Zoover

2007

in oktober 2006 zijn we hier 11 dagen op vakantie geweest

Jacqueline
20-6-2007

in oktober 2006 zijn we hier 11 dagen op vakantie geweest met onze dochter (van toen) 1,5 jaar. Het was echt heerlijk. Heel vriendelijk personeel, goed gevarieerd eten, schoon, behulpzaam. Echt goed!!

we hadden (per ongeluk) een verkeerde kamer geboekt. Met wat uitleg kregen we de 3e dag een kamer aan het zwembad met als 'excuus' een mand fruit en een fles champagne!! echt luxe dus.

Voor de rest ook een super hotel voor de kleine met een kinderbad met zo'n aflopende rand (net als bij de zee op t strand). Wel heeeeeeel veel trapjes. En onze klein kon net lopen dus dat was geen succes. Maar voor de rest echt heel super! Hele mooie tuin en alles schoon en luxe. Echt een aanrader!

Ik ben er er in met kerstmis 2006 per (on)geluk verzeild +

daniel premereur
16-5-2007

Ik ben er er in met kerstmis 2006 per (on)geluk verzeild geraakt.

(verkeerde keuze van ander hotel)

Als Single, + 50, levensgenieter, al een paar keer naar Tenerife geweest, heb ik hier het Aards Paradijs gevonden.

Dit is geen hotel met veel luidruchtige animatie, maar wel eentje waar service, onthaal, personeel, keuken en kamers een 10 op 10 verdienen. Ik had wel een kamer gevraagd met zicht op zee - en zicht op tuin (jardin tropical). Dit is een kleine meerprijs, maar je waant je echt in het aards paradijs.

Ik ben nu begin mei teruggeweest, normaal laagseizoen in Tenerife. Gewoon zalige rust met een doorsnee publiek van levensgenieters, en met dezelfde voldoening als deze welke ik vond in kerst en nieuwjaarsperiode vorig jaar.

Ik heb op Tenerife mijn plekje gevonden, voor de toekomst. En waar het goed is - ga je terug.

Wat mij betreft - een echte aanrader.

prachtig hotel, prima prijs kwaliteits verhouding, eten is

betty
11-5-2007

prachtig hotel, prima prijs kwaliteits verhouding, eten is perfect, ga er zeker terug naartoe.

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn hier in juli 2006 geweest

Marijke
9-5-2007

Wij zijn hier in juli 2006 geweest. Het was echt goed! Ik heb op dit hotel niets aan te merken. Vriendelijk personeel, goed ontbijt (we hadden alleen ontbijt geboekt). propere kamers. Genoeg ligbedden aan het zwembad. Alles super!

Gereisd Anders in mei 2007

Na veel teleurstellende 5-sterrenhotels waar je de mag het

Sophie
14-2-2007

Na veel teleurstellende 5-sterrenhotels waar je de "perfectie" mag verwachten voor het geld dat je betaalt, zijn wij echt zéér tevreden over dit 4-sterrenhotel. OK, hier en daar waren er schoonheidsfoutjes, maar het eten was subliem (voor elk wat wils), het kader prachtig, het personeel was steeds vriendelijk. We raden aan om zeker half pension op voorhand te boeken. Wij gaan alvast zeker terug nu we eindelijk eens een hotel hebben gevonden waar de belangrijkste zaken OK zijn...

wij waren hier voor het eerst en vonden het een goed in en

Cor en Ans
19-10-2006

wij waren hier voor het eerst en vonden het een goed verblijf.

kamers in orde en werd goed schoon gemaakt.

+ punt: uitstekend ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

+ punt: mooi zwembad en leuke variabele zitplaatsen bij het zoutwaterzwembad en goede service van de boys om je ligbed te plaatsen, alleen jammer dat het water daar zo koud is.

- punt: niet aan te raden voor mensen met loopbroblemen door de vele trappen van en naar het zwembad m.n. het zoutwaterbad.

Al met al een goed hotel.

Prima vakantie gehad in dit hotel

Anne-Marie en Willem
17-10-2006

Prima vakantie gehad in dit hotel. Een mooie schone kamer, niet zo groot maar wel lekker licht en wel een grote badkamer. Wij verbleven op basis van logies met ontbijt. Het ontbijtbuffet is heel erg goed verzorgd. Nog nooit zo uitgebreid meegemaakt. Als je iets wilt drinken of eten op het complex dan is dat idioot duur m.n. bij de Beachclub Las Rocas. Beter even de boulevard op wandelen. Het zoutwaterzwembad was steenkoud. Daarom de hele week bij het zoetwaterzwembad gelegen. Prachtige tuin vol met tropische planten, heerlijke zonnebedden met badhandoekservice. Mooie zonsondergangen gezien vanaf het solarium. Kortom een goede vakantie gehad in dit complex.

al 15 jaar gaan we in november naar jardin tropical - in

basteleurs dirk
14-10-2006

al 15 jaar gaan we in november naar jardin tropical - in nov 2005 zijn ze zeer veel mooie planten en bomen komen weghalen om naar ABAMA (zusterhotel) te brengen - ook een groot deel van het personeel ( vooral de keuken ) werd getransfereerd naar de abama - ook de shows s'avonds waren van mindere kwaliteit - dit vinden wij niet tof - wij gaan naar een ander hotel dit jaar,geen tropical meer !

Ik ben deze vakantie ook naar Jardin Tropical geweest, het

Estelle
4-9-2006

Ik ben deze vakantie ook naar Jardin Tropical geweest, vond het niet zo heel goed.Ik heb wel eens veel betere hotels gehad.. die waren dan ook van 4 sterren. de Fitness vond ik gewoon slecht.. verouderde apparaten, geen water.. heel klein! De zwembaden waren opzicht wel leuk. Ik ben meer naar het strand geweest. De volgende keer op Tenerife: niet meer Jardin Tropical.

Prachtig hotel wij komen er al 14jaar en steeds is alles

Janssens
5-7-2006

Prachtig hotel wij komen er al 14jaar en steeds is alles pikfijn geregeld zeker de maaltijden zijn met geen ander hotel te vergelijken gewoon subliem.

Dit jaar wel vele nieuwe gezichten komt door nieuw zusterhotel ABAMA.

Gereisd Anders in juli 2006