Zoover

8,7

Superverblijf!!

Vera Cornelissen
20-7-2016

Voor de 2e keer in dit superhotel geboekt en wederom super weer! Geen op of aanmerkingen. We waren er 4 Jr. Geleden nog geweest...dat was onze honeymoon. Toen was er slechts wifi bij de receptie. Nu hadden we zelfs wifi op de Kamer en bij het Zwembad! We hadden de kamer met uitzicht op zee...maar als je in t bijgebouw zit scheen je er geen tot slecht wifi te hebben begreep ik. Ook is nieuw en inbegrepen bij half pension een barbecue avond.Dat hebben we ook gedaan. Erg netjes verzorgd alleen jammer dat al t vlees wat je op de bbq kon doen er open en bloot lag...welkom vliegen. Ook de salads en zalm lag onafgedekt. Punt om aan te werken. Verder prima verblijf. Mensen die zeuren dat de Drankjes duur zijn. Er zijn genoeg supermarkten in de omgeving die goedkoop zijn. Oke de cocktails waren wat prijzig maar Dan krijg je ook waar voor je geld. We komen zeker weer te rug. Eten fantastisch zelfs 1avond sushi Gehad. Erg lekker waren ook Elke ochtend en avond een hoekje met Echte canarische eten.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 21-7-2016

Beste Mvr. Cornelissen,

Hartelijk bedankt voor de fijne review! De tips die u ons gaf zullen we zeker inacht nemen. We hopen jullie zeker nog snel terug te mogen begroeten hier.

Geweldig hotel

Lysanne
15-7-2016

Alles was super, top hotel met uitermate vriendelijke mensen. Mooie kamers, goed ontbijt en fijne service! Echt niks ontbreekt!! Snap niet waar negatieve opmerkingen vandaan komen, dit is een top hotel!

Gereisd Met partner in juli 2016
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 18-7-2016

Beste! Hartelijk bedankt voor uw fijne beoordeling! We doen zeker ons uiterste best om iedereen tevreden te hebben! We zijn zeker blij dat we voor u erin geslaagd zijn!

Fijne vakantie gehad!

Marjolein
13-7-2016

Goed:

- Prachtig uitzicht, echt van genoten

- Heerlijk uitgebreid ontbijt en diner

- Leuk entertainment s avonds (zangeres, gitarist).

- Lekkere cocktails!

- Vriendelijk en behulpzaam personeel. Van receptie tot personeel bij het zwembad.

Minder goed

- De mooie bedden van de foto's bij het zwembad kosten extra

- Af en toe zoeken naar een leeg bedje ivm de handdoeken die er al om 7:00u liggen

- Drankjes zijn erg duur (€ 3,50 voor water)

- Wij hadden volpension, echter vond ik de lunch tegenvallen. Vooral ten opzichte van het uitgebreide ontbijt en diner.

- Kamer was netjes en schoon, wel gedateerd.

Beste Marjolein,

Hartelijk bedankt voor uw review! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons! Betreffende de negatieve punten zullen we zeker in acht nemen. Bedankt voor de tips.

Vriendelijke groeten,

Super!

Sandra
12-7-2016

Heerlijke vakantie gehad. AL(!!) het personeel is erg vriendelijk en werkt hard. Ontbijt is super! Van pannenkoeken tot champagne, alles is aanwezig. Wij hadden alleen logies/ontbijt, dus altijd buiten het hotel gegeten. Twee zwembaden, waarvan eentje iedere dag wordt gevuld met zeewater. Dat was ons favo zwembad, mooi uitzicht ook. Handdoekje leggen kan, maar ben je binnen 1 uur niet terug? Dan is je plek weg. Wel jammer, vanaf 8 uur kan je handdoeken ophalen en staat er al een behoorlijke rij. Wij merkten dat het steeds drukker werd en daardoor steeds vroeger plekken bezet zijn. Drankjes in het hotel zijn prijzig.

Weinig animatie, denk dat dit hotel voor kinderen niet heel leuk is. Iedere zaterdag is er wel een spingkussen in het zwembad voor de kids.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Mochten wij teruggaan naar Tenerife, dan boeken wij dit hotel zeker weer.

Beste,

Hartelijk bedankt voor de fijne comentaren! Leuk te horen dat ueen aangenome vakantie hebt genoten bij ons! We hopen u zeker terug te mogen verwelkomen volgend jaar!

Geweldig hotel!

Tamara
8-7-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Alles goed verzorgd, personeel is zeer vriendelijk en het hotel en omgeving zien er prima uit.

Eten was ook goed, al had er wat meer variatie mogen zijn.

Dit hotel is een absolute aanrader en het zal je aan niets ontbreken!

Gereisd Met partner in juli 2016

Beste Tamara,

Hartelijk bedankt voor de tip. We nemen zeker de mogelijkheden door. Ik hoop dat u hebt genoten van de welverdiende vakantie.

Goede ligging

Schot
8-7-2016

12 dagen verbleven in dit hotel.

Schoon hotel. Wel is er veel aan vervanging toe zoals parasols de bedjes en het hotel moet meer renoveren.

Sfeer en eten is er tevens prima en ligging is geweldig.

Verder werkt er over het algemeen aardig personeel.

Er zijn te weinig ligplaatsen en hebben hemelbedden waar voor je moet betalen. Jammer dit past totaal niet.

