Zoover

8,7

Niet meer

Ros
20-8-2019

Op zich mooi maar verouderd, stenen bij zwembad zijn kapot of liggen los. Dochter heeft 2x voet opengehaald. Maar in tegenstelling tot wat er im de brochure staat, wifi is bagger!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 29-8-2019

Geachte Ros,

In de eerste plaats bedanken wij u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Het spijt ons te zien dat u niet helemaal tevreden was, door de wifi en door de stenen die los zaten bij het zwembad. We hebben onze technische dienst hierover verwittigd.

Nogmaals bedank voor uw contructieve feedback.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Top hotel

la_mama
12-9-2016

Hadden half pensioen. Ontbijt- en avondbuffet waren top, vers, zeer ruime keuze en lekker. Showcooking enkel op aanvraag gebakken, dus geen uitgedroogde vis of vlees. Het personeel was heel vriendelijk, niets was hen teveel. De kamer was ruim en proper, toch zou ik aanraden te boeken vanaf de 4de verdieping ivm met uitzicht. Het mooie domein en de zwembaden zijn goed onderhouden, al zijn er ligmatrassen aan vernieuwing toe. Inderdaad veel trappen en niveau-verschillen, wij namen de lift tot het derde (zwembadniveau) dat scheelde al een pak. Het hotel ligt op een prachtige locatie, pal aan zee en de wandelpromenade. Voor mensen met kinderen die de ganse dag animatie willen aan de zwembaden en 's avonds discobar en dans is het niet aan te raden, dan is men beter in een groot resort. Al was er elke avond wel iets te doen, zoals flamenco of life-muziek. De dranken zijn misschien iets aan de hoge kant, maar je bent nu eenmaal in een klasse hotel. Wij komen zeker terug.

Mooi schoon hotel!

Anja Reijmerink
3-5-2016

Was hier 2 jaar geleden met dochter, nu met 2 dochters, schoonzoon en kleinzoon.

Prima hotel,uitgebreid ontbijt,alleen de drankjes erg duur en Wifi heel slecht!

Toch zou ik zo weer terug komen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 18-7-2016

Beste Anja,

hartelijk bedankt voor de review! We werken aan een betere wifi, dus we hopen dat we u bij volgende veblijf positief kunnen verrassen!

vriendelijke groeten

Goed hotel, minder voor kids

Jeroen
23-9-2014

Het hotel is super. Ligt mooi aan de kust, op een centrale plek.

+ goed zwembad, voldoende en mooie ligplekken

+ mooi buitenzwembad bovenop de rotsen

+ Mooi afgewerkt, frisse uitstraling/huisstijl

+ Service is super

+ ontbijt is super (avondeten hadden wij niet)

- Kidsclub was gesloten "No kids this month sir, so no kidsclub". Persoonlijk vind ik dit écht niet kunnen voor een hotel met deze status en midden in september

- Voor kleine kinderen <5jr, is het niet echt een geschikt hotel. Peuterbad is erg klein en kent nogal een steile ingang, grote bad is veel te diep voor kleine. Er is geen speeltuin.

- Hotel is minder geschikt mensen die minder goed ter been zijn, want het kent heel veel trappen (Costa Adeje is veel klimmen)

- Restaurant op rosten is top, maar prijs/kwaliteit niet

Jardín Tropical, comercial / marketing, 13-11-2014

Beste,

Hartelijk bedankt voor de positieve punten en voor de opbouwende kritieken. Het klopt dat de miniclub geopend is tijdens de vakantie periodes en niet heel het jaar door. Ook is het waar dat we geen Club hotel zijn. Relax is een must voor ons. Maar tijdens de hoogseizoenen organiseren we een heel fijn programa voor de kinderen! Ik hoop dat we jullie op een andere gelegenheid kunnen verrassen met het kids-programma.

Vriendelijke groeten,

Hotel Jardin tropical

Goed en rustig hotel.

Jeroen
15-10-2013

Hotel Jardin Tropical is mooi ingericht. De vernieuwde kamers zijn goed ingericht, zorg zeker dat je bij boeking hiernaar vraagt. Sommige kamers zijn nog niet helemaal vernieuwd, maar ze zijn er volop aan bezig. Het eten in het hotel is een lekker en gevarieerd buffet. De ligging van het hotel is goed, net aan het begin van Costa Adeje waardoor Playa de las Americas op wandelafstand ligt. Enig nadeel, het hotel is met zijn vele trappen geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. En tot slot is het adult only gedeelte 'Las Rocas' zeker en vast de moeite met de comfortabele ligplaatsen en de mooie zoutwaterzwembaden.

Duizend-en-een-nacht hotel met top service!

Luka
22-9-2012

Duizend-en-een-nacht gevoel. Prachtige aangelegde tuin met mooie zwembaden. Het eten in dit hotel is topklasse! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de omgeving zijn er diverse winkels en restaurantjes te vinden (wel erg toeristisch). Dit hotel is ideaal voor stelletjes of voor een huwelijksreis. Enige minpunt; veel russen.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

nooit meer

pascal
11-10-2011

veel trappen zeer moeilijk voor met de buggy,personeel niet vriendelijk,beperkte ligstoelen aan het zwembad kussens versleten en gescheud,in badkamer schimmel aan bad,heel veel russen(dan weet je al genoeg)nog nooit zo een vakantie gehad...enz kijk ook naar mijn foto's

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

prima 4* hotel

Fam. Heijnen
25-9-2011

naast een aantal minpunten over het algemeen een prima 4* hotel. Ontvangst en personeel is dik in orde, vriendelijk en behulpzaam.

Accommodatie: bij aankomst een upgrade van standaardkamer naar suite gekregen i.v.m. baby. Zeer correct. Kamer lag vlak naast zwembad zo hoefde we niet alle trapjes te nemen. Kamer was verzorgd, wel gedateerd maar feitelijk niets op aan te merken. Wel hard matras en geen 2-persoonsbed maar 2 losse matrassen, niet knus dus. badkamer klein. Maar alles wel schoon. Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Kindvriendelijkheid: voor gezinnen met jonge kinderen niet ideaal. veel trappen. Wij moesten de kinderwagen steeds optillen om bij de andere hotelzones te geraken. Dit wisten we op voorhand, en namen we voor lief. Dus zeker geen ruimte om te ravotten en te spelen. Je hebt geen overzicht.

Eten: Las Mimos buffet restaurant viel tegen. Wel goed verzorgd. de andere 3 restaurants dik in orde. Aanrader: El Patio dit is gastronomisch! Wel bijbetalen.

Honeymoon bestemming

Seren
12-4-2011

Top hotel! Ik ga er zeker een keer terug voor dat mooie uitzicht.... Het is een witte paleis! Ik ben helemaal verkocht... kamers zijn ruim gerenoveerd schoon netjes. Personeel is aardig, vriendelijk en beleefd. General manager heb ik ook een praatje mee gehad harstikke aardige kerel. Zon zee strand rust maar 's avonds kun je ook heerlijk uit eten gaan in je hotel of in de omgeving. Als je bij de receptie staat dan proef je en dan ruik je spanje... kan er niet meer van maken dan TOP! hotel

zeer mooi hotel en supervriendelijk personeel

tanya van vlasselaer
29-3-2011

heel mooi hotel , super vriendelijk personeel , heel behulpzaam naar kinderen toe ze sprongen allemaal direct voor een kinderstoel te gaan halen of papfles op te warmen , mooie kamers en zeer proper , enigste nadeel aan dit hotel was redelijk veel trappen en iets moeilijker voor met de buggy overal te geraken ideaal voor mensen die rust willen aan het zwembad