Zoover
Hotel Jardin Tropical

Hotel Jardin Tropical

Hotelsterstersterster
8,7

Is en blijft een topper!

Kris VR
18-8-2019

Plus : prachtige tuin, exotische en mooie inrichting, verborgen en gezellige hoekjes, geweldige ligging, groot en proper zwembad, lekker en ruim ontbijt, rustige sfeer,...

Min: rokers hebben mooiste locaties voor ontbijt en diner, Beach club ook toegankelijk voor niet hotel gasten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 19-8-2019

Geachte Kris,

Wij bedanken u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Vriendelijk bedankt voor uw contructieve comentaar over uw ervaring tijdens uw vakantie.

Tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Fantastisch hotel, topligging, heerlijk genieten!

Riki en Sjors
14-8-2019

Heerlijk hotel met zeer goede service! Wij zijn gisteren teruggekomen na 16 nachten in dit hotel te hebben gelogeerd. Bij aankomst een glaasje cava tijdens het inchecken. Koffers werden netjes naar je kamer gebracht met een korte uitleg waar alles zat in de kamer. Kamer was schoon en ruim voldoende ondanks een 3e bed voor onze dochter. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast maar misschien hadden wij wel rustige buren.

Complex is zeer mooi opgebouwd, 2 zwembaden [ zout en zoet water ], in onze ogen genoeg ligbedden en gratis handdoeken. Ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid en vers, verschillende restaurants in het hotel zelf. Wij hebben alleen de 1ste avond in het hotel gegeten, was prima maar wel redelijk prijzig. Wij zijn in de avond lekker de boulevard opgegaan en belanden 9 van de 10 keer bij restaurant The Embassy, geweldig eten en top personeel.

Kortom een heerlijk hotel, ABSOLUUT de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 19-8-2019

Geachte Riki en Sjors,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven.

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We houden uw suggesties in gedachten en doen ons uiterste best om ons te verbeteren.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Schitterend

Iris Woud Niedenzu
18-7-2019

Als je de hoofdpersoon in een sprookje wil zijn moet je hier absoluut naar toe !!

Wonderschone omgeving, prachtig hotel met uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel .Absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Jardin Tropical, prachtig hotel met verbeterpunten

H. Kamran
16-7-2019

Het is een fantastische hotel met alles erop en eraan. The club is geweldig, echter betaal je wel 80 euro per dag extra. Het uitzicht is inspirerend. Kamers goed schoon.

Wij hadden met ontbijt. Niks op aan te merken. Borden worden netjes opgeruimd en er is voor ieders wat wils.

Minpunten:

Als je auto huurt en je wilt gebruik maken van de parkeerplekken bij Jardin Tropical betaal je 15 euro per dag! Hou er rekening mee. Je kan ook gratis parkeren, alleen moet je wel verder op. Vaak zijn alle parkeerplekken vol.

S'avond wordt vergeleken met andere hotels amper wat gedaan met animatie. Er komt alleen van 19:00 tot 21:00 live muziek (alleen 1 iemand komt dan nummers live zingen).

De Poolparty was ZWAAR waardeloos. Was amper publiek en animo voor.

Tip: Animatie team mag en kan ZEKER beter

Waterval ging 16:00 ook uit. Snapte ik ook niet? Terwijl zwembad tot 19:00 open was.

Het personeel doet ze werk uitstekend. Niks op aan te merken.

Gereisd Met partner in juli 2019

Relaxed

Jane
12-7-2019

Heerlijk hotel! Bij aankomst waren ze helaas nog bezig met de schoonmaak van de kamer. Hierdoor troffen wij 2 dagen later in de minikoelkast nog beschimmelde kaas aan (ivm snelheid vergeten ?) bij het zout water zwembad lig je heerlijk relaxed en zijn bedjes goed verdeelt. Niet zoals bij het verwarmde zwembad je naast je buurmand ligt. Het buffet werd ons aangeboden met korting. Achteraf was dit helaas niet verrekend. De italiaan in het hotel is wel echt een aanrader! De ramblas is goed te bewandelen vanaf het hotel. Ook leuke restaurantjes in de buurt. Wij zijn net voor het hoogseizoen gegaan. Toen waren er nog geen activiteiten zoals watergym etc.

