermarkten en prima restaurants. Waaronder chinees restaurant hong kong dragon garden van heel vriendelijk jong stel, twee keer fantastisch gegeten.

Veel Engelsen die hun vette lijven met tattoos door de straten slepen in slechts een korte broek en sportschoenen, brrrrr. Maar in Las Americas en Los Christianos is het nog veel erger dan in Costa Adeje. Het heerlijke weer, het uitstekende eten (voor weinig) en de gezellige tentjes met vaak prima live muziek maken veel goed.