Zoover
Hotel Los Lagos de Fanabe Beach Resort

Hotel Los Lagos de Fanabe Beach Resort

6,7

Een super mooi complex locatie top eten is minpunt

Nicolien Homan
2-3-2019

Het is een heel mooi complex mooie locatie we konden alleen kiezen bij boeking voor all in. Op zich geen probleem maar nu 4 dagen verder alleen koud tot lauw eten. Ook als er een nieuwe bak met eten wordt neer gezet is deze niet eens warm. Ook de variatie is niet echt geweldig. Heb daarom wel een beetje spijt van mijn keuze. Natuurlijk kan ik dit nu direct melden maar zie niet in dat veranderingen kan brengen in de situatie. Omdat wij vinden fat ook het eten goed moet zijn op vakantie geven wij daarom een 5 Anders zeker een 8.

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch. Wij komen zeker terug

Ton
18-1-2019

Fantastisch gelegen park met 90% gerenoveerde, super de luxe appartementen. Ons ruim 2 -kamer appartement met groot terras lag aan het zwembad. Vanaf het terras kan zo in het zwembad duiken. Geheel interieur tot en met de vloer is nieuw. Ligging: direct aan de wandel-boulevard. Eigen strandtent met gratis ligbedden, indien all-inclusive geboekt. Ook drankjes en eten op het strand gratis. Eten is uitstekend. Voldoende gevarieerd.

Gereisd Met partner in januari 2019
Emilio Domene, comunity manager, 6-2-2019

Geachte klant, hartelijk dank voor jullie voortreffelijk reacties en ratings.

Niets beters dan om onze bezoekers terug te zien komen en we hopen dat je jezelf nu als een deel van onze Resort-familie beschouwt en terug zult keren zodra je behoefte hebt aan zon, zand en zee.

Met vriendelijke groet.

Community Manager

Mooi Resort! Minpunt: weinig variatie in het eten.

Joyce
19-11-2018

Dit resort is ruim en mooi opgezet, en de locatie is prachtig. Het resort ligt aan een gezellige boulevard maar hier ervaar je geen hinder aan wat betreft geluid. Tijdens ons verblijf waren ze vele appartementen aan het renoveren, overdag hoorde je de bouw geluiden maar weinig hinder van ondervonden (stond ook vooraf vermeld op de site). Wij verbleven in een gerenoveerd appartement, in 1 woord: Prachtig! Hele mooie, schone en ruime appartementen.

Enige minpuntje van het resort is de weinige variatie in het eten, zowel het ontbijt, lunch als avondeten. Wij hebben dit opgelost door soms eens in een van de gezellige tentjes op de boulevard te gaan eten.

Het personeel is doorgaans aardig met hier en daar een uitzondering.

Kortom: mooi resort, voor herhaling vatbaar! Maar dan hopelijk met iets meer variatie in het eten.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Emilio Domene, comunity manager, 21-11-2018

Dank je! Allereerst zijn we blij dat je hebt besloten om zelf te zien wat ons Beach Resort te bieden heeft en zo blij dat het aan je verwachtingen voldeed!

Emilio Domene

Wat hebben wij genoten !!

Lisette Schakelaar
18-10-2018

Voor de 4de keer hier naar toe geweest. En ook wéér een heerlijke vakantie gehad. We hebben genoten van het appartement, van de zwembaden, het eten, het strand en de locatie. Ook een dikke pluim voor het personeel. Zo ontzettend vriendelijk en lief, vooral naar onze jongens van 6 jaar en 1 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Emilio Domene, comunity manager, 14-11-2018

Emilio Domene

Prachtig resort! Eten iets minder. Echte aanrader!

Joyce
12-9-2018

Een mooie accommodatie op een perfecte locatie. Vanuit het resort sta je zo op de boulevard en bij het strand. De appartementen zijn pas verbouwd en dus erg modern en netjes. Goede sfeer binnen het resort met vriendelijk personeel. Klein puntje van kritiek: Kwaliteit van het eten is goed maar er is weinig variatie. In de 12 dagen dat we daar waren werd er iedere dag praktisch hetzelfde geserveerd. Maar dat is geen ramp op de boulevard zitten restaurants genoeg!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Emilio Domene, comunity manager, 25-9-2018

Nooit meer

Tinus en vrienden
30-7-2018

Niks te doen, klokslag 23.00 ging de bar dicht en ook het licht uit. Je kon zelfs tegen betaling niks meer krijgen. All-inn uit automaten, waar iedereen gebruik van maakte, ook de niet all-inn gasten. Alles smaakte naar water. Geen klagen over het eten, dat het niet zo warm is als thuis, dat hoort erbij, in die landen. Een zwembad werd gerenoveerd, wat niet bekend was bij ons. Verder keken wij vanaf ons balkon, op 3 appartementen, die ze aan het verbouwen waren, dus veel herrie.

Voor ons dit hotel, nooit meer, dit was geen all-inn, wat we gewend zijn, 3 keer per dag eten, maar tussendoor niks, geen cake of snack. Nee hoor, het was een afknapper, met inderdaad chagrijnig personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Emilio Domene, comunity manager, 6-8-2018

Geachte klant, we zijn erg jammer dat je vakantie bij ons niet naar hun zin. Onze excuses voor het ongemak.