Het ontbijt is heel uitgebreid

Gereisd Met partner in juli 2019

Niet iedere aanpassing is een verbetering

Koppel
28-3-2019

Voor de 3e keer hebben we voor dit hotel gekozen. Dit is deze keer wel wat tegengevallen. De zonnebedjes en parasols, welke in de eerdere reviews als versleten waren aangemerkt, zijn inmiddels vervangen. Alleen door het ontbreken van een matrasje erg oncomfortabel. Als je zeker wilt zijn van een plekje moet je om 09:30 uur bij de ingang staan van het terras (mensen gaan rennend naar de bedjes). Door de introductie van VIP-kamers met bijbehorende priviliges vond ik het jammer om te zien dat het sunset terras niet meer voor normale gasten bereikbaar was. Bij een standaard kamer krijg je nu uitzicht op vuilcontainers en een weg. Via receptie kregen we wel een kamer die hoger gelegen was maar met hetzelfde uitzicht. Uitzicht op tuin/zwembad kan tegen meerprijs. Vroeger kregen we wel tuinzicht. Ondanks ruim van te voren aangeven dat je de kamer wilt verlengen ivm late vlucht kon dit niet. We konden wel een uur opfrissen in courtesy room.

Gereisd Met partner in maart 2019

Prachtig hotel

Elise
10-12-2018

Wij waren vorig jaar in hotel guyarmina prinses geweest die dit jaar in verbouwing was en zochten een soortgelijke hotel en kwam na enige zoektocht terecht bij hotel jardin tropical. De binnenkomst met champagne was al gelijk een pluspunt en dat je koffers gelijk naar boven werd gebracht top!!

Onze kamer was mooi versierd en leuke kaart met bonbons en champagne stond klaar voor ons 15 jaar huwelijk. Ik vond de kamer wat klein en keken deels op een halve muur maar dat werd snel opgelost en kregen een kamer ernaast toegewezen met wel volledig zeezicht. Het zwembad was prachtig en het ontbijtbuffet overheerlijk teveel om op te noemen en dan een pluim voor de hardwerkend bediening mag ook gezegd worden die zeer netjes en goed opgeleid waren om het je zo goed mogelijk naar je zin te krijgen geweldig!! Kom je smorgens aan gelijk een heerlijke koffie en thee op je schone tafeltje.ook de kamers waren top schoon!! Ligging vonden wij iets minder

Gereisd Met partner in november 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

In de eerste plaats willen wij u bedanken voor het kiezen van Jardin Tropical voor uw vakantie en in de tweede plaats voor het nemen van wat tijd om deze recentie te schrijven.

Wij zijn blij te zien dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u in een volgend verblijf te mogen beroeten.

We komen terug......

Arnoldus
1-12-2018

Heerlijke accommodatie vlak bij de boulevard. Goed eten en aaardige bediening.

Gereisd Met partner in april 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

Wij bedanken u voor uw commentaar op Zoover.

Wij zijn blij te zien dat u het naar uw zin gehad heeft en hopen u een volgende keer te mogen bregroeten.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Een super vakantie gehad met mijn vriendin!!

Maurice Uijl
26-11-2018

Echt een super mooi en rustig gelegen 5 sterren hotel. Van alle luxe voorzien. Lekker eten, lekkere cocktails. En gelegen aan zee. 5 minuten lopen van een gezellig strandje. Aardig personeel. Verder is er zowel een chloor zwembad als een zout water zwembad waar iedere ochtend vroeg zuiver water uit de zeebodem naartoe gepompt werd. Heerlijk verfrissend in het zout water zwembad en daarna relaxen op een bali bedje!

Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Fantastisch mooi hotel

Monic Taal
13-10-2018

Stop met twijfelen, en boek je vakantie bij dit hotel! Je weet niet wat je meemaakt Fantastisch. Zodra je binnenkomt voel je de perfecte sfeer al. Je komt helemaal tot rust hier. Je kamer is mooi, het eten is perfect (de keuze is reuze) zwembaden zijn mooi. Wij hadden zelfs een live "concert" bij het zwembad, een jonge vrouw die viool speelde (maar dan moderne nummers van deze tijd) . Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 31-10-2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

We zouden u graag weer verwelkomen!