Zoover
Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel Hovima La Pinta Beachfront Family Hotel

Aparthotel
8,7

top geweldig fantastische een minpunt modeshow

Mevr baijens
6-7-2019

Modeshow zwembad veels te duur

Minpunt de prijzen gaan wel een paar keer over de kop groot verschil. Vb broek zwembad 20 euro beneden bij de boulevard 8 euro .jurkjes ook veel duurder.

2 dagen later terug geweest de dame kon er niks aan doen. Ik had de kaartjes eraf gehaald kon ze het niet meer terug nemen. Ik heb ook geen rekening gekregen.

De hotelmanager heeft zich er ook mee bemoeid maar kon niks doen het was een zaak die vanaf buiten kwam ben ik het niet mee eens ze verkopen in zijn hotel.

De touroperator in Nederland is er ook mee bezig. Ik heb feedback op tripadvisors en bij de touroperator gezet. Ik hoop nu op een reactie van het hotel .ik schrijf ook als ik positief nieuws krijg hierover.

Leuke Nederlandse jongen Jordy aan de receptie werkt hard. Hotel heel schoon, vriendelijk personeel TOP

Pal aan het strand ong. 20 treden .eten a la carte is goed loopt een teacher Gaat ook nog naar het restaurant.leuke tips ijssalon Ricco ,catamaran.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Top accommodatie

Patje cleeren
2-7-2019

Top locatie. Super vriendelijk en behulpzaam personeel personeel zowel aan de balie als in het restaurant. Mooie ruime vernieuwde kamers- appartement. Zeer netjes.

Gereisd Met partner in juni 2019
Guest Experience, Hotel manager, 4-7-2019

Geachte Patje,

Hartelijk dank uw vakantie-ervaring in het HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel op Zoover met ons te delen.

Wij verheugen ons ten zeerste dat U het hotel met al zijn faciliteiten en moderne en ruime appartementen zo goed bevalt. Bedankt voor uw vriendelijke woorden met betrekking tot de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Uw oordeel is voor ons allen een echte motivator.

Wij zouden er ons op verheugen U in de nabije toekomst weer als gast in het HOVIMA La Pinta Beachfont Family Hotel te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten,

Tanja Loos

Fantastisch familie hotel

Roland
11-6-2019

Mooi en goed hotel voor gezinnen met kinderen. Maar ook wij (samen met partner) hebben ons prima vermaakt.

Gereisd Met partner in mei 2019
Tanja Loos, Hotel manager, 15-6-2019

Geachte Roland,

Hartelijk dank voor Uw kommentaar in Zoover. Het verheugd ons ten zeerste dat U een prettig verblijf had in het HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Wij streven ernaar dat het verblijf van al onze gasten in ons hotel een onvergetelijk deel uitmaakt van hun vakantie. Wij hopen U bij Uw volgende vakantie weer als gast te verwelkomen in het HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Met vriendelijke groeten,

Geweldig hotel voor gezin met jonge kinderen

K de Swart
7-6-2019

Mooi, net en gezellig hotel voor gezinnen met jonge kinderen.

De ligging is ideaal en de kamers zijn ruim.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Guest Experience, Hotel manager, 9-6-2019

Hallo beste gast,

Wij waardeeren uw goede mening over HOVIMA La Pinta, na uw verblijf bij ons.

We werken er hard aan om de vakantie van onze klanten onvergetelijk te maken en daar een onderdeel van te mogen zijn.

Bedankt voor het vermelden van uitstekende onze goede locatie, goede grootte van appartementen en schoonmaak.

Het zou geweldig zijn om uw binnenkort weer te verwelkomen en je nieuwe services en activiteiten voor iedereen te kunnen laten zien.

We kijken uit naar uw volgende bezoek,

Beste wensen

Patricia Feijoó

Geweldig!

Jellie
23-4-2019

Wij verbleven hier van 15 tot en met 24 mrt, heerlijke periode om op vakantie te gaan. Het weer was perfect!, niet te warm, vrij zonnig en het grote zwembad is verwarmd, ideaal. 9 jaar geleden zijn we hier met het hele gezin geweest, toen zelf nog geen kinderen. Maar je herkent het niet terug, wat een verandering De ruime kamers zijn gebleven, maar zulke mooie en schone kamers. Wij hadden geen zeezicht, zaten aan de zijkant het van het gebouw, met gedeeltelijk uitzicht op de haven. Vonden wij prima. Het koelde in de avond nog wel wat af, dus buiten zaten we toch niet.

