Zoover

8,7

Aanrader!

Melanie
19-7-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen.

Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooi hotel,wat gedateerd, geen zon gezien.

Henk van Dalfsen
17-6-2017

Geen zon zekerheid op Tenerife, wat dat betreft kan je beter Zuid-Spanje kiezen.

Klein kind van 4 jaar bij ons, zij mocht niet met haar nieuwe zwemband in het zwembad terwijl er niemand in het bad was.Beetje kort door de bocht,stond wel aangegeven bleek later, maar toch...

Ontbijt en sfeer verder prima.

Autohuur in hotel aanwezig, goed bevallen. Ritje naar El Teide erg mooi.

Kakkerlak op de kamer, werd wel gelijk iemand gestuurd.

Grootste tegenvaller was het weer, hier kan het hotel niets aan doen, maar het bepaalt wel je vakantie!

Super ervaring met dolfijnenexcursie.

Fantastische plek

Kristin
4-1-2016

Het hotel heeft een geweldige locatie en het is er heerlijk vertoeven op één van de vele rustige terrassen. Je bent er meteen op de promenade en je wordt er goed verzorgd. Het viel me op dat iedereen van het personeel iedereen steeds met de glimlach goedendag zegt en iedereen lijkt er graag te werken, dat alleen al vond ik een unicum.

Gereisd Met vrienden in december 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve score van het hotel! Het is inderdaad een fijn bedrijf om te werken, en denk dat de klanten dat inderdaad merken!

We hopen u zeker nog eens terug te zien.

Vriendelijke groeten,

Team Hotel Jardin Tropical

Tegenvaller!

Pascal Houthooft
2-9-2015

Hotel ziet er sprookjesachtig uit op de foto's. De werkelijkheid is een ander verhaal. Ik reisde alleen voor t eerst sinds een hele lange tijd en bij het inchecken werden alle stelletjes via een andere lift naar hun kamer gebracht. De kamers met een mooi uitzicht zoals later bleek. Ik keek ook uit op kliko's en containers en de rest van de kamers onder en naast mij waren ook niet bezet. De volgende ochtend kon ik bij de arrogante receptionist voor €50 per nacht een andere kamer krijgen, schande, zeker omdat ik een godsvermogen voor deze vakantie heb neergelegd. Dus nee geen volgende keer beter of hopelijk tot ziens Jardin Tropical

Wat een service!!!!

marjoleinstraten
18-12-2013

Een sfeervol, rustiek en toch modern hotel. Vanuit het hotel heb je toegang tot een ca. 16km lange boulevard. Linksaf...Playa de las Americas en rechtsaf Costa Adeje. Ondanks dat het hotel rustig is gelegen ligt het toch ook wel in een levendige omgeving. Loop de straat uit of de boulevard af en je bent in een omgeving met winkeltjes, bars en restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Over prijs / kwaliteit kan ik niet veel zeggen aangezien ik er voor een studiereis was. Maar kwaliteit dat krijg je zeker. Het hotel beschikt over meerdere restaurants. Alleen van buffet gebruik gemaakt, wat zeer goed verzorgd was, dus wat zal de rest dan te bieden hebben?!?!....Kamers zijn modern en fris ingericht en schoon en ook ruim.

Een echt klasse hotel

walter
4-12-2013

Jardin tropical is zeker 4**** waard!vriendelijk ,men word zelfs in het nederlands geholpen.(wij hadden enkel pech met het weer)super eten,mooie infrastructuur ,zeer mooie tuin enz.echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Super vakantie!

Marloes
12-7-2013

Fantastisch hotel! Mooie en schone kamers en onwijs vriendelijk personeel. Elke dag kan je een handdoek halen en daarmee aan het zwembad liggen. Service is echt super. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Eten tussen de middag in het hotel viel wel tegen. Er zijn twee verschillende zwembaden. Degene dichtbij het hotel daar zijn veel kinderen. Maar iets lager richting de zee ligt ook nog een zwembad van het hotel, super! Rustig en lekker in de wind aan de zee.

Teleurgesteld...

Emmerechts Diane
18-3-2012

Ik kom hier meerdere keren per jaar maar in mei en september begon de toevloed van Russen en in november waren er nog veel meer. Onbeleefd,halen grote troggen met eten waar de helft van blijft staan en zeer luidruchtig(in hun kamer,op de gang,aan het zwembad enz.

Ze zijn met veel vrienden en familie met veel kinderen die kabaal maken zodat de rust ver te zoeken is.Zeer spijtig want het hotel was erg goed en het eten super.

Vele mensen die hier ook al jaren komen waren niet van zinnes om nog terug te keren en eerlijk gezegd ik ook niet. Je betaald een flinke som om er te verblijven en dan is het laatste wat je wil om je de hele dag te ergeren. Spijtig....

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 26-6-2012
Beste, jammer dat u niet 100% tevreden was over uw verblijf bij ons. In het hotel hebben we alle nacionaliteiten. Zelfs zo dat we in het totaal meer Belgen en Nederlanders hebben dan Russen. Alle klanten in hotel Jardin tropical hebben een goed niveau, en we kijken er persoonlijk op toe dat dat ook zo blijft. We hopen u in de toekomst zeker nog te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Hotel Jardin Tropical

Heerlijk!!

Anne
27-1-2011

Hotel Jardin Tropical doet zijn naam eer aan. Het groen is schitterend aangelegd. De architectuur is mooi, ruim opgezet, met zachte vormen. Ook binnen is de inrichting smaakvol. Dankzij de vele terrassen voelt het nooit druk. De keuken is inderdaad heel goed, het personeel bijzonder vriendelijk. Zon, palmbomen, zingende vogeltjes, goed eten, vriendelijke mensen - ik heb het er heerlijk gehad! Zou zo weer gaan, maar dan wel meteen vanaf het vliegveld een taxi nemen naar het hotel, i.p.v. de klaarstaande bus te nemen.

Hartstikke mooi! Goed onderhouden

roxy van der laan
19-10-2010

Zeer keurig hotel met mooie tropische tuin (doet zijn naam eer aan). Leuke zwembaden. Ligging erg mooi met uitkijk va dakterras over Playa de las Americas.

Kamers zijn netjes en goed schoon (kamer 783)

Klein minpuntje: wel hadden wij zeezicht geboekt maar we hadden het balkon in een soort van torentje met 2 mini doorkijk raampjes waar je wel de zee zag, maar als je zit op je balkonnetje keken we tegen alleen maar witte muren aan en een mega palmboom, verder was ie wel ruim, konden er met 6 man goed zitten.

Service uitstekend. Fijne ligbedden bij het zwembad, handdoeken kun je daar gratis huren.

Ca 15 minuten van het mooie Playa Torviscas en Playa de Fanabe, La Pinta playa wel zeer dichtbij (is een kleine baai, met veel terrassen en winkels)

Super mooie vakantie gehad in Jardin Tropical.