Zoover
Hotel Jardin Tropical

Hotel Jardin Tropical

Hotelsterstersterster
8,7

Algemene indruk: mooi hotel in een prachtige tuin; 's mooi

Véronique
3-8-2005

Algemene indruk: mooi hotel in een prachtige tuin; 's avonds mooi verlicht. Voor wie van de drukte houdt: ligging=10. Service: 8 omdat de service in de snackbar niet super was. Nadelen: beachclub Las Rocas: het (zee)water is slechts 17°- Andere zwembad + terras: dingend aan vernieuwing toe - Mooie kamers - Eten: veel keuze en variatie

Gereisd Anders in augustus 2005

We zijn net terug van dit top-hotel

Jan & Patricia
23-7-2005

We zijn net terug van dit top-hotel.

Goeiedag zeg, wat een buffet, wat een luxe en wat een service.

Dit had ik nog nooit meegemaakt.

We zijn zelf Nederlanders maar de andere Nederlanders in het hotel waren echt arrogant.

We hebben ons prima vermaakt met een aantal Belgische koppels. Saluukes he.

Bij Las Rocas (beachclub) moet je niet zijn hoor, bij het personeel doet het vriendelijk zijn pijn denk ik.

We hadden ook een late terugvlucht en kregen daarom aan het eind van de dag nog even een gratis kamer om te douchen enz.

Wie een grandioze vakantie wil beleven moet echt een keer naar dit hotel.

Oh ja, helaas ook hier "handdoekje leggen".

tophotel om te zien! zeezwembad vreslijk koud! maar wel om

bobby
19-7-2005

tophotel om te zien! zeezwembad vreslijk koud! maar wel lekker om af te koelen op het midden van de dag. het eten was ook bijzonder lekker, de nodige kilootjes bijgekomen,voor de rest wat ik zeer negatief vond was het aantal kakkerlakken wat ik heb gezien!gelukkig zaten we hoog in het hotel, dus weinig last, maar beneden in het hotel en vooral op de boulevard, niet normaal! ransig!! ga nooit meer naar tenerife

mooi hotel, personeel erg onvriendelijk, drinken uit en

hetty
3-7-2005

mooi hotel,

personeel erg onvriendelijk,

drinken uit plastiek bekers,

lunch aan het zwembad, plastiek borden, en bestek, niemand die iets opruimt.

niemand die de tafels afruimd, in de bar en zwembad.

de kamers waren prachtig, mooi uitzicht.

Gereisd Anders in juli 2005

Top hotel met uitstekende service

27-6-2005

Top hotel met uitstekende service. Minder geschikt voor kinderen door aanwezigheid van veel humeurige oudere gasten. Personeel is vriendelijk. Uitzicht over zee is adembenemend.

Gereisd Anders in juni 2005

Top hotel met prachtige ligging en uitzichten

27-6-2005

Top hotel met prachtige ligging en uitzichten. Minder geschikt voor kinderen door humeurige oudere gasten. Personeel vriendelijk, eten perfect. Top-service en luxe maar wel aan de prijs.

Gereisd Anders in juni 2005

Perfect hotel met prachtige uitzichten

27-6-2005

Perfect hotel met prachtige uitzichten. Ligging is pefect. Zwembad van de beachclub is ijskoud in het naseizoen. Eten is geweldig. Wel veel humeurige oudere gasten die blijkbaar niet op kinderen gesteld zijn (terwijl we toch echt rustige kinderen hebben). Personeel is vriendelijk en behulpzaam (houden overigens wel van kinderen). Kamers zijn netjes. Wel last van kakkerlakken maar daar ontkom je niet aan op Tenerife. Echt een aanrader voor mensen die van luxe en rust houden.

Een van de beste hotels waar ik geweest ben

27-6-2005

Een van de beste hotels waar ik geweest ben. Wel veel oudere (humeurige) Engelsen. Wie van luxe, lekker eten en prachtige uitzichten (panorama terras) houdt is hier op zijn plek. Minder geschikt voor kinderen omdat er veel chique, kinderloze ouderen verblijven die zich nogal snel storen terwijl we toch echt wel rustige kinderen hebben . Personeel is vriendelijk correct en behulpzaam. Wel last van kakkerlakken (geldt voor gehele Costa Adeje) omdat het complex en restaurant deels overdekt en deels open zijn.

Ik heb hier van mei04 t/m okt04 gewerkt heerlijk hotel, ik

Bram
14-3-2005

Ik heb hier van mei04 t/m okt04 gewerkt heerlijk hotel, prachtige kamer had ik ook als stagiair iemand mij gezien? lange blonde jongen..nederlands uiteraard. Ik heb hier een heerlijke tijd gehad ondanks het personeelseten, alles uiteraard een 10, ik maakte zelf deel uit van de verleende service! Venga, hasta luego hasta año proximo.

Gereisd Anders in maart 2005

Zeer mooi hotel,met een perfecte service

joop sweere
27-2-2005

Zeer mooi hotel,met een perfecte service.Ook culinair klopt het helemaal ,alleen het restaurant Las Rocas en de beach club zijn qua service en kwaliteit minder dan dat de prijzen doen vermoeden.Vraag altijd naar een gerenoveerde kamer ,de oude kamers zijn amper drie sterren.Flesje water bij het zwembad euro 3.40 (zelf halen)Je moet goed ter been zijn want het zijn heel veel trapjes overal!Conclusie,goed hotel,perfecte service,prachtig zwembad ,mooie kamers (zeezicht).DUUR!