Het is overal zo schoon en aan alles is gedacht! Voor de kinderen is dit een paradijs hoor, de zwembaden, het kleine speeltuintje, en het entertainment programma vonden wij echt super! Elke dag een mini club en in de avond de mini disco, onze dochter van bijna 3 vond het geweldig en dan wij ook.

Kortom! een dikke vette aanrader! hopelijk komen we hier gauw weer

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Guest Experience, Hotel manager, 28-4-2019

Geachte Jellie,

Ten eerste willen wij u bedanken voor het delen van uw commentaren over ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel op Zoover en voor het kiezen van ons hotel voor uw familievakantie van Pasen dit jaar.

We zijn erg dankbaar met al de goede opmerking over het hotel, de schitterende ruime kamers en de complimenten naar ons gehele team.

Ook vinden we het fijn om te horen dat zowel jij als je familie hebben genoten van ons animatieprogramma.

Nog eens bedankt voor uw opmerkingen. We hopen oprecht dat we u en uw familie in de toekomst nog een keer mogen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch hotel

Liselot
16-3-2019

Wij zijn in dit super mooie hotel geweest van 8 maart tot 15 maart.Mijn man en ik en onze drie kinderen van 2,4 en 6 jaar oud.Wij vonden het echt heel erg fijn in dit hotel!We hadden een heel ruim appartement met twee slaapkamers en een hele grote woonkamer met een grote slaapbank en een super groot balkon met uitzicht over zee.De kamer werd iedere dag schoongemaakt en er werden schone handdoeken neergelegd.Het zwembad werd iedere dag schoongemaakt en is echt super voor grote en kleine kinderen.Het kleine badje is ook super leuk.Daarnaast is er een leuke speeltuintje naast het terras van het restaurant.Dus als de kids klaar waren met eten gingen ze in het speeltuintje spelen en konden wij nog even lekker blijven zitten en nog wat te eten halen.We hadden vanaf onze tafel uitzicht op de speeltuin.Dat is super!Verder is de animatie voor de kids echt heel leuk.De meiden en jongens die dit doen zijn echt lief en grappig!We komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Guest Experience, Hotel manager, 19-3-2019

Geachte Liselot,

Heel erg bedankt dat u voor HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel heeft gekozen om uw vakantie te spenderen. Ook willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven over ons op Zoover. Het lezen van positieve berichten zoals die van u maken ons erg gelukkig!

Het doet ons echt goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze nieuwe kamers. Zoals u al zei, hebben we de renovatie van ons hotel afgerond, inclusief het prachtige zwembad, de fantastische buffet en de ruime kamers.

Het voltallige personeel zal zeer blij zijn met de mooie woorden die u over hen heeft uitgesproken. U kunt het voelen en zien, want ze zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en willen altijd al uw wensen vervullen.

Om mee af te sluiten, we willen u graag opnieuw bedanken voor uw prachtige recensie en willen graag dat u weet dat wij blij zijn om te horen dat u graag terug zou willen keren naar ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Met vriendelijke groet,

Fantastisch kinderhotel

Bij
12-3-2019

Fijne vakantie gehad in La Pinta. Mooi ruim en schoon appartement. Eten elke dag wat anders en van goede kwaliteit. Personeel echt uitmuntend! Ik vond ze allemaal buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en de kinderen hadden de grootste lol om ze. Voor de kids genoeg te doen, hele leuke animatie! La Pinta, wat zijn we verwend door jullie. Dank jullie wel!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Guest Experience, Hotel manager, 15-3-2019

Geachte Bij,

Allereerst, willen wij u graag bedanken voor het kiezen van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel als uw vakantiebestemming en ook willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw geweldige ervaringen te delen op Zoover.

We zijn erg blij dat u het nieuwe uiterlijk van ons hotel op prijs stelde, dat na de recente renovatie werken nog eleganter en verfijnder zijn geworden. Zoals u al zei, is onze kamer ruimer en helderder met een nieuw open ontwerp idee.

