Zoover

8,7

het hotel is 4***, dat is het ook waard

Mark
22-5-2006

het hotel is 4***, dat is het ook waard.

personeel is niet zo vriendelijk.

ontbijtbuffet prima.

Mooi hotel op een mooie centrale lokatie

Gereisd Anders in mei 2006

Zeer mooi hotel, mooie onderhouden tuin, voldoende Kamers

Chantal
2-5-2006

Zeer mooi hotel, mooie onderhouden tuin, voldoende faciliteiten. Kamers op zee bieden schitterend uitzicht! Ontbijt uitstekend verzorgd.

Prijzen consumpties aan de hoge kant.

Naar beleving trekt het hotel een zekere doelgroep en opvallend was dat de vriendelijkheid van het personeel in de "hogere rangen" (lees restaurant, receptie) afhankelijk was van de dikte van je portemonnaie.

Zeker geen 5* meer

Laurent
11-3-2006

Zeker geen 5* meer. Verouderd hotel. Kamers zijn gerenoveerd. Junior suites zijn OK, prachtige badkamer. Opgelet steeds zeezicht of zicht zwembad nemen, en vanaf niveau 4 en hoger, zoniet belemmeren palmbomen het zicht aan de zwembadkant. Buffetten waren vervelend. Top restaurant gesloten en overgebracht naar Abama. Eerder senioren publiek. Bediening redelijk als het niet té druk is, anders wat paniekerig en té haastig. Hotel ligt op wandeldijk waar het lekker vertoeven is op het exclusieve terras van de beachclub. Prijs/kwaliteit : te duur !

Ik vind het een superhotel,alles goed

Yvonne
14-2-2006

Ik vind het een superhotel,alles goed.Alleen jammer van het zwemband beneden was veel te koud daar zat dan ook niemand in. Absoluut geen last gehad van oude vervelende mensen en onze dochter (5) heeft een perfecte vakantie gehad.En toen wij er waren ook weinig duitse mensen.

Gereisd Anders in februari 2006

super hotel kamers aan de kleine kant eten is werkelijk en

bert
5-1-2006

super hotel kamers aan de kleine kant eten is werkelijk zeer goed ontbijt ook voortreffelijk

minder geschikt voor kinderen vanwege veel niveau's en oude (duitse)zeurkousen maar zeker topvakantie gehad

tip neem taxi bij aankomst anders zit je 2 uur in de bus en taxi 35 minuten

Gereisd Anders in januari 2006

Een prachtig hotel met een schitterende tuin

C.E. Jos
29-10-2005

Een prachtig hotel met een schitterende tuin. Zijn vier sterren zeker waard. Het hotel ligt erg rustig. Het eten is erg goed en erg afwisselend. De bediening is goed. De kamers zijn prachtig en de schoonmaak is uitstekend. Een hotel waar je zeker terugkomt. Ik heb er een geweldige vakantie gehad. CJ

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn net terug van een 8-daags verblijf in dit tophotel

Ine Beltman en Hendrik Buis
6-10-2005

Wij zijn net terug van een 8-daags verblijf in dit tophotel.

We hebben vooral genoten van de superbuffetten.

Het stralend witte in moorse stijl opgetrokken hotel en de vele planten en bloemen roepen een echt vakantiegevoel bij je op! We kunnen dit hotel iedereen van harte aanbevelen.

Gereisd Anders in oktober 2005

Van 2 sept t/m 12 sept '05 hebben wij in dit prachtige met

John en Diny Mens
27-9-2005

Van 2 sept t/m 12 sept '05 hebben wij in dit prachtige hotel met zijn schitterende tropische tuin gelogeerd. En wat ons werd beloofd werd meer dan waargemaakt: warm, sfeervol, fantastische buffetten, mooie shows, heel vriendelijk personeel (en directeur) enz. Kortom wij hopen volgend jaar hier weer te kunnen verblijven.

Gereisd Anders in september 2005

Ben net terug en vond het een schitterend hotel

didi
7-9-2005

Ben net terug en vond het een schitterend hotel.Ligging perfect;dicht bij alle mogelijke vertier en shops maar het hotel zelf ligt in een rustige straat.Veel geschenkjes op de kamer waaronder scheergerei,kam,nagelvijltjes enz.Badjas ,vergrotende spiegel en verlichting bij het openen van de kleerkast(met voldoende kapstokken!)Vele zonneterassen met voldoende ligbedden.Mooi uitzicht over de kustlijn en promenade.Een aanrader

Enkele weken geleden vertoefden we in dit hotel

Pascal
22-8-2005

Enkele weken geleden vertoefden we in dit hotel. Super. Zeer lekker eten, en voor ieders buikje. Mooie omgeving en aangenaam zwembad. Kamers, personeel zeer goed. Wel een iets ouder publiek, maar toch vroege vogels voor om het eerste de handdoekjes te leggen. Voor de rest prima hoor.

Gereisd Anders in augustus 2005