Zoover

8,7

Goed en rustig hotel.

Jeroen
15-10-2013

Hotel Jardin Tropical is mooi ingericht. De vernieuwde kamers zijn goed ingericht, zorg zeker dat je bij boeking hiernaar vraagt. Sommige kamers zijn nog niet helemaal vernieuwd, maar ze zijn er volop aan bezig. Het eten in het hotel is een lekker en gevarieerd buffet. De ligging van het hotel is goed, net aan het begin van Costa Adeje waardoor Playa de las Americas op wandelafstand ligt. Enig nadeel, het hotel is met zijn vele trappen geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. En tot slot is het adult only gedeelte 'Las Rocas' zeker en vast de moeite met de comfortabele ligplaatsen en de mooie zoutwaterzwembaden.

Duizend-en-een-nacht hotel met top service!

Luka
22-9-2012

Duizend-en-een-nacht gevoel. Prachtige aangelegde tuin met mooie zwembaden. Het eten in dit hotel is topklasse! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de omgeving zijn er diverse winkels en restaurantjes te vinden (wel erg toeristisch). Dit hotel is ideaal voor stelletjes of voor een huwelijksreis. Enige minpunt; veel russen.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Honeymoon bestemming

Seren
12-4-2011

Top hotel! Ik ga er zeker een keer terug voor dat mooie uitzicht.... Het is een witte paleis! Ik ben helemaal verkocht... kamers zijn ruim gerenoveerd schoon netjes. Personeel is aardig, vriendelijk en beleefd. General manager heb ik ook een praatje mee gehad harstikke aardige kerel. Zon zee strand rust maar 's avonds kun je ook heerlijk uit eten gaan in je hotel of in de omgeving. Als je bij de receptie staat dan proef je en dan ruik je spanje... kan er niet meer van maken dan TOP! hotel

Geweldig hotel, uitstekende service

M, T & O
4-10-2008

Geweldig hotel. Veruit het mooiste van Playa del Inglès. Service van personeel is klasse. Niets is teveel gevraagd; reserveren greenfees, huurauto regelen, ligbedden regelen etc. Men is daarnaast ook erg vriendelijk. Kwaliteit eten is uitstekend. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Niets ontbreekt (a la RIU, of zelfs beter). Het avondbuffet is ook zeer uitgebreid en van hoog niveau. De koks koken hier nog echt met aandacht voor de gast. Niet van dat massale. De 3 a la carte restaurants in het hotel behoren tot de beste van het eiland. Hier hebben we ook uitstekend gegeten. Enige nadeel van het hotel is dat het in het wat 'mindere' Playa del Inglès ligt. We zouden best nog eens terug naar dit hotel willen, maar dan waarschijnlijk in het nieuwere en luxere deel van Costa Adeje(bij Bahia del Duque en Jardines de Nivaria in de buurt)

Een waardeloze vakantie in een 4 sterren hotel!

Joop en Inge
22-6-2008

Onze verblijf van 16 tot 26 mei 2008 in Jardin Tropical was erg teleurstellend! Wij hadden van s'morgens 7.30 tot 19.30 bouwvakkers met kango's voor ons neus, wij hadden een kamer met zee zicht geboekt met balkon, helaas hebben wij van onze 11 dagen geen dag rust gehad en geen gebruik kunnen maken van het balkon, de hele dag was er erg veel lawaai, het personeel was niet erg vriendelijk aan de balie, de animatie was erg slecht, bijna iederen avond de zelfde 2 jongens. Het restaurant El Patio die door de reisorganisatie erg aanbevolen werd, bleek er al een geruime tijd niet meer te zijn zo ook een ander restaurant.

Het was een zeer waardeloze vakantie, wat wij zeker niet hadden verwacht van dit 4 sterren hotel!

Er werd ons verteld dat er een lekage was in een leiding van het zwembad, al gauw bleek dat het om een renovatie ging van het zwembad en tropiche tuin en zonneteras, jammer dat men zo met hotel gasten omgaat. Op deze manier kom je echt niet meer terug!

Het hotel is een oase, niets dan lof

A. Konings
31-3-2008

Het hotel is een oase, niets dan lof.

Ligt echter in wat wij noemen de 'kermisachtige' omgeving van Playa de las Americas en Costa Adeje. Geen bezwaar als je een weekje wilt relaxen. Voor ons geen bestemming om langer heen te gaan.

Gereisd Familie in maart 2008

Zijn hier op huwelijksreis geweest eind April

christophe peeters
13-10-2007

Zijn hier op huwelijksreis geweest eind April.Schitterend rustig hotel met een zeer goede bediening en lekker eten.Enig minpuntje waren de overdreven prijzen voor een drankje.Komen zeker nog eens terug naar hier.

pamela christophe

Gereisd Familie in oktober 2007

We hadden erg hoge verwachtingen vanwegen alle gewonnen We

Kelly
6-9-2007

We hadden erg hoge verwachtingen vanwegen alle gewonnen awards. We vonden het een grootte teleurstelling.

De kamers waren erg klein, met een babybedje op de kamer kon je alleennog zijlings lopen. De bedden waren net zo hard als de vloer. Het personeel was onvriendelijk en het eten was niet gevarieerd en er zat geen smaak aan, maarze hadden wel veel keus. Maar na twee weken patat ben je het wel zat. Alles in het hotel was schreeuwend duur. Een flesje water kost 3 euro een klein glaasje jus 'd orange 4 euro en een waterijsje ook 4 euro. Wij vonden de prijs kwaliteitverhouding erg slecht.

Wij zijn er van 6 tm 17 aug 2007 geweest

carla
18-8-2007

Wij zijn er van 6 tm 17 aug 2007 geweest .Wij hebben het heel goed gehad .Alles was gewoon goed als wij weer naar tenerife gaan ,gaan we zeker daar naar toe.

Gereisd Familie in augustus 2007

Net terug van een leuke vakantie

Daan
18-8-2007

Net terug van een leuke vakantie. Er blijven natuurlijk áltijd weer zeikerige mensen die dingen hebben aan te merken. Dit hotel is gewoon fantastisch, alles word voor je gedaan, maar dan ook echt alles. Spanjaarden zijn niet altijd even aardig, maar deze zeker wel. Er loopt zoveel personeel, dat je iedere dag wel een ander ziet. Dat maakt niet zoveel uit, want ze zijn allemaal even vriendelijk. Na een paardagen weten de obers ook wat je wilt drinken of eten, dit vind ik erg goed. Het eten is erg goed en uitgebreid, wanneer je elke dag iets anders wilt. Gaat dat zeker lukken. Zelf heb ik 2 weken in dit hotel gezeten en niet veel gemist.

De kamers zijn vrij netjes, elke dag wanneer je aan het eten bent wordt jouw kame schoongemaakt en is weer netjes als je terug komt. Het zwembad is erg lekker, best groot en je kan er omheen op heel veel plekken liggen te zonnen (veel ruimte). Elke avond is er wel wat in het hotel: zangers, dansers, entertainers of van zulke dingen. Geweldig dus!