Zoover
Appartement Playa Olid

Appartement Playa Olid

Appartementsterster
8,4

Op moment van schrijven zit ik in Playa Olid zelf aan de .

Wilco en Angelique
28-8-2006

Op moment van schrijven zit ik in Playa Olid zelf aan de internetdesk . Het complex bevalt ons prima , het eten is goed tot zeer goed en gevarieerd .

Het klopt dat er veel engelse verblijven , maar heel tenerife is vergeven met engelsen , dus dat is niet als nadeel te omschrijven . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam , de appartementen zijn erg ruim , 2 zwembaden en geen gedoe met handdoekje leggen want dat is er niet bij hier . Ons is het erg goed bevallen . Wil je veel luxe enzovoorts , moet je voor een 5 sterren gaan . Playa Olid is zijn 3 sterren waardig en mag wat mij betreft een sleuteltje bij krijgen .

Playa Olid wordt voornamelijk bezocht door britten, de je

M. Slingerland
2-8-2006

Playa Olid wordt voornamelijk bezocht door britten, de animatie moet je zelf verzorgen, die is er dus niet. De bar/discotheek, is al meer als een jaar gesloten, er is op de twee pole tafels na dus niks te doen en al helemaal niet voor de kinderen. Het zwembad wordt elke avond stevig aangevuld met chloor dus neem een duikbril mee. Het personeel had er toen wij er waren duidelijk geen zin in, manjana betekende hier liever niet als wel. we hebben ons zelf prima vermaakt en hebben genoten van de vakantie maar niet dankzij Playa Olid en de touroperator want net iets meer vakantie gaat hier niet op

Wij hebben een leuke vakantie gehad alleen het restaurant

Gélinda
21-6-2006

Wij hebben een leuke vakantie gehad alleen het restaurant was er niet meer het was al gesloten. Veder hadden we een prachtig apparament dat een mooi uit zicht en alles was er wat we nodig hadden we zatten helemaal boven in dus geen last van de andere gasten en het zwembad was ook mooi en het uitzicht helemaal. Het strand was ook mooi alleen de klim naar boven was soms zwaar als het warm was.

Wij zijn in december 2005 naar dit appartement geweest

Sander de Casparis
24-12-2005

Wij zijn in december 2005 naar dit appartement geweest. Appartement is groot, en de keuken is voorzien van koelkast, koffiezetapp. en bestek. er zijn twee zwembaden, die echter niet verwarmd zijn en het water is dus erg koud, jammer. We hebben geen overlast van ongedierte gehad, wel van geluidsoverlast. Het is erg gehorig en als er mensen s'nachts thuiskomen, dan heb je daar last van. Conclusie: goed appartement voor jongelui die veel gaan stappen in Las Americas, maar niet geschikt voor families. Schoonmaak redelijk.

Wij zijn vorig jaar naar Playa Olid geweest, maar doen het

Sandra
11-7-2005

Wij zijn vorig jaar naar Playa Olid geweest, maar doen het niet meer. We lagen dus aan die TFS-1 en inderdaad een hoop Engelse gasten.

We hebben daar niet gegeten, dus kan daar niet over oordelen. Het is vrij kort bj het strand, maar om aan het einde van de dag steeds die berg op te lopen werden we ook zat.

Service super! We werden goed geholpen door de "beveiliging" / avond receptie, want 's nachts moesten we met spoed een ambulance hebben.

Zwembad vonden we redelijk, we hoefden niet voor de bedjes te betalen.

Appartement was verder super! Bedden minder, de veren sprongen onder je kont vandaan. Schoonmaak goed, balkon was groot met mooi uitzicht.

Verder 's avonds niks te doen daar. Alleen veel last van de weg en van de Engelsen...

Ik ga liever de volgende keer naar Sun Sol Beach!

Wij zijn in 2001 in Play Olid geweest en waren ook niet De

Kim
10-2-2005

Wij zijn in 2001 in Play Olid geweest en waren ook niet echt tevreden over dit complex. De kakkerlakken kwamen uit de muur. Heel veel luidruchtige engelse pubers. Mijn mobiele telefoon, discman en travellerscheques zijn uit het kluisje gestolen. ( Door de schoonmaakster ) dit hebben ze ook toegegeven maar konden er niks meer aandoen. De Hostess van Holland International was ook zo'n bitch en totaal niet behulpzaam toen we aangifte moesten doen. Nooit meer Playa Olid of Holland International

Matig complex, maar wel te doen, hou er rekening mee dat !

Andre
4-2-2005

Matig complex, maar wel te doen, hou er rekening mee dat het complex aan de TFS-1 ligt, zeg maar de A2 van Tenerife.

Als je in een appartement komt dat uitkijkt over deze "mooie" weg gewoon een andere vragen, receptie is zeker niet moeilijk.

Het complex is recentelijk opnieuw geschilderd wat het wel wat beter maakt.

Echter voor dezelfde prijs kun je een beter complex krijgen, dichter bij het strand en weg van de snelweg... Sol Sun Beach is een echte aanrader !

wij zijn vorig jaar in playa olid geweest

demi
9-8-2004

wij zijn vorig jaar in playa olid geweest. Wij waren in de meivakantie. Wij waren ook niet zo heel tevreden. Het complex is leuk gebouwd met allemaal gebouwtjes met veel trappetjes. Dit hebben wij geweten ook!! na vier keer van kamer verwisseld te hebben hadden we eindelijk een goed appartement. Maar je moet wel je koffer sjouwen trapje op trapje af hahah. Maar verder is het wel oke,.ik zou idd ook geen hp boeken. Het eten was echt heel weinig en niet zo super. we zaten met misschien 4 tafels te eten en dat straalde ook geen sfeer uit. Maar goed strand is nog geen 10 minuten lopen. verder kijk je uit op een sky park. En er zijn twee zwembaden met weinig ligruimte erom heen en wat we ook raar vonden is dat je idd moest betalen voor de bedjes maar goed mensen die er nog heen gaan veel plezier daar!!

In 2002 in dit appartement geweest, We hadden een kamer,

Andre Kusters
26-4-2004

In 2002 in dit appartement geweest, We hadden een behoorlijke kamer, met uitzicht op zee, zwembad zat veel chloor in. Je kon wel zien dat het appartement al behoorlijk op leeftijd is.. Geluidsoverlast hadden we niet zoveel last van, kan me wel voorstellen dat mensen in het hoofdgebouw last hadden van de rijksweg.

Gereisd Anders in april 2004

Ik vond het een erg gehorig appartementencomplex

Yomina
5-1-2004

Ik vond het een erg gehorig appartementencomplex. 's Avonds (eigenlijk 's nachts)als de jongeren thuis kwamen galmde dit behoorlijk zo tussen de gebouwen, en als er dan iemand op klompen boven je nog een half uur door d'r appartement gaat klossen is het niet zo leuk. Loopafstand strand is ongeveer 10 minuten.

Gereisd Anders in januari 2004