Zoover

8,7

Niet meer

Ros
20-8-2019

Op zich mooi maar verouderd, stenen bij zwembad zijn kapot of liggen los. Dochter heeft 2x voet opengehaald. Maar in tegenstelling tot wat er im de brochure staat, wifi is bagger!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 29-8-2019

Geachte Ros,

In de eerste plaats bedanken wij u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Het spijt ons te zien dat u niet helemaal tevreden was, door de wifi en door de stenen die los zaten bij het zwembad. We hebben onze technische dienst hierover verwittigd.

Nogmaals bedank voor uw contructieve feedback.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Aanrader!

Melanie
19-7-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen.

Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooi hotel,wat gedateerd, geen zon gezien.

Henk van Dalfsen
17-6-2017

Geen zon zekerheid op Tenerife, wat dat betreft kan je beter Zuid-Spanje kiezen.

Klein kind van 4 jaar bij ons, zij mocht niet met haar nieuwe zwemband in het zwembad terwijl er niemand in het bad was.Beetje kort door de bocht,stond wel aangegeven bleek later, maar toch...

Ontbijt en sfeer verder prima.

Autohuur in hotel aanwezig, goed bevallen. Ritje naar El Teide erg mooi.

Kakkerlak op de kamer, werd wel gelijk iemand gestuurd.

Grootste tegenvaller was het weer, hier kan het hotel niets aan doen, maar het bepaalt wel je vakantie!

Super ervaring met dolfijnenexcursie.

Top hotel

la_mama
12-9-2016

Hadden half pensioen. Ontbijt- en avondbuffet waren top, vers, zeer ruime keuze en lekker. Showcooking enkel op aanvraag gebakken, dus geen uitgedroogde vis of vlees. Het personeel was heel vriendelijk, niets was hen teveel. De kamer was ruim en proper, toch zou ik aanraden te boeken vanaf de 4de verdieping ivm met uitzicht. Het mooie domein en de zwembaden zijn goed onderhouden, al zijn er ligmatrassen aan vernieuwing toe. Inderdaad veel trappen en niveau-verschillen, wij namen de lift tot het derde (zwembadniveau) dat scheelde al een pak. Het hotel ligt op een prachtige locatie, pal aan zee en de wandelpromenade. Voor mensen met kinderen die de ganse dag animatie willen aan de zwembaden en 's avonds discobar en dans is het niet aan te raden, dan is men beter in een groot resort. Al was er elke avond wel iets te doen, zoals flamenco of life-muziek. De dranken zijn misschien iets aan de hoge kant, maar je bent nu eenmaal in een klasse hotel. Wij komen zeker terug.

Mooi schoon hotel!

Anja Reijmerink
3-5-2016

Was hier 2 jaar geleden met dochter, nu met 2 dochters, schoonzoon en kleinzoon.

Prima hotel,uitgebreid ontbijt,alleen de drankjes erg duur en Wifi heel slecht!

Toch zou ik zo weer terug komen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 18-7-2016

Beste Anja,

hartelijk bedankt voor de review! We werken aan een betere wifi, dus we hopen dat we u bij volgende veblijf positief kunnen verrassen!

vriendelijke groeten

Fantastische plek

Kristin
4-1-2016

Het hotel heeft een geweldige locatie en het is er heerlijk vertoeven op één van de vele rustige terrassen. Je bent er meteen op de promenade en je wordt er goed verzorgd. Het viel me op dat iedereen van het personeel iedereen steeds met de glimlach goedendag zegt en iedereen lijkt er graag te werken, dat alleen al vond ik een unicum.

Gereisd Met vrienden in december 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve score van het hotel! Het is inderdaad een fijn bedrijf om te werken, en denk dat de klanten dat inderdaad merken!

We hopen u zeker nog eens terug te zien.

Vriendelijke groeten,

Team Hotel Jardin Tropical

Goed hotel, minder voor kids

Jeroen
23-9-2014

Het hotel is super. Ligt mooi aan de kust, op een centrale plek.

+ goed zwembad, voldoende en mooie ligplekken

+ mooi buitenzwembad bovenop de rotsen

+ Mooi afgewerkt, frisse uitstraling/huisstijl

+ Service is super

+ ontbijt is super (avondeten hadden wij niet)

- Kidsclub was gesloten "No kids this month sir, so no kidsclub". Persoonlijk vind ik dit écht niet kunnen voor een hotel met deze status en midden in september

- Voor kleine kinderen <5jr, is het niet echt een geschikt hotel. Peuterbad is erg klein en kent nogal een steile ingang, grote bad is veel te diep voor kleine. Er is geen speeltuin.

- Hotel is minder geschikt mensen die minder goed ter been zijn, want het kent heel veel trappen (Costa Adeje is veel klimmen)

- Restaurant op rosten is top, maar prijs/kwaliteit niet

Jardín Tropical, comercial / marketing, 13-11-2014

Beste,

Hartelijk bedankt voor de positieve punten en voor de opbouwende kritieken. Het klopt dat de miniclub geopend is tijdens de vakantie periodes en niet heel het jaar door. Ook is het waar dat we geen Club hotel zijn. Relax is een must voor ons. Maar tijdens de hoogseizoenen organiseren we een heel fijn programa voor de kinderen! Ik hoop dat we jullie op een andere gelegenheid kunnen verrassen met het kids-programma.

Vriendelijke groeten,

Hotel Jardin tropical

Wat een service!!!!

marjoleinstraten
18-12-2013

Een sfeervol, rustiek en toch modern hotel. Vanuit het hotel heb je toegang tot een ca. 16km lange boulevard. Linksaf...Playa de las Americas en rechtsaf Costa Adeje. Ondanks dat het hotel rustig is gelegen ligt het toch ook wel in een levendige omgeving. Loop de straat uit of de boulevard af en je bent in een omgeving met winkeltjes, bars en restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Over prijs / kwaliteit kan ik niet veel zeggen aangezien ik er voor een studiereis was. Maar kwaliteit dat krijg je zeker. Het hotel beschikt over meerdere restaurants. Alleen van buffet gebruik gemaakt, wat zeer goed verzorgd was, dus wat zal de rest dan te bieden hebben?!?!....Kamers zijn modern en fris ingericht en schoon en ook ruim.

Een echt klasse hotel

walter
4-12-2013

Jardin tropical is zeker 4**** waard!vriendelijk ,men word zelfs in het nederlands geholpen.(wij hadden enkel pech met het weer)super eten,mooie infrastructuur ,zeer mooie tuin enz.echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Super vakantie!

Marloes
12-7-2013

Fantastisch hotel! Mooie en schone kamers en onwijs vriendelijk personeel. Elke dag kan je een handdoek halen en daarmee aan het zwembad liggen. Service is echt super. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Eten tussen de middag in het hotel viel wel tegen. Er zijn twee verschillende zwembaden. Degene dichtbij het hotel daar zijn veel kinderen. Maar iets lager richting de zee ligt ook nog een zwembad van het hotel, super! Rustig en lekker in de wind aan de zee.