Zoover

9,7

Fantastisch hotel!

Lydia Raets
20-10-2018

Super verlof,alle dagen genoten van de accommodatie.

Gereisd Met partner in oktober 2018

hier kom je zeker terug, zoals wij ( 20 x )

Guido Verstraeten
8-10-2018

Als je :

- rust zoekt

- in een prachtige omgeving

- in een superhotel

- maaltijden : overvloed. Buffet, à la carte, en in speciaal restaurant

- vriendelijk

- kamers : ruime keuze

- luxe-spa

- directe verbinding met het strand

- geen lawaai op het domein

Gereisd Met partner in september 2018

Super genieten.

Willy Wijckmans
22-6-2018

Wij bezochten voor de 14 de keer dit mooie hotel. Het is steeds weer een beetje thuiskomen op vakantie. De ganse staf , van de boeking tot zelfs het onderhoudspersoneel, hebben maar één doel: Je een deugddoende vakantie laten beleven. En of ze daar in slagen!!! Wij kijken al uit naar ons volgende bezoek. Dit hotel is een echte aanrader voor wie in rust wil genieten.

Gereisd Met partner in juni 2018

super hotel

Familie Gulikers
30-8-2017

Het hotel is in een woord geweldig, je wordt helemaal in de watten gelegd. Het personeel is ontzettend aardig en doet echt alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid en ontzettend lekker. Onze complimenten gaan vooral naar Oscar en Omar van het restaurant, altijd vriendelijk en in voor een grapje of een praatje. De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoon gemaakt. Bij aankomst staat er vers fruit op de kamer en wijn met nootjes. In het hotel waren vooral mensen met oudere kinderen en koppels van middelbare leeftijd. Voor kleine kinderen is dit hotel minder geschikt vinden wij.

Waar perfectie nagestreefd wordt

Geert
9-8-2017

Hou je van luxe tegen een niet goedkope, doch betaalbare prijs dan moet je hier naartoe !! Je word er als een koning in de watten gelegd zonder dat dit decadent overkomt. Hier is ook geen sprake van snobisme.

Het eten is subliem - service perfect - hygiene is vlekkeloos - Management en personeel supervriendelijk. keuze in frequentie verversing lakens, handdoeken (tot 2 keer per dag propere handdoeken !!!)

Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden.

Niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14/15 jaar.

Wij hebben reeds meerdere luxe-hotels geboekt en nooit ontevreden geweest - ook kiezen wij normaal gezien steeds een andere locatie/verblijf. Dit is de eerste keer dat wij onmiddellijk terug zouden willen gaan (en dit later ook gaan doen).

Superdeluxe vakantie maar toch met een huiselijk warme sfeer, wat moet een mens nog meer hebben?

wij verbleven in half board. prijzen van de wijnen gemiddeld 25/30 eur, frisdranken en cocktails naar de duurdere kant.

Wij hadden veel lof vernomen over dit hotel maar onze stoutste verwachtingen werden nog overtroffen.

PROFICIAT aan alle medewerkers !

Super hotel

SL
25-2-2016

Het is een heel mooi, kraaknet hotel! Hier kan je van de grond eten, zo proper is het. Het eten is overheerlijk. De kamers zijn heel mooi, mooi uitzicht. De ligging is perfect. Het personeel is heel vriendelijk. Zwembaden zijn heel mooi.

Enige minpuntjes voor ons persoonlijk:

-Je moet je haasten als je buiten wilt eten want anders zijn alle tafels bezet en dan moet je binnen eten en dat vonden wij persoonlijk niet leuk.

-Het was voor ons een iets te groot hotel. (Maar je hebt geen last van het volk)

Wij komen hier zeker en vast nog terug!

Schitterend hotel - attent personeel

Fam. Woerlee
29-1-2016

Mooie ligging op "echt" korte afstand van zee en winkelcentra, met veel mogelijkheden en aandacht voor persoonlijke wensen op gebied van logies en voeding. Uitstekende hygiene dat b.v. goed zichtbaar is in en rond het prachtige zwembad. Grote keuze in de ligging van de kamers op het parkachtige terrein.

Per vliegtuig naar vliegveld Tenerife-Zuid alleen bereikbaar via uiterst beroerd functionerende charter maatschappijen met nachtelijke vertrektijden, extreem lange wachttijden, enorme loopafstanden, idioot lange vervoertijden naar het hotel en slechte bagage afhandeling dus in elk geval heel vervelend voor gehandicapten en ouderen.

De andere mogelijkheid met vliegen via Tenerife-Noord is iets beter met het nadeel van 100 Km reizen (bus of taxi) naar het hotel.

Zeer mooi complex

Paul
24-11-2015

Rustig uitgestrekt domein met voldoende ligzetels en parasols, zowel aan het zwembad, de tuin als het zonneterras. Spijtig dat handdoekje leggen hier toch wel veel gebeurd. Dicht bij andere restaurants, shoppingcenters en bars.

Personeel, inrichting, restaurants, eten, bediening, onderhoud kamer en tuin, werkelijk alles was prima. Zelfs de ontvangst van wifi was overal zeer goed.

Hadden een kamer in Guajarablok welke zeer mooi en rustig gelegen was.

De prijzen van de dranken en andere vinden wij voor dit hotel zeer redelijk en zeker niet duurder dan in andere 5 sterren hotels.

Echt een aanrader voor mensen die iets meer zoeken

Fantastisch hotel

Stephan
20-10-2015

In 1 woord geweldig, alles klopt ,heerlijk zwembad verwarmd en bij de waterval zeewater. Eten top, ontbijt nooit eerder zo goed gehad. Kamers super, alles top, en geloof me ik heb in de beste hotels gezeten hier op Tenerife, maar deze is de beste

Gereisd Met partner in september 2015

heerlijk, weinig kinderen!

lia van der Straten- Kalsbeek
15-9-2015

Het is een onwaarschijnlijk mooi en schoon hotel. Je kan zelfs 2 Xper dag schone handdoeken krijgen. Alles is perfect uitgevoerd, ook het personeel is uitermate vriendelijk en informatief. Zwembad, Kamer, badkamer, alles is super schoon. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in september 2015