Zoover

8,7

Perfect!

Yvar Achterberg
19-7-2015

Een prachtig hotel op een prachtige locatie!

Het is een groot hotel maar door de bouw lijkt het erg rustig en geen massa hotel , zoals de hotels die ook aan de kust liggen.

We hebben erg genoten van deze vakantie.

Ontbijt hadden we erbij en dit was dan ook erg goed voor iedereen is er wat.

Dankzij vroegboeking kregen we gratis upgrade naar halfpension dit is ook zeker een succes geweest , het avondeten was zeer goed en geen enkele dag in de 12 dagen dat we er hebben gegeten was de keuze hetzelfde.

Kortom een tophotel op een prachtige plek!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 20-7-2015

Beste!

Bedankt voor de positieve beoordeling! We doen ons best om elke keer ons te verbeteren en de klanten positief te kunnen verrassen! Het Las Rocas gedeelte is zeker een heel speciaale plaats voor ons! Blij dat u ervan heeft genoten!

Met vriendelijke groeten,

Super locatie!

Masja
14-7-2015

Wij zijn net terug van 8 dagen verblijf in dit mooie hotel.

Goed ontbijt, van pannenkoeken tot gebakken eieren, vers fruit, lekker brood verse koffie en thee eigenlijk te veel om op te noemen. Prachtige zwembaden met heerlijke bedden. Elke dag schone handdoeken en bedden weer netjes opgemaakt. Goed bed heerlijk geslapen goede douche. Vriendelijk personeel. Leuke omgeving met veel lekkere restaurantjes. Wij hebben genoten.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 20-7-2015

Beste!

Hatelijk bedankt voor uw positieve beoordeling van Jardin Tropical! We hopen dat u we u snel nog eens mogen begroeten hier!

vriendelijke groeten,

Vergissing

A. Verstege
18-7-2014

Ik ga nooit meer terug naar dit hotel. Is echt vergane glorie. Stucwerk bladdert af, schimmel bij airco en minibar. Prijzen schrikbarend. Drankjes gehalveerd vanaf het hoogseizoen. Kamer wordt slecht/niet schoongemaakt. Hotel ligt niet aan het strand, hiervoor moet je eerst over de boulevard lopen. Ontzettend veel trappen, dus als je moeite hebt met trappen lopen, niet doen. Hotel is een doolhof. Pluspunt is dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden aan het zwembad. Handdoeken worden na een uur verwijderd. Zelfs bij het uitchecken wordt er niet gevraagd hoe je verblijf is geweest en een fout in de computer wordt niet hersteld. Kortom, er zijn veel betere hotels op Tenerife met normalere prijzen.

Heerlijke plek we gaan zeker terug!

Nel van den oudenalder
13-7-2014

Dit hotel heeft onze verwachtingen in ieder geval overtroffen, begrijp ook de negatieve reacties hieronder niet, we hadden een prachtige kamer, met koelkast en gewoon wifi ( gratis) alleen moet je even de code vragen beneden bij de balie. Er worden rondleidingen gegeven omdat het hotel zo enorm groot is. Eten? Fantastisch! Alles wordt vers gemaakt met show cooking, zelfs mijn dochter die een moeilijke eter is vond het eten geweldig.

Ligbedden bij het zwembad ? Niets geen handdoekje smorgens vroeg plaatsen want dan wordt hij gewoon verwijderd, je krijgt handdoeken van het hotel, de jongeman die het beheerd helpt je zoeken naar een plek en zorgt er dan voor dat je een matrasje krijgt superservice en eindelijk heeft iedereen evenveel kans op een ligbed, want is je ligbed na een uur nog steeds leeg? Dan wordt de handdoek verwijderd en is het bed voor de volgende gast. Dit zouden ze in alle hotels moeten doen!

1 van de beste hotels op tenerife

Laurens Van Thielen
9-1-2014

Hotel Jardin Tropical is voor mij 1 van de beste hotels van tenerife. Vooral de keuken is echt waar aan te raden. wIj hadden geboekt 2 maal kamer met tuinzicht, de kamer was netjes gerenoveerd. Bij het zwembad rustig, proper, en niet te vele volk. De service van het personeel tegen over de klanten echt waar TOP, meer kan ik er niet over zeggen. Onthaal perfect. Alles te samen een droom vakantie !!!

Geweldig

P. Verhoeven (46)
9-8-2011

Eigenlijk maar een opmerking en dat is dat de kamer/badkamer niet altijd goed schoongemaakt waren. Het was ook erg druk volgens ons dus is dat misschien de oorzaak. Verder gaan wij zeker nog een keer terug, alleen al voor de rust die er over algemeen is. Goed en gevarieerd buffet, goede wijnkaart, en een keertje eten in restaurant El Paso is een aanrader. Zijn ook naar Siam Park geweest maar niet meer doen in augustus denk ik, wachttijden van 1uur bij attracties, wel leuk om een keer te zien vooral de hoge steile glijbaan en golfslagbad en binnen loopafstand van hotel.