Het is een genot om te weten dat ons buffet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ook zorgt de kwaliteit van onze ingrediënten en de goede service van onze obers voor een sublieme culinaire ervaring voor al onze gasten.

Heel erg bedankt voor uw geweldige opmerking en over ons fantastische personeel. We zijn u zeer dankbaar voor het merken van de toewijding van onze medewerkers.

Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest. We hopen u volgend jaar weer te zien in HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Beste wensen,

Fantastisch , top locatie

Ina Warntjes
15-2-2019

We , echtpaar met dochter en haar partner en kleindochter van bijna 2 hebben een fantastische week in dit hotel doorgebracht . Overheerlijk eten, iedere dag weer( we hadden all Inc )

Prachtig uitzicht , mooi appartement met groot balkon , lekker warm zwembad

Strand voor de deur. Veel levendigheid in de buurt. Wel wat muziek s avonds te horen vanuit naastgelegen bar’s, maar absoluut niet storend en het werd later op de avond ook rustig. Beslist top locatie met zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Guest Experience, Hotel manager, 21-2-2019

Geachte Ina Barnes,

wij willen u bedanken voor de tijd die u heeft vrij gemaakt om een reactie te plaatsen over uw beleving tijdens uw verblijf bij ons.

Wij zijn heel blij dat wij aan uw wensen en verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen ook het feit dat u het buffet heeft benoemd in uw reactie en de prachtige uitzicht even als de locatie. Ook was het fijn om te horen dat u heeft genoten van de temperatuur van het zwembad.

Wij zouden het heel fijn vinden om u weer terug te zien in onze hotel, indien u nog een keer terug komt neem voortijdig contact met ons op, want wij zouden het heel fijn vinden u goed te verwelkomen.

Met vriendlijke groeten,

Patricia Feijoö

fantastisch en zonnig

van zelm
7-1-2019

fantastisch om hier weer terug te keren in de winter, vorig jaar waren we hier ook in december het voelde weer als thuis komen boulevard weer dicht bij via trap onder hotel door met je hotelpasje kon je zo naar het strand lopen of naar de restaurants aan de boulevard of via de receptie van het hotel receptie vriendelijke mensen ook weer nederlandse jongen met inchecken, schoonmakers hielden alles keurig schoon, elke dag ontbijt met vriendelijk personeel die hard aan het werk waren vooral ibrahim elke dag kregen wij een hand van hem ook het andere personeel keurig en vriendelijk blijft toch weer een tophotel. Ook nu was er weer een animatieploeg die elke dag wel wat organiseerde hier hebben wij niet zoveel gebruik van gemaakt want het strand was dichtbij daar gingen wij graag naar toe.

Personeel van hovima van harte bedankt voor deze vakantie wij hebben genoten voor de 2e keer. minder omgevingslawaai van andere zaken.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Guest Experience, Hotel manager, 10-1-2019

Beste van zelm,

Het verheugt ons te vernemen dat u met ons op vakantie bent geweest en dat u een van een fijn en zorgeloos verblijf heeft genoten nog een tijd in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Heel erg bedankt voor uw mooie feedback en voor al het lof over onze service en ons personeel. Tevreden klanten, die wensen terug te keren blijven de mooiste beloning voor ons werk.

Wij kijken er alweer naar uit u weer te mogen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel.

Met vriendelijke groeten,

Het was echt super!

I. Kruts
4-1-2019

Wij hebben ongelofelijk genoten van ons verblijf in hotel Hovima La Pinta. Alles klopte. Het hotel, de ligging, het eten, de omgeving, het personeel. Alles was top!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Guest Experience, Hotel manager, 6-1-2019

Beste I. Kruts,

In naam van het gehele team van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, willen we u bedankten voor uw tijd om ons te vermelden op Zoover.

Het doet ons plezier om uw commentaren te lezen over het hotel en dat u ervan overtuigd bent dat ons hotel alles heeft wat haar toebeschreven wordt.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de locatie van het hotel en dat u genoten hebt van het eten in het restaurant. Ook zijn we erg blij om te horen dat u het personeel vriendelijk en behulpzaam vind. Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest.

We verheugen ons op deze dag, dat wij u kunnen verwelkomen in ons HOVIMA La Pinta Beachfront FamilY Hotel voor nog een geweldig verblijf!

Beste wensen,