Zoover

Hotelsterstersterster
8,7

Is en blijft een topper!

Kris VR
18-8-2019

Plus : prachtige tuin, exotische en mooie inrichting, verborgen en gezellige hoekjes, geweldige ligging, groot en proper zwembad, lekker en ruim ontbijt, rustige sfeer,...

Min: rokers hebben mooiste locaties voor ontbijt en diner, Beach club ook toegankelijk voor niet hotel gasten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 19-8-2019

Geachte Kris,

Wij bedanken u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Vriendelijk bedankt voor uw contructieve comentaar over uw ervaring tijdens uw vakantie.

Tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Fantastisch hotel, topligging, heerlijk genieten!

Riki en Sjors
14-8-2019

Heerlijk hotel met zeer goede service! Wij zijn gisteren teruggekomen na 16 nachten in dit hotel te hebben gelogeerd. Bij aankomst een glaasje cava tijdens het inchecken. Koffers werden netjes naar je kamer gebracht met een korte uitleg waar alles zat in de kamer. Kamer was schoon en ruim voldoende ondanks een 3e bed voor onze dochter. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast maar misschien hadden wij wel rustige buren.

Complex is zeer mooi opgebouwd, 2 zwembaden [ zout en zoet water ], in onze ogen genoeg ligbedden en gratis handdoeken. Ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid en vers, verschillende restaurants in het hotel zelf. Wij hebben alleen de 1ste avond in het hotel gegeten, was prima maar wel redelijk prijzig. Wij zijn in de avond lekker de boulevard opgegaan en belanden 9 van de 10 keer bij restaurant The Embassy, geweldig eten en top personeel.

Kortom een heerlijk hotel, ABSOLUUT de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 19-8-2019

Geachte Riki en Sjors,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven.

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We houden uw suggesties in gedachten en doen ons uiterste best om ons te verbeteren.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Schitterend

Iris Woud Niedenzu
18-7-2019

Als je de hoofdpersoon in een sprookje wil zijn moet je hier absoluut naar toe !!

Wonderschone omgeving, prachtig hotel met uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel .Absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Dit is vakantie!!

Fons Latour
24-8-2017

Hotel Jardin Tropical is tegenwoordig onderdeel van TUI Blue. Het hotel werd tijdens ins verblijf drastisch gerenoveerd zonder dat wij hier last van hadden. De resultaten van deze renovatie zijn al duidelijk zichtbaar. De grandeur en uitstraling van dit hotel was altijd al top maar wordt nu weer tot in de puntjes bijgewerkt. Dit is een van de weinige grote hotels in Costa Adeje waar je geen massa-beleving krijgt maar waar de gast centraal staat. Of het nu om de kamers gaat, het inchecken, het restaurant, de bar, overal staat het personeel met een glimlach voor je klaar en is niets teveel. Het hotel heeft een bijzonder goede ligging ten opzichte van de zee en van zowel Playa de las Americas als Costa Adeje en is een absolute aanrader voor mensen die eens écht lekker op vakantie willen. Hou er wel rekening mee dat animatie en entertainment hier zeer beperkt zijn en dat er niet veel voor kinderen wordt georganiseerd.

Top hotel!

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar

Henriëtta
2-7-2017

Heerlijk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een warm welkom met een glas procecco. Het hotel heeft niet de hoogbouw zoals veel andere hotels in de omgeving. Uitgebreid ontbijt. De kamers waren netjes en verzorgd. Het zwembad is voorzien van ligbedden en kussens en handdoeken kunnen elke dag bij het zwembad worden geleend. Leuke live muziek op het terras 's avonds (dit is wel om 23:00 af ivm de rust). Receptie is 24 uur per dag beschikbaar. De wifi is van goede kwaliteit.

Klein winkelcentrum op loopafstand (genaamd: San Eugenia)

Groter winkelcentrum met de taxi of bus bereikbaar (genaamd: Siam Mall)

1 minpunt: Lange broek is verplicht voor de man bij het diner (erg jammer wat een nette bermuda zou ook prima zijn, zeker vanwege de hoge temperaturen op Tenerife)

Aanrader: restaurant El Churrasco

Verouderd 4 plus sterren hotel

Familie Kints
14-8-2016

We verbleven hier voor de 2de maal op rij maar dit was onze laatste keer.

