Zoover
Hotel Jardin Tropical

Hotel Jardin Tropical

Hotelsterstersterster
8,7

Zeer mooi hotel,met een perfecte service

joop sweere
27-2-2005

Zeer mooi hotel,met een perfecte service.Ook culinair klopt het helemaal ,alleen het restaurant Las Rocas en de beach club zijn qua service en kwaliteit minder dan dat de prijzen doen vermoeden.Vraag altijd naar een gerenoveerde kamer ,de oude kamers zijn amper drie sterren.Flesje water bij het zwembad euro 3.40 (zelf halen)Je moet goed ter been zijn want het zijn heel veel trapjes overal!Conclusie,goed hotel,perfecte service,prachtig zwembad ,mooie kamers (zeezicht).DUUR!

PRIMA HOTEL UITGEBREIDE BUFFETEN EN MOOIE TUIN KON NIET

WILFRIED EN MARIE-CLAIRE
25-1-2005

PRIMA HOTEL UITGEBREIDE BUFFETEN EN MOOIE TUIN KON NIET BETER

Gereisd Anders in januari 2005

prima hotel dat zeer nodig een renovatie nodig heeft, in 8

joost
2-1-2005

prima hotel dat zeer nodig een renovatie nodig heeft, in de 8 jaar dat ik dit hotel oversloeg is er helemaal niets veranderd. moet nu wel echt gebeuren. door de ligging aan de boulevard lijkt het soms alsof iedereen op het grondgebied van het hotel rondwandeld, verder uitstekend.

Gereisd Anders in januari 2005

Erg veel koude kak

Robina
9-12-2004

Erg veel koude kak. Maar als je in luxe wilt baden is het een goede accomodatie.

De goedkoopste kamers doen in vergelijking met de rest van de accomodatie en de michelin ster voor het restaurant erg goedkoop aan. Dat is wel erg jammer.

Gereisd Anders in december 2004

Gereisd Anders in oktober 2004

Bijzonder plezierige week gehad eind september 2004

Rob
8-10-2004

Bijzonder plezierige week gehad eind september 2004. Goed hotel goed eten en plezierig personeel. Restauranten in hotel top.

Gereisd Anders in oktober 2004

Wij zijn 30-7-04 weergekomen van jardin tropical

samantha
3-8-2004

Wij zijn 30-7-04 weergekomen van jardin tropical. Wij hebben nog nooit zo'n luxe vakantie gehad,alles is netjes verzorgd,kamers worden elke dag schoongemaakt.Bij de receptie kun je ook nederlands praten. Echt een aanrader.

Gereisd Anders in augustus 2004

Zeer mooi hotel

Mariska
19-5-2004

Zeer mooi hotel. Perfecte ligging. Het is erg leuk om 's avonds door de "tuin" van het hotel te lopen. Mooi uitzicht over de zee en over het hotel. Leuke verlichting, waardoor je een knusse sfeer hebt. Kamers zijn ook van alle gemakken voorzien. Heeft ook een ideale liggen. Je loopt zo de boulevard op. Echt een aanrader!!!

Gereisd Anders in mei 2004

Dit is onze jaarlijke vakantiebestemming

Denis
23-2-2004

Dit is onze jaarlijke vakantiebestemming.Wij kijken de brochures in doch kiezen uiteindelijk steeds voor Jardin Tropical. Dit jaar reeds voor de 12de maal.In één woord UITSTEKEND!!!

Gereisd Anders in februari 2004

In onze ogen de beste vakantie ooit met zelfs een en een

Monique en Bas Spaargaren
4-11-2003

In onze ogen de beste vakantie ooit met zelfs een kerstkaart en een verjaardagkaart voor onze kleine in een woord perfect.

Gereisd Anders in november 2003