Tenerife is een leuk eiland waar veel te doen is.

Aan te raden om te checken of je een nieuwe kamer krijgt ivp een oude die niet gerenoveerd zijn.

Laten we als conclusie zeggen dat jardin tropical een leuk hotel is waar je goed kunt vertoeven. Topluxe zoals all inclusive resorts in Turkije of Griekenland is het niet.

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw review. We hebben zeker nog verschillende renovaties op het programma staan! Hotel Jardin Tropical is inderdaad geen all-in resort zoals in Griekeland of Turkije. Dat is ook een bewuste keuze van ons. We hopen dat u hebt genoten van het prachtige eiland en het hotel!

Dit nooit meer!

Myrthe
4-7-2016

Het hotel is zowel binnen als buiten prachtig! Het eten is geweldig en de kamers zijn mooi. Elke dag worden de kamers ook goed schoongemaakt! Wij zijn een koppel van in de 20 en hadden een voordeelkamer geboekt voor 17 dagen. Op alle lijsten hadden wij een speciaal kleurtje dat betekende dat wij een voordeelkamer hadden. Dit alles was terug te vinden in de service. Gasten die geen voordeelkamer hadden werden binnen enkele seconden geholpen terwijl wij veel langer moesten wachten. Terwijl andere gasten met een korte broek binnen kwamen lopen werden wij teruggestuurd met een korte broek. De tweede manager was tegen ons heel nors terwijl hij tegen andere gasten opeens enorm vriendelijk en galant deed. wij hebben ons geen 1 dag op ons gemak gevoeld, alsof je word gediscrimineerd om je geld. Dit hotel is puur gericht op mensen die veel geld te bieden hebben wat ik uitermate slecht vind! Als hotel zou je iedere gast gelijk moeten behandelen! Nee voor ons nooit meer!

Beste,

Jammer te horen dat uw verblijf niet positief was voor u. Hierbij wil ik wel rechtzetten dat niemand van het personeel kan zien dat u in de presidenciele suite verblijft of in een promokamer. Daar is zeker geen symbool of dergelijke voor. Elke klant is voor ons belangrijk! Onze oprechte excuses dat u een verkeerde indruk hieromtrend had.

Geweldig hotel!

H Cortenbach
28-6-2016

Heerlijk rustig en luxe hotel. Alles wat nodig is is in de nabijheid. Vanuit het hotel wandel je zo de boulevard op.

Kamers zijn goed en voorzien van heerlijke bedden.

Eten is voortreffelijk en erg goed!! Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam!

Animatie is ook aanwezig, zowel ‘s avonds als overdag.

Prijzen van drankjes zijn aan de hoge kant in verhouding met de prijzen buiten het hotel. Maar cocktails zijn wel perfect gemaakt!

Alleen het internet is niet meer van deze tijd, super traag en alleen ...

Beste,

Hartelijk bedankt voor de positieve feed back van uw verblijf bij ons! We hopen dat u echt heeft genoten! Betreffende wifi verbinding doen we ons uiterste best om deze te verbeteren.

Vriendelijke groeten

Mooi hotel met zwembad aan zee

Gerry
25-6-2016

Heerlijk ontbijt en diner. Geweldige ligging aan zee met zwembad waarin dagelijks vers zeewater wordt gepompt. Daarnaast nog een groot verwarmd zwembad. Direct aan de boulevard. Wat minder vonden wij de zakelijke receptiemedewerkers.

Gereisd Met partner in februari 2016

Beste Gerry,

Bedankt voor de fijne beoordeling! We hopen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons!

vriendelijke groeten

Fantastisch, maar let op bij je kamer!

vakantie-vierder
25-6-2016

Jardin Tropical is een fantastisch 4-sterrenhotel dat voldoet aan alle verwachtingen. Het hotel is modern ingericht, heeft vriendelijk personeel en een fantastisch uitzicht op de zee. Het ontbijt is zeer gevarieerd en van hoge kwaliteit. Ook de verse bereidingen van eieren en crêpes door het personeel is uitstekend. De kwaliteit van de restaurants op het complex lieten wat ons betreft te wensen over. Wij verkozen restaurants in de omgeving boven die van het hotel.

Wij hebben nooit problemen gehad met het vinden van een zonnebed aan het zwembad, ook al zijn er genoeg mensen die wel al 's ochtends een handdoek neerleggen. De laatste paar dagen van onze vakantie werden overigens ook door het personeel de gereserveerde zonnebedden vrijgemaakt.

Het enige minpunt aan het hotel is het 'oude' nog-niet-gerenoveerde gedeelte van het hotel. Wanneer je een voordeel/promo-kamer boekt, is er een grote kans dat je daar een kamer krijgt (zoals wij, via touroperator). De kamers zijn oud en gedateerd, en lijken totaal niet op de foto's van het hotel die je overal terug vindt. Wij hebben dit dan ook bij aankomst aangegeven bij de receptie, de volgende ochtend werden wij keurig in een 'nieuwe' kamer geplaatst. Dus let op: boek geen promo/voordeelkamer, maar ga voor de standaard kamer met of zonder zeezicht!

Beste,

Hartelijk bedankt voor uw review en de positieve reactie! We hopen dat u heeft genoten. We hebben nog renovaties van de kamers op het programma staan, dus dit zal snel opgelost zijn betreffende de kamers.