Zoover
Appartement Playa Olid

Appartement Playa Olid

Appartementsterster
8,4

Leuk voor een week vakantie

H.Enting
19-12-2013

Bij aankomst op dinsdagavond roken we een sterke rioollucht in de badkamer, woensdag gemeld bij de receptie, na vele keren melding doen bij de receptie 's maandags eindelijk opgelost, 6 dagen later. Wij hadden woensdag reeds gemeld wat het probleem zou zijn, beetje kennis van zaken. Tussentijds 4 keer monteur geweest met een kitspuit : geen resultaat ! Uiteindelijk met tussenkomst van de directrice is maandag de manchet tussen closetpot en afvoerbuis vervangen ( woensdag reeds aangegeven ) wel werd ons een andere kamer aangeboden maar was geen optie, verhuizen duurde langer dan de reparatie en die moest toch uitgevoerd worden omdat het hotel volgeboekt was . Door niet kordaat optreden van de technische dienst 6 van de 8 dagen een stinkende badkamer gehad.

heerlijke vakantie gehad

Amber
2-12-2013

Wij hadden een premium 2 kamer appartement, mooi gerenoveerd en zeer ruim. Heerlijk uitgebreid buffet met ruime openingstijden. De bediening is gastvrij en willen je een ontspannen vakantie bezorgen.

Gereisd Met vrienden in november 2013

Fantastische plek

Maaike
1-11-2013

Deze accomodatie ligt zeer centraal, bushalte voor de deur en vlakbij het strand. De accomodatie is erg schoon, er word elke dag schoongemaakt en zelfs de afwas word gedaan! Een leuke lobby, en goede wifi verbinding. Er is genoeg te doen voor de kinderen en er is altijd wel iets te doen s'avonds. Ook zijn er s'avonds kraampjes in de lobby van het hotel. Erg vriendelijk personeel, leuke bar beneden en ook een kapsalon etc. Ook leuk om s'avonds een drankje te doen in het hotel. Zeer goede prijs voor wat je krijgt.

In de omgeving is ook genoeg te doen en het is er altijd goed weer. Zeker een aanrader!

Appartementen zijn voorzien van alles en

Heerlijk Tenerife

Jo en Willemijn Hubers
10-9-2013

Playa Olid is een heel fijn hotel.Ruim appartement ,geen airco of waaier in de kamer , je kunt er een ventilator huren.De kamer was heel schoon.Het eten was toppie .Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.Wij hadden all inclusief en er waren geen rijen mensen aan de bar ,Voor kinderen is het daar super en er is een kinderbadje wat een stukje verderop ligt voor de hele kleintjes ,lekker veilig .

Het hotel ligt op een helling ,dus van de zee naar het hotel is wel een klim voor de oudere personen ,maar de bushalte is voor de deur.

Wij hebben het naar onze zin gehad .

Netjes, ruim, op loopafstand strand

fred
22-1-2011

Net buiten de allerergste drukte en op 10 min. lopen van strand. In straat van hotel div. supermarkten en prima restaurants. Waaronder chinees restaurant hong kong dragon garden van heel vriendelijk jong stel, twee keer fantastisch gegeten.

Veel Engelsen die hun vette lijven met tattoos door de straten slepen in slechts een korte broek en sportschoenen, brrrrr. Maar in Las Americas en Los Christianos is het nog veel erger dan in Costa Adeje. Het heerlijke weer, het uitstekende eten (voor weinig) en de gezellige tentjes met vaak prima live muziek maken veel goed.

Mooi appartement, goede ligging

R van Vlijmen
3-12-2007

Mooi appartement, goede ligging. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed.Inrichting knus.

Gereisd Met partner in november 2007

ik ben er van 11-12 tot 18-12-2006 geweest vond dat de aan

carla
30-12-2006

ik ben er van 11-12 tot 18-12-2006 geweest vond dat de appartementen goed schoon werden gehouden,personeel aan de receptie waren aardig,verder was er weinig te doen.zijn dan ook veel weg geweest.zijn een middag met de boot de zee op geweest hebben dolfijnen en walvissen gezien zeker een aanrader.het zwembad werd goed onderhouden maar was een beetje koud maar ja het was tenslotte ook december.als ik nogeens van plan ben om naar tenerife tegaan zou ik weer voor playa olid kiezen

Wij zijn net terug van Playa Olid, met 2 kinderen van 8 en

L. van der Blom
2-11-2006

Wij zijn net terug van Playa Olid, met 2 kinderen van 8 en 6 jaar. Ze hadden het prima naar hun zin in het zwembad en op het strand. Wel een klim elke keer weer naar het appartement. Veel engelsen, dronken, luidruchtig. Receptie deed hier niets aan, terwijl veel mensen zich hieraan ergerden. Een kakkerlak in de kamer gehad, maar de kamers zijn wel erg groot en ruim en goede voorziening van schone handdoeken en lakens. Hadden een kamer aan de drukke weg. De hele nacht herrie!!

Ik zal hier miet meer naar terug gaan. De bedjes waren gratis bij het zwembad. We hadden een extra bed bijgeplaats in de kamer en er was nog ruimte genoeg. Mooie keuken. Maar de Engelse jongeren verpesten de sfeer.

Niet gegeten in het restaurant, je kan heel goed voor maar 7,95 euro een 3 gangenmenu eten. Heerlijk!!!

Wij zijn van 7-8 t/m 21-8 in dit apartement geweest

G&S
4-9-2006

Wij zijn van 7-8 t/m 21-8 in dit apartement geweest. Je moest vroeg je handoeken bij t zwembad neerleggen, anders heb je pech! De kamers zijn vrij groot en om de 2 dagen werd je kamer schoongemaakt (erg fijn). Je bent binnen 5 minuten in playa de americas maar in costa adeje zelf is ook vrij veel te doen (winkeltjes,strand,boulevard). Elke avond uit eten geweest, met zn 2en waren we gemiddeld 30 euro per avond kwijt. Verder mooi en schoon appartement.

Wat een onzin lees ik hier

mark
31-8-2006

Wat een onzin lees ik hier . Eten niet goed ? Betalen voor bedjes ? Beter uit eten gaan ? Niets van dat is waar .

Het is een prima hotel , goed gevarieerd eten en ruime keuze voor 9 euro igv logies . Dat heb je niet in de talloze restaurantjes waar je kan kiezen uit gebakken spek of gebakken spek . In alle jaren heb ik niet zo goed gegeten als in playa olid . Bloemkool spruiten broccoli aardappelen boontjes krab mosselen pasta noem maar op en je kan het pakken . Grote onzin van het eten dus .

De zwembaden zijn goed ruim voldoende plaats en gratis bedjes en ja wij waren in het hoogseizoen 18 tot 28 augustus .

Kakkerlakken komen niet uit de muur maar van buiten en die heb je op heel tenerife net als de engelsen .

Dit is een goed apart/hotel en zijn 3 sterren zeker waard .