Zoover

8,7

Niet meer

Ros
20-8-2019

Op zich mooi maar verouderd, stenen bij zwembad zijn kapot of liggen los. Dochter heeft 2x voet opengehaald. Maar in tegenstelling tot wat er im de brochure staat, wifi is bagger!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Quaility Manager, COMERCIAL, 29-8-2019

Geachte Ros,

In de eerste plaats bedanken wij u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Het spijt ons te zien dat u niet helemaal tevreden was, door de wifi en door de stenen die los zaten bij het zwembad. We hebben onze technische dienst hierover verwittigd.

Nogmaals bedank voor uw contructieve feedback.

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Top hotel

la_mama
12-9-2016

Hadden half pensioen. Ontbijt- en avondbuffet waren top, vers, zeer ruime keuze en lekker. Showcooking enkel op aanvraag gebakken, dus geen uitgedroogde vis of vlees. Het personeel was heel vriendelijk, niets was hen teveel. De kamer was ruim en proper, toch zou ik aanraden te boeken vanaf de 4de verdieping ivm met uitzicht. Het mooie domein en de zwembaden zijn goed onderhouden, al zijn er ligmatrassen aan vernieuwing toe. Inderdaad veel trappen en niveau-verschillen, wij namen de lift tot het derde (zwembadniveau) dat scheelde al een pak. Het hotel ligt op een prachtige locatie, pal aan zee en de wandelpromenade. Voor mensen met kinderen die de ganse dag animatie willen aan de zwembaden en 's avonds discobar en dans is het niet aan te raden, dan is men beter in een groot resort. Al was er elke avond wel iets te doen, zoals flamenco of life-muziek. De dranken zijn misschien iets aan de hoge kant, maar je bent nu eenmaal in een klasse hotel. Wij komen zeker terug.

Mooi schoon hotel!

Anja Reijmerink
3-5-2016

Was hier 2 jaar geleden met dochter, nu met 2 dochters, schoonzoon en kleinzoon.

Prima hotel,uitgebreid ontbijt,alleen de drankjes erg duur en Wifi heel slecht!

Toch zou ik zo weer terug komen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 18-7-2016

Beste Anja,

hartelijk bedankt voor de review! We werken aan een betere wifi, dus we hopen dat we u bij volgende veblijf positief kunnen verrassen!

vriendelijke groeten

Goed hotel, minder voor kids

Jeroen
23-9-2014

Het hotel is super. Ligt mooi aan de kust, op een centrale plek.

+ goed zwembad, voldoende en mooie ligplekken

+ mooi buitenzwembad bovenop de rotsen

+ Mooi afgewerkt, frisse uitstraling/huisstijl

+ Service is super

+ ontbijt is super (avondeten hadden wij niet)

- Kidsclub was gesloten "No kids this month sir, so no kidsclub". Persoonlijk vind ik dit écht niet kunnen voor een hotel met deze status en midden in september

- Voor kleine kinderen <5jr, is het niet echt een geschikt hotel. Peuterbad is erg klein en kent nogal een steile ingang, grote bad is veel te diep voor kleine. Er is geen speeltuin.

- Hotel is minder geschikt mensen die minder goed ter been zijn, want het kent heel veel trappen (Costa Adeje is veel klimmen)

- Restaurant op rosten is top, maar prijs/kwaliteit niet

Jardín Tropical, comercial / marketing, 13-11-2014

Beste,

Hartelijk bedankt voor de positieve punten en voor de opbouwende kritieken. Het klopt dat de miniclub geopend is tijdens de vakantie periodes en niet heel het jaar door. Ook is het waar dat we geen Club hotel zijn. Relax is een must voor ons. Maar tijdens de hoogseizoenen organiseren we een heel fijn programa voor de kinderen! Ik hoop dat we jullie op een andere gelegenheid kunnen verrassen met het kids-programma.

