Zoover

8,7

Goed en rustig hotel.

Jeroen
15-10-2013

Hotel Jardin Tropical is mooi ingericht. De vernieuwde kamers zijn goed ingericht, zorg zeker dat je bij boeking hiernaar vraagt. Sommige kamers zijn nog niet helemaal vernieuwd, maar ze zijn er volop aan bezig. Het eten in het hotel is een lekker en gevarieerd buffet. De ligging van het hotel is goed, net aan het begin van Costa Adeje waardoor Playa de las Americas op wandelafstand ligt. Enig nadeel, het hotel is met zijn vele trappen geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. En tot slot is het adult only gedeelte 'Las Rocas' zeker en vast de moeite met de comfortabele ligplaatsen en de mooie zoutwaterzwembaden.

Duizend-en-een-nacht hotel met top service!

Luka
22-9-2012

Duizend-en-een-nacht gevoel. Prachtige aangelegde tuin met mooie zwembaden. Het eten in dit hotel is topklasse! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de omgeving zijn er diverse winkels en restaurantjes te vinden (wel erg toeristisch). Dit hotel is ideaal voor stelletjes of voor een huwelijksreis. Enige minpunt; veel russen.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Honeymoon bestemming

Seren
12-4-2011

Top hotel! Ik ga er zeker een keer terug voor dat mooie uitzicht.... Het is een witte paleis! Ik ben helemaal verkocht... kamers zijn ruim gerenoveerd schoon netjes. Personeel is aardig, vriendelijk en beleefd. General manager heb ik ook een praatje mee gehad harstikke aardige kerel. Zon zee strand rust maar 's avonds kun je ook heerlijk uit eten gaan in je hotel of in de omgeving. Als je bij de receptie staat dan proef je en dan ruik je spanje... kan er niet meer van maken dan TOP! hotel

in oktober 2006 zijn we hier 11 dagen op vakantie geweest

Jacqueline
20-6-2007

in oktober 2006 zijn we hier 11 dagen op vakantie geweest met onze dochter (van toen) 1,5 jaar. Het was echt heerlijk. Heel vriendelijk personeel, goed gevarieerd eten, schoon, behulpzaam. Echt goed!!

we hadden (per ongeluk) een verkeerde kamer geboekt. Met wat uitleg kregen we de 3e dag een kamer aan het zwembad met als 'excuus' een mand fruit en een fles champagne!! echt luxe dus.

Voor de rest ook een super hotel voor de kleine met een kinderbad met zo'n aflopende rand (net als bij de zee op t strand). Wel heeeeeeel veel trapjes. En onze klein kon net lopen dus dat was geen succes. Maar voor de rest echt heel super! Hele mooie tuin en alles schoon en luxe. Echt een aanrader!

Ik ben er er in met kerstmis 2006 per (on)geluk verzeild +

daniel premereur
16-5-2007

Ik ben er er in met kerstmis 2006 per (on)geluk verzeild geraakt.

(verkeerde keuze van ander hotel)

Als Single, + 50, levensgenieter, al een paar keer naar Tenerife geweest, heb ik hier het Aards Paradijs gevonden.

Dit is geen hotel met veel luidruchtige animatie, maar wel eentje waar service, onthaal, personeel, keuken en kamers een 10 op 10 verdienen. Ik had wel een kamer gevraagd met zicht op zee - en zicht op tuin (jardin tropical). Dit is een kleine meerprijs, maar je waant je echt in het aards paradijs.

Ik ben nu begin mei teruggeweest, normaal laagseizoen in Tenerife. Gewoon zalige rust met een doorsnee publiek van levensgenieters, en met dezelfde voldoening als deze welke ik vond in kerst en nieuwjaarsperiode vorig jaar.

Ik heb op Tenerife mijn plekje gevonden, voor de toekomst. En waar het goed is - ga je terug.

Wat mij betreft - een echte aanrader.

prachtig hotel, prima prijs kwaliteits verhouding, eten is

betty
11-5-2007

prachtig hotel, prima prijs kwaliteits verhouding, eten is perfect, ga er zeker terug naartoe.

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn hier in juli 2006 geweest

Marijke
9-5-2007

Wij zijn hier in juli 2006 geweest. Het was echt goed! Ik heb op dit hotel niets aan te merken. Vriendelijk personeel, goed ontbijt (we hadden alleen ontbijt geboekt). propere kamers. Genoeg ligbedden aan het zwembad. Alles super!

Gereisd Anders in mei 2007

Na veel teleurstellende 5-sterrenhotels waar je de mag het

Sophie
14-2-2007

Na veel teleurstellende 5-sterrenhotels waar je de "perfectie" mag verwachten voor het geld dat je betaalt, zijn wij echt zéér tevreden over dit 4-sterrenhotel. OK, hier en daar waren er schoonheidsfoutjes, maar het eten was subliem (voor elk wat wils), het kader prachtig, het personeel was steeds vriendelijk. We raden aan om zeker half pension op voorhand te boeken. Wij gaan alvast zeker terug nu we eindelijk eens een hotel hebben gevonden waar de belangrijkste zaken OK zijn...

wij waren hier voor het eerst en vonden het een goed in en

Cor en Ans
19-10-2006

wij waren hier voor het eerst en vonden het een goed verblijf.

kamers in orde en werd goed schoon gemaakt.

+ punt: uitstekend ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

+ punt: mooi zwembad en leuke variabele zitplaatsen bij het zoutwaterzwembad en goede service van de boys om je ligbed te plaatsen, alleen jammer dat het water daar zo koud is.

- punt: niet aan te raden voor mensen met loopbroblemen door de vele trappen van en naar het zwembad m.n. het zoutwaterbad.

Al met al een goed hotel.

Prima vakantie gehad in dit hotel

Anne-Marie en Willem
17-10-2006

Prima vakantie gehad in dit hotel. Een mooie schone kamer, niet zo groot maar wel lekker licht en wel een grote badkamer. Wij verbleven op basis van logies met ontbijt. Het ontbijtbuffet is heel erg goed verzorgd. Nog nooit zo uitgebreid meegemaakt. Als je iets wilt drinken of eten op het complex dan is dat idioot duur m.n. bij de Beachclub Las Rocas. Beter even de boulevard op wandelen. Het zoutwaterzwembad was steenkoud. Daarom de hele week bij het zoetwaterzwembad gelegen. Prachtige tuin vol met tropische planten, heerlijke zonnebedden met badhandoekservice. Mooie zonsondergangen gezien vanaf het solarium. Kortom een goede vakantie gehad in dit complex.