Zoover

8,7

Tegenvaller!

Pascal Houthooft
2-9-2015

Hotel ziet er sprookjesachtig uit op de foto's. De werkelijkheid is een ander verhaal. Ik reisde alleen voor t eerst sinds een hele lange tijd en bij het inchecken werden alle stelletjes via een andere lift naar hun kamer gebracht. De kamers met een mooi uitzicht zoals later bleek. Ik keek ook uit op kliko's en containers en de rest van de kamers onder en naast mij waren ook niet bezet. De volgende ochtend kon ik bij de arrogante receptionist voor €50 per nacht een andere kamer krijgen, schande, zeker omdat ik een godsvermogen voor deze vakantie heb neergelegd. Dus nee geen volgende keer beter of hopelijk tot ziens Jardin Tropical

Teleurgesteld...

Emmerechts Diane
18-3-2012

Ik kom hier meerdere keren per jaar maar in mei en september begon de toevloed van Russen en in november waren er nog veel meer. Onbeleefd,halen grote troggen met eten waar de helft van blijft staan en zeer luidruchtig(in hun kamer,op de gang,aan het zwembad enz.

Ze zijn met veel vrienden en familie met veel kinderen die kabaal maken zodat de rust ver te zoeken is.Zeer spijtig want het hotel was erg goed en het eten super.

Vele mensen die hier ook al jaren komen waren niet van zinnes om nog terug te keren en eerlijk gezegd ik ook niet. Je betaald een flinke som om er te verblijven en dan is het laatste wat je wil om je de hele dag te ergeren. Spijtig....

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 26-6-2012
Beste, jammer dat u niet 100% tevreden was over uw verblijf bij ons. In het hotel hebben we alle nacionaliteiten. Zelfs zo dat we in het totaal meer Belgen en Nederlanders hebben dan Russen. Alle klanten in hotel Jardin tropical hebben een goed niveau, en we kijken er persoonlijk op toe dat dat ook zo blijft. We hopen u in de toekomst zeker nog te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Hotel Jardin Tropical

Heerlijk!!

Anne
27-1-2011

Hotel Jardin Tropical doet zijn naam eer aan. Het groen is schitterend aangelegd. De architectuur is mooi, ruim opgezet, met zachte vormen. Ook binnen is de inrichting smaakvol. Dankzij de vele terrassen voelt het nooit druk. De keuken is inderdaad heel goed, het personeel bijzonder vriendelijk. Zon, palmbomen, zingende vogeltjes, goed eten, vriendelijke mensen - ik heb het er heerlijk gehad! Zou zo weer gaan, maar dan wel meteen vanaf het vliegveld een taxi nemen naar het hotel, i.p.v. de klaarstaande bus te nemen.

KWALITEIT AVONDETEN GEDAALD

Jan Casteels
18-6-2009

Voor mij was dit de 11de maal Jardin Tropical. Ik herkende dit (kwaliteitsd)hotel niet meer! De kamers zijn netjes en proper.Het ontbijt is nog goed maar het avondeten is enorm in kwaliteit gedaald. In juni 2009 was nog geen 25% van het hotel bezet. Trouwens op heel Tenerife was er veel minder volk. Geen Engelsen en Duitsers meer.Russen zijn er des te meer. De prijzen van bier zijn enorm gedaald. s'Avonds aan de haven(Costa Adeje) betaalt men nog amper 1 Euro voor een halve liter bier!

Als ik nog terug ga naar Tenerife neem ik waarschijnlijk hetzelfde hotel maar alleen maar met ontbijt.

Geweldig hotel, uitstekende service

M, T & O
4-10-2008

Geweldig hotel. Veruit het mooiste van Playa del Inglès. Service van personeel is klasse. Niets is teveel gevraagd; reserveren greenfees, huurauto regelen, ligbedden regelen etc. Men is daarnaast ook erg vriendelijk. Kwaliteit eten is uitstekend. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Niets ontbreekt (a la RIU, of zelfs beter). Het avondbuffet is ook zeer uitgebreid en van hoog niveau. De koks koken hier nog echt met aandacht voor de gast. Niet van dat massale. De 3 a la carte restaurants in het hotel behoren tot de beste van het eiland. Hier hebben we ook uitstekend gegeten. Enige nadeel van het hotel is dat het in het wat 'mindere' Playa del Inglès ligt. We zouden best nog eens terug naar dit hotel willen, maar dan waarschijnlijk in het nieuwere en luxere deel van Costa Adeje(bij Bahia del Duque en Jardines de Nivaria in de buurt)

Een waardeloze vakantie in een 4 sterren hotel!

Joop en Inge
22-6-2008

Onze verblijf van 16 tot 26 mei 2008 in Jardin Tropical was erg teleurstellend! Wij hadden van s'morgens 7.30 tot 19.30 bouwvakkers met kango's voor ons neus, wij hadden een kamer met zee zicht geboekt met balkon, helaas hebben wij van onze 11 dagen geen dag rust gehad en geen gebruik kunnen maken van het balkon, de hele dag was er erg veel lawaai, het personeel was niet erg vriendelijk aan de balie, de animatie was erg slecht, bijna iederen avond de zelfde 2 jongens. Het restaurant El Patio die door de reisorganisatie erg aanbevolen werd, bleek er al een geruime tijd niet meer te zijn zo ook een ander restaurant.

Het was een zeer waardeloze vakantie, wat wij zeker niet hadden verwacht van dit 4 sterren hotel!

Er werd ons verteld dat er een lekage was in een leiding van het zwembad, al gauw bleek dat het om een renovatie ging van het zwembad en tropiche tuin en zonneteras, jammer dat men zo met hotel gasten omgaat. Op deze manier kom je echt niet meer terug!

Het hotel is een oase, niets dan lof

A. Konings
31-3-2008

Het hotel is een oase, niets dan lof.

Ligt echter in wat wij noemen de 'kermisachtige' omgeving van Playa de las Americas en Costa Adeje. Geen bezwaar als je een weekje wilt relaxen. Voor ons geen bestemming om langer heen te gaan.

Gereisd Familie in maart 2008

Zijn hier op huwelijksreis geweest eind April

christophe peeters
13-10-2007

Zijn hier op huwelijksreis geweest eind April.Schitterend rustig hotel met een zeer goede bediening en lekker eten.Enig minpuntje waren de overdreven prijzen voor een drankje.Komen zeker nog eens terug naar hier.

pamela christophe

Gereisd Familie in oktober 2007

We hadden erg hoge verwachtingen vanwegen alle gewonnen We

Kelly
6-9-2007

We hadden erg hoge verwachtingen vanwegen alle gewonnen awards. We vonden het een grootte teleurstelling.

De kamers waren erg klein, met een babybedje op de kamer kon je alleennog zijlings lopen. De bedden waren net zo hard als de vloer. Het personeel was onvriendelijk en het eten was niet gevarieerd en er zat geen smaak aan, maarze hadden wel veel keus. Maar na twee weken patat ben je het wel zat. Alles in het hotel was schreeuwend duur. Een flesje water kost 3 euro een klein glaasje jus 'd orange 4 euro en een waterijsje ook 4 euro. Wij vonden de prijs kwaliteitverhouding erg slecht.

Wij zijn er van 6 tm 17 aug 2007 geweest

carla
18-8-2007

Wij zijn er van 6 tm 17 aug 2007 geweest .Wij hebben het heel goed gehad .Alles was gewoon goed als wij weer naar tenerife gaan ,gaan we zeker daar naar toe.

Gereisd Familie in augustus 2007