Jammer dat de kledij voorschriften in het restaurant niet gerespecteerd worden 's avonds. Zwemshorts, slippers, vuile kledij, ... alles mag !

De service hangt af van welke obers je hebt. De meeste zijn wel vriendelijk maar enkelen zien weinig werk. De borden afruimen kan soms wel een tijdje duren.

De service in de bar kan ook beter. De kan sangria mochten we zelf uitschenken. De zetels hier zijn vuil en vettig.(zonnecrème)

Tegen de middag waren er niet voldoende ligstoelen aan het zwembad zodat de mensen overal gingen zitten (vandaar de vuile stoelen). Sommige waren ook dringend aan vervanging toe.

Wat de kamers betreft, die zijn proper en groot. 2 dagen tot 10u werd het kinderzwembad geverfd, wat een onaangename geur verspreide. Jammer ook van de slecht Wifi !

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 17-8-2016

Beste familie Kints,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw verblijf in ons Puravida Resort Jardin Tropical.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf deze keer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Als klantgericht hotel houden wij zeker en vast alsook rekening met uw feedback omtrent de service en de kledij voorschriften in ons restaurant, bar service en wifi, die blijkbaar niet optimaal waren gedurende uw verblijf, waarvoor onze oprechte excuses.

Om de veiligheid van het kinderzwembad te garanderen, heeft het zwembad meermaals per jaar onderhoud nodig. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat deze onderhoud kan hebben veroorzaakt tijdens uw verblijf.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten

Super vakantie

Kit en Quin
21-6-2016

Wat een super hotel.

Wat heerlijk om elke ochtend wakker te worden met zeezicht en zicht op het zwembad. Kamers zijn schoon, netjes en voorzien van een heerlijk liggend bed. Fijn om elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed aan te treffen.

De keuze bij het ontbijt is zo groot, dat je niet weet waar je moet beginnen.

Er zijn elke dag genoeg bedden bij het zwembad, zelfs als je in de middag aan komt. Boulevard zowel links als rechts zijn voorzien van leuke en lekkere niet dure eet tentjes. Wat een gezelligheid daar. Na terugkomst van de boulevard elke dag live entertainment op het terras van Jardin Tropical.

Het enige puntje dat nog verbeterd kan worden is de wifi ontvangst. Dit heb je alleen in de hal van het hotel. Helaas niet bij het zwembad en in de kamers.

Voor een 5 sterrren hotel toch wel een must.

Tip: huur een auto en rij het eiland rond. De El Teide is echt de moeite waard.

Al met al heb ik met mijn puberdochter een TOP vakantie gehad.

Dank aan de lieve behulpzame vriendelijke bediening in het hotel.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 18-7-2016

Beste Kit en Quin,

Bedankt voor de fijne review en te horen dat u hebt genoten van uw vakantie bij ons! Als 4 sterren hotel blijven we werken om wifi te verbeteren voor de klanten! We hopen jullie terug te mogen ontmoeten in de toekomst!

Vriendelijke groeten

Prima hotel

Robert S.
2-5-2016

Hotel is prima in orde. Ontbijt veel keus en prima kwaliteit. Bij HP kan je kiezen voor middag of avondeten waarbij de kwaliteit beter is dan de omliggende restaurants.

Zwembad niets mis mee waarbij er op een nette manier wordt opgetreden tegen handdoekenleggers.

Kamer was prima evenals het bed en de douche/badkamer.

Tenerife zelf heeft veel winkeltjes, restaurants, etc. met een mooie wandelboulevard waar . . . je elke 5 meter wordt aangesproken door straatverkopers of hinderlijke proppers voor van alles en nog wat.

Was dus een verademing om 's avonds in de buiten bar een cocktail of biertje te drinken.

