Zoover

8,7

Aanrader!

Melanie
19-7-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen.

Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooi hotel,wat gedateerd, geen zon gezien.

Henk van Dalfsen
17-6-2017

Geen zon zekerheid op Tenerife, wat dat betreft kan je beter Zuid-Spanje kiezen.

Klein kind van 4 jaar bij ons, zij mocht niet met haar nieuwe zwemband in het zwembad terwijl er niemand in het bad was.Beetje kort door de bocht,stond wel aangegeven bleek later, maar toch...

Ontbijt en sfeer verder prima.

Autohuur in hotel aanwezig, goed bevallen. Ritje naar El Teide erg mooi.

Kakkerlak op de kamer, werd wel gelijk iemand gestuurd.

Grootste tegenvaller was het weer, hier kan het hotel niets aan doen, maar het bepaalt wel je vakantie!

Super ervaring met dolfijnenexcursie.

Fantastische plek

Kristin
4-1-2016

Het hotel heeft een geweldige locatie en het is er heerlijk vertoeven op één van de vele rustige terrassen. Je bent er meteen op de promenade en je wordt er goed verzorgd. Het viel me op dat iedereen van het personeel iedereen steeds met de glimlach goedendag zegt en iedereen lijkt er graag te werken, dat alleen al vond ik een unicum.

Gereisd Met vrienden in december 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve score van het hotel! Het is inderdaad een fijn bedrijf om te werken, en denk dat de klanten dat inderdaad merken!

We hopen u zeker nog eens terug te zien.

Vriendelijke groeten,

Team Hotel Jardin Tropical

Wat een service!!!!

marjoleinstraten
18-12-2013

Een sfeervol, rustiek en toch modern hotel. Vanuit het hotel heb je toegang tot een ca. 16km lange boulevard. Linksaf...Playa de las Americas en rechtsaf Costa Adeje. Ondanks dat het hotel rustig is gelegen ligt het toch ook wel in een levendige omgeving. Loop de straat uit of de boulevard af en je bent in een omgeving met winkeltjes, bars en restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Over prijs / kwaliteit kan ik niet veel zeggen aangezien ik er voor een studiereis was. Maar kwaliteit dat krijg je zeker. Het hotel beschikt over meerdere restaurants. Alleen van buffet gebruik gemaakt, wat zeer goed verzorgd was, dus wat zal de rest dan te bieden hebben?!?!....Kamers zijn modern en fris ingericht en schoon en ook ruim.

Een echt klasse hotel

walter
4-12-2013

Jardin tropical is zeker 4**** waard!vriendelijk ,men word zelfs in het nederlands geholpen.(wij hadden enkel pech met het weer)super eten,mooie infrastructuur ,zeer mooie tuin enz.echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Super vakantie!

Marloes
12-7-2013

Fantastisch hotel! Mooie en schone kamers en onwijs vriendelijk personeel. Elke dag kan je een handdoek halen en daarmee aan het zwembad liggen. Service is echt super. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Eten tussen de middag in het hotel viel wel tegen. Er zijn twee verschillende zwembaden. Degene dichtbij het hotel daar zijn veel kinderen. Maar iets lager richting de zee ligt ook nog een zwembad van het hotel, super! Rustig en lekker in de wind aan de zee.

Hartstikke mooi! Goed onderhouden

roxy van der laan
19-10-2010

Zeer keurig hotel met mooie tropische tuin (doet zijn naam eer aan). Leuke zwembaden. Ligging erg mooi met uitkijk va dakterras over Playa de las Americas.

Kamers zijn netjes en goed schoon (kamer 783)

Klein minpuntje: wel hadden wij zeezicht geboekt maar we hadden het balkon in een soort van torentje met 2 mini doorkijk raampjes waar je wel de zee zag, maar als je zit op je balkonnetje keken we tegen alleen maar witte muren aan en een mega palmboom, verder was ie wel ruim, konden er met 6 man goed zitten.

Service uitstekend. Fijne ligbedden bij het zwembad, handdoeken kun je daar gratis huren.

Ca 15 minuten van het mooie Playa Torviscas en Playa de Fanabe, La Pinta playa wel zeer dichtbij (is een kleine baai, met veel terrassen en winkels)

Super mooie vakantie gehad in Jardin Tropical.

Geweldig hotel, uitstekende service

M, T & O
4-10-2008

Geweldig hotel. Veruit het mooiste van Playa del Inglès. Service van personeel is klasse. Niets is teveel gevraagd; reserveren greenfees, huurauto regelen, ligbedden regelen etc. Men is daarnaast ook erg vriendelijk. Kwaliteit eten is uitstekend. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Niets ontbreekt (a la RIU, of zelfs beter). Het avondbuffet is ook zeer uitgebreid en van hoog niveau. De koks koken hier nog echt met aandacht voor de gast. Niet van dat massale. De 3 a la carte restaurants in het hotel behoren tot de beste van het eiland. Hier hebben we ook uitstekend gegeten. Enige nadeel van het hotel is dat het in het wat 'mindere' Playa del Inglès ligt. We zouden best nog eens terug naar dit hotel willen, maar dan waarschijnlijk in het nieuwere en luxere deel van Costa Adeje(bij Bahia del Duque en Jardines de Nivaria in de buurt)

Een waardeloze vakantie in een 4 sterren hotel!

Joop en Inge
22-6-2008

Onze verblijf van 16 tot 26 mei 2008 in Jardin Tropical was erg teleurstellend! Wij hadden van s'morgens 7.30 tot 19.30 bouwvakkers met kango's voor ons neus, wij hadden een kamer met zee zicht geboekt met balkon, helaas hebben wij van onze 11 dagen geen dag rust gehad en geen gebruik kunnen maken van het balkon, de hele dag was er erg veel lawaai, het personeel was niet erg vriendelijk aan de balie, de animatie was erg slecht, bijna iederen avond de zelfde 2 jongens. Het restaurant El Patio die door de reisorganisatie erg aanbevolen werd, bleek er al een geruime tijd niet meer te zijn zo ook een ander restaurant.

Het was een zeer waardeloze vakantie, wat wij zeker niet hadden verwacht van dit 4 sterren hotel!

Er werd ons verteld dat er een lekage was in een leiding van het zwembad, al gauw bleek dat het om een renovatie ging van het zwembad en tropiche tuin en zonneteras, jammer dat men zo met hotel gasten omgaat. Op deze manier kom je echt niet meer terug!

Het hotel is een oase, niets dan lof

A. Konings
31-3-2008

Het hotel is een oase, niets dan lof.

Ligt echter in wat wij noemen de 'kermisachtige' omgeving van Playa de las Americas en Costa Adeje. Geen bezwaar als je een weekje wilt relaxen. Voor ons geen bestemming om langer heen te gaan.

Gereisd Familie in maart 2008