Vriendelijke groeten,

Hotel Jardin tropical

nooit meer

pascal
11-10-2011

veel trappen zeer moeilijk voor met de buggy,personeel niet vriendelijk,beperkte ligstoelen aan het zwembad kussens versleten en gescheud,in badkamer schimmel aan bad,heel veel russen(dan weet je al genoeg)nog nooit zo een vakantie gehad...enz kijk ook naar mijn foto's

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

prima 4* hotel

Fam. Heijnen
25-9-2011

naast een aantal minpunten over het algemeen een prima 4* hotel. Ontvangst en personeel is dik in orde, vriendelijk en behulpzaam.

Accommodatie: bij aankomst een upgrade van standaardkamer naar suite gekregen i.v.m. baby. Zeer correct. Kamer lag vlak naast zwembad zo hoefde we niet alle trapjes te nemen. Kamer was verzorgd, wel gedateerd maar feitelijk niets op aan te merken. Wel hard matras en geen 2-persoonsbed maar 2 losse matrassen, niet knus dus. badkamer klein. Maar alles wel schoon. Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Kindvriendelijkheid: voor gezinnen met jonge kinderen niet ideaal. veel trappen. Wij moesten de kinderwagen steeds optillen om bij de andere hotelzones te geraken. Dit wisten we op voorhand, en namen we voor lief. Dus zeker geen ruimte om te ravotten en te spelen. Je hebt geen overzicht.

Eten: Las Mimos buffet restaurant viel tegen. Wel goed verzorgd. de andere 3 restaurants dik in orde. Aanrader: El Patio dit is gastronomisch! Wel bijbetalen.

zeer mooi hotel en supervriendelijk personeel

tanya van vlasselaer
29-3-2011

heel mooi hotel , super vriendelijk personeel , heel behulpzaam naar kinderen toe ze sprongen allemaal direct voor een kinderstoel te gaan halen of papfles op te warmen , mooie kamers en zeer proper , enigste nadeel aan dit hotel was redelijk veel trappen en iets moeilijker voor met de buggy overal te geraken ideaal voor mensen die rust willen aan het zwembad

goed hotel

tanya van vlasselaer
11-1-2011

zeer vriendelijk personeel en zeker naar mijn kindje van 2 heel behulpzaam , hotel verzorgt en kamers ook enigste nadeel vond ik heel veel trappen en met de buggy iets moeilijker te doen maar voor de rest was dit een top vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in september 2010

Een rustig mooi hotel.

Renate
1-11-2010

We zijn in de herfstvakantie geweest en het weer is er prachtig, tussen de 25 en 30graden. Bij aankomst een heerlijk glas champagne en een fijne welkom. De kamers zijn idd wat aan de kleine kant maar wel volgens de laatste trends. De junior suite is erg ruim en heeft een kingsized bed en een ruimebadkamer met een apparte douche en toilet.De kamers worden netjes iedere dag schoon gemaakt en er zijn badjassen met slippers in de kamer aanwezig. Het ontbijt is er geweldig en dat is zeeeer uitgebreid. Aleen het drinken bij het zwembad is er prijzig, bijv.een plastick beker bier 4,-. Maar je kunt wel iedere dag schone badlakens halen bij de poolboy die ook gelijk de dikke matrassen op je zonnebed legd. Wij waren ook met een kind op vakantie maar er waren wel veel ouderen in deze periode aanwezig. S'avonds was er aan annimatie dansshows of live muziek. Het hotel vonden wij niet op een goede locatie gesitueerd. Costa adeje heeft een wat vervallen centrum.

hotel-prijs is aan de hoge kant.

Goed hotel

Struyf
30-5-2010

Zeer goed hotel, eten zeer goed, aan het zwembad is het wel wat stilletjes, weinig animatie, kamers zijn wel aan opknapbeurt toe wat ze dan ook aan het doen zijn, drinken vrij prijzig vb. 3 euro voor frisdranken en water en fles wijn bij avondeten min. 18 euro, niet aan te raden voor mensen met kinderen boven 8 jaar, wel leuke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010