Jardín Tropical, comercial / marketing, 3-5-2016

Beste de coninck,

Eerst en vooral bedankt om te kiezen voor ons hotel tijdens uw verblijf in Tenerife.

Het is altijd heel fijn om te lezen dat gasten tevreden waren over het hotel en de service die wij verlenen.

Ook de mindere punten zijn heel erg belangrijk voor ons en zullen zeker besproken worden met de desbetreffende afdeling zodat wij daar waar nodig is de service kunnen verbeteren voor de toekomst.

Hopende u bij een volgend bezoek terug in Tenerife te mogen verwelkomen, verblijven wij,

met beste groeten

Puravida Resort Jardín Tropical

Tegenvaller / Te rustig

F van der Heijden
24-8-2015

Bij aankomst goede ontvangst (welkomstdrankje, mooie lobby, vriendelijk personeel).

Rolstoelkamers echter qua ligging slecht (uitzicht op containers en kliko's, rolstoeltoegankelijke kamers wil niet zeggen rolstoelvriendelijk. Balkon was erg klein. Weinig animatie. Dit hotel is geschikt voor rustzoekers. Niet voor gezinnen met oudere kinderen. Directe omgeving is minder qua ligging. Mooie Beach club met erg koud water in het zwembad is niet rolstoeltoegankelijk (alleen via zeer steile ramp bereikbaar na aandringen bij personeel). Gemiste kansen.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 31-8-2015

Beste F van der Heijden,

Het klopt dat het hotel op een huivel is en daarom moeilijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ook is het hotel voor rustzoekers, nogthans we wel een animatie team hebben en enkele bars 's avonds met life muziek. Ik hoop dat u toch hebt genoten van uw verblijf hier!

Vriendelijke groeten,

Gewoon hotel! Niets wauw-gevoel

veerle cras
23-7-2015

Wij zijn juist terug van een week jardin tropical! Was leuke vakantie maar je mag niet denken aan de prijs die je er voor betaalde. Geen 4.5 ster waard. Absoluut dure drankjes in plastiek bekertje 3,5€, onvriendelijke barmannen aan zwembad. Ontbijt: 20 min aanschuiven voor pannenkoek was normaal, koffie niet te drinken, kleine ronde tafeltjes waar wij met vijf ons moesten aanwringen, avondeten steeds zelfde, niets variatie...Kamers waren niets bijzonder, lekkende airco door plafond, werd wel direct gemaakt maar zowel in kamer en badkamer afgebladderde plafonds...als je hotel aan voorzijde verlaat bots je op stinkende vuilbakken, verloederde buurt, leegstand. Zwembad bijna overal 2m diep. Ander Zwembad met zeewater ijskoud. Voor de mooie bedjes moest je 40/50 euro per dag betalen??? Zeer duur hotel voor wat je maar krijgt... Wellness stelt niets voor, jacuzzi en sauna in donker hol. Gedateerd ook, receptie personeel zeer onvriendelijk bij uitchecken, betalen en hup weg!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 28-7-2015

Beste Veerle, Hartelijk bedankt voor de punten die u ons hebt gegeven! Jammer dat we je het Wouw gevoel niet hebben gegeven. We nemen in ieder geval zeker in acht jou punten waar we kunnen aan werken. Zoals betreffende het ontbijt met de wachttijden om de pannenkoeken te eten zal heel snel opgelost zijn! Aan de omgeving van het hotel kunnen we natuurlijk niets aan doen. Betreffende de zwembaden hebben we 1 verwarmd (heel het jaar door) en 1 zwembad met zeewater. Dit water wordt elke dag opgepomp van de zeebodem van een diepte van 30 meter. Is inderdaad behoorlijk fris! Maar is een ander concept! Naast de gewone zonnebedden hebben we de Chill-out bedden, hier hebben de klanten een minimum van consupties. Dus per dag 40€ voor alle dranken en maaltijden.

We hopen u terug te mogen ontmoeten hier en je de volgende keer een echt wouw gevoel te kunnen geven!

Met vriendelijke groeten