Community Manager.

nooit méér ! (score van hotel is niet juist)

conny
25-6-2018

Hallo vakantiegangers, vooraleer ik hiermee verder ga, wil ik er U op wijzen dat je geen juiste score kan geven via zoover. Aangezien je alleen kan beoordelen op een appartement en Niet als Hotel. De ligging/de hygiëne/de ruimte en inrichting zijn voortreffelijk goed. Zéér dicht bij strand (alhoewel mensen met beperking, slecht te been of kinderwagen moet ik teleurstellen, te veel trappen,hoogtes en laagtes, was echt lastig. (ook valies zelf te dragen naar hotel naar beneden/naar boven via helling)

Pluspunt was ook de strandzetels/ligbed aan het strand

de receptie/onthaal was zéér vriendelijk , 1 man aan de bar Lorenzo, 2 vrouwen (remi) voor de rest waren ze echt onbeschoft ( zeker josé) ik kreeg zowaar een snak en een beet als je iets vroeg. Aan het strand idem ( 1 manneke was vriendelijk, deze die het meeste gerechten klaarmaakt)

Het lagunezwembad is mooi, doch door de werken tot oktober niet te doen van lawaai. Je mag er wel niet drinken (tot daar je all-in)

Ontbijt ok/ over de rest wil ik zelfs niet spreken, ronduit schandalig !!!!!!!!! dit hebben we nog nooit en nergens meegemaakt. zéér beperkt aanbod/lauw: en als er iets was dat je lust, mocht je van geluk spreken als het werd aangevuld.......

bij je all-in zitten de automaten om van de drinken .... niet doen , enkel water met wat smaak. ook de koffie. wil je een echte koffie dan betaal je 1 euro méér ???, alle andere dranken zijn geen echte merken.

kluisje was democratische prijs 27 euro voor 12 nachten. Wifi gratis

kortom dit mag niet als een hotel aangeboden. Hooguit als appartement met ontbijt.

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Emilio Domene, comunity manager, 6-8-2018

Heerlijk ontspannen vakantie

Renzo
3-5-2018

We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Het eten was prima. Meerdere reviews spraken over elke avond hetzelfde, maar dit hebben wij niet zo ervaren. Wel dat het wat warmer mag. De lunch was ook goed, en het ontbijt was heerlijk. De 'gevreesde' koffie was prima.

Een verademing was het dat het 's morgens vroeg niet nodig was je ligbedje te reserveren. Hoewel het resort twee vrij kleine zembaden heeft waren we aangenaam verrast met het zwembad van naastgelegen resort Los Olivos. Hiervan mochten we ook gebruik maken en was de all-inclusive daar ook geldig. Dat zwembad was een stuk ruimer van opzet.

De entertainment van het resort was enkel een showtje in de avond. Overdag was er niets te doen. Dit ervaren wij als zeer prettig. Geen jongen of meisje die om het uur smeekt of je komt volleyballen of jeux-de-boulen.

Het resort is ideaal gelegen vlak bij strand waar ook de ligbedjes bij het resort horen.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Emilio Domene, comunity manager, 5-6-2018

Oprecht,

Niet zo goed als beschrijving touroperator...

Tim
7-4-2018

Ligging is ok, maar teveel minpunten : verouderde kamer/ badkamer (kleine schimmelplekjes), te klein zwembad (enkel ter afkoeling, niet zwemmen) en misschien een cliché maar het eten was hier echt wel abominabel slecht. Dus te hoog ingeschat qua sterren en dus ook prijs/kwaliteit helemaal niet goed...

Gereisd Met partner in april 2018
Emilio Domene, comunity manager, 19-4-2018

Geachte Tim, we zijn erg jammer dat je vakantie bij ons niet naar hun zin. Onze excuses voor het ongemak.

Community Manager.

Goede ligging en accomodatie maar eten deugt niet

Danny
14-3-2018

Ligging en accomodatie OK. Ontbijt was best in orde op de machinekoffie na die ondrinkbaar is. Lunch en diner zijn beschamend beperkt. Er is op gans Tenerife wellicht geen hotel waar er zo weinig keuze aan eten is . Bij lunch alleen wat koude groenten en alle dagen hetzelfde. Niet eens een koud stukje vis of vlees vermengd bij het buffet. Het warme eten is nog erger ; is al koud aan het buffet en amper keuze van groenten of vlees. Er was wel elke dag dezelfde stukken diepvriesvis zonder smaak en ook al deels koud. De soep hebben we 3 dagen dezelfde doorkijksoep gehad. En dessert was wat taart, wat fruit en ijskreem die je met een schep uit vuil water moest opscheppen. In vele legerkantines al veel beter gezien en geproefd dan dit. Als je toch gaat neem enkel ontbijt !!!

Gereisd Met vrienden in maart 2018
Emilio Domene, comunity manager, 26-3-2018

Geachte klant, hartelijk dank voor uw opmerkingen en uw evaluaties.

We zullen uw opmerkingen gebruiken om onze service te verbeteren.

Beste wensen.

Community manager