Zoover

8,7

fantastisch

rene de boer
25-5-2017

geweldige entourage, dicht bij de haven voor een trip langs de walvissen en dolfijnen, in het midden van de boulevard met leuke winkeltjes en romantische restaurantjes, ook een casino voor degene die een gokje wil wagen.

Helaas de prijzen binnen het hotel wat overdone.

Ontbijt is gewoon super !!!!

Gereisd Met partner in mei 2017

Afwachten

VANDE VELDE GEORGES
15-5-2017

Na de omschakeling en reorganisatie is de kwaliteit t.o.v. jaren terug een flink stuk vermindert !

Oppassen voor de mooie brochure en vooral de kamertypes zijn soms zeer verdacht !

Middagmalen in de zwembadbar Cucuruchos is geen lunch maar een hamburgertent.

Zeer druk rond het zwembad en vuile vette vieze matrassen.

Gereisd Met partner in oktober 2016
Chefi Díaz Simón, comercial / marketing, 9-6-2017

Geachte heer vande Velde,

Bedankt voor uw commentaren.

Het is spijtig dat wij niet persoonlijk met elkaar kunnen spreken om bepaalde dingen te bespreken zoals vermeld in een email aan U.

Vriendelijk bedankt.

Chefi Díaz Simón

Guest Service Manager

Hotel Jardin Tropical

In een woord, een fantastisch hotel

Ans van Rooijen
13-5-2017

Alles klopte gewoon, ik zat in een rolstoel, had enkel gebroken, we kregen meteen een andere kamer, die beter gesitueerd lag bij het restaurant en zwembad, personeel waren zeer zorgzaam, zowel in restaurants als bij het zwembad, een prima service.

Gereisd Met partner in augustus 2016

ok , voor herhaling vatbaar

De Borger
1-5-2017

Proper hotel , was voor ons de eerste keer dat we naar dit hotel kwamen. Bleek volgens oudere bezoekers ( welke er al jaren gingen ) , dat het eten en de service van het personeel achteruit was gegaan ( nieuwe uitbaters ) . Voor ons was alles wel ok . Pluspunt = 3 mogelijkheden in het hotel zelf om iets anders te gaan eten buiten het standaard buffet . Buffet standaard , echter wel in orde = afwisseling mocht misschien wel wat meer zijn , ontbijt = alles was aanwezig wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Kamers ok , tenminste als je je gewenste kamer krijgt , hadden voor een up grade betaald ( met tuinzicht ) , kregen een standaard kamer zonder zicht , dit aan de ( nederlands tallige recepitionist ) , gemeld , na 1 nacht toch onze up grade kamer gekregen . Vernomen dat alle kamers een grondige renovatie gaan krijgen tijdens 2017 ??? Zou wel een extra pluspunt zijn , alle kamers proper en goed onderhouden , hebben wel een opfrissing nodig naar uitstraling .Ligging hotel = perfect , rechtstreeks tegen wandelweg langs de kust , juist in het midden gelegen zodat je zowel naar Los Cristianos ( ongeveer 4 a 5 km ) als naar La Caleta kunt wandelen ( ook ongeveer 4 a 5 km ) .Taxi genomen naar deze uiterste punten ( = ongeveer 8 euro ) , en dan terug gewandeld naar ons hotel . Wandelweg = VEEL winkeltjes en bars , dus voor ons Belgen DIK in orde .Zeer gezellig en proper zwemdok met misschien wel iets te weinig ligzetels , is echter wel een standaard probleem in alle hotels .Bar hotel , ok, wel 8 euro voor een cocktail , drank bij het eten = 3.5 euro voor een cola , halve liter water = 3 euro . Fles wijn gaande van 20 euro tot 60 euro . Veel trappen aanwezig in het hotel , is min of meer opgebouwd op een helling .

Super!

Alexandra
27-3-2017

Prachtigggg hotel! Schoon zeer vriendelijk behulpzaam personeel uitgebreid ontbijt als ik weer naar tenerife zou gaan zou ik zeker weer dit hotel nemen

Gereisd Met partner in maart 2017

Voor herhaling vatbaar

Anneke Meijer
17-3-2017

Geweldig hotel met een fantastisch ontbijt buffet. We kregen eerst een verkeerde kamer zonder terras of balkon. Andere kamer gekregen.

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi hotel

hans
20-10-2016

Jardin Tropical is een prima hotel, vriendelijk personeel, mooie tuin, mooi zwembad, uitstekend ontbijt.

Kamer is netjes bedden zijn goed,zeezicht is geweldig. Kortom uitstekend vakantie adres.

Gereisd Met partner in oktober 2016

FORMIDABEL

Tony
6-9-2016

Bij aankomst liepen we een beetje verloren, want is tamelijk groot. Personeel zag dit, sprak ons aan en hielp ons onmiddellijk. De kamer was ruim en alles was aanwezig ( prachtig zicht op de tuin en zee ). Het ontbijt is subliem, men spreekt altijd van het trapje hoger, maar zeg gerust maar TRAP hoger. Soms lees je, drankjes zijn wat duur, maar als je op de promenade wat drinkt in een betere zaak, betaal je net hetzelfde, dus zie ik het probleem niet. als ik dan toch 1 min puntje zag, dan waren de parasols aan het zwembad wel aan vervanging toe, vele waren gescheurd. waarschijnlijk door de rijkelijk aanwezige zon. Maar afgaande op de werking van dit hotel twijfel ik er niet aan dat dit zal verholpen worden.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 9-9-2016

Beste Tony,

Hartelijk bedankt voor uw review! Heel leuk te horen dat julie hebben genoten van uw vakantie bij ons! We doen zeker ons best om onze klanten een zo goed moelijke tijd hier te geven! Inderdaad staat het op het programma om de parasols te vervangen.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Vriendelijke groeten

Echte aanrader!!

Lisanne
2-9-2016

Het kost wat maar zeker waar voor je geld!

De restaurant's van het hotel zijn super goed, een paar keer gegeten. Andere restaurants in de buurt zijn erg toeristisch en sommige erg slecht.

Wij kwamen voor onze rust en dat is zeker gelukt. Zwembad bij het hotel hebben wij niet gelegen, wij lagen bij het zoutwater bad aan zee, wat een rust! Alleen is het water best koud.

Heerlijke vakantie,

Wij komen zeker terug!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 5-9-2016

Beste Lisanne,

Hartelijk bedankt voor uw review! Het is zeker fijn te horen dat je van een fijne vakatien heeft genoten!

Het klopt dat het water van Las Rocas Pool iets frisser is. Het is zeewater dat elke dag wordt opgepomt uit de zee van een diepte van 30 meter. Dus niet echt warm, maar wel zonder chemische producten en lekker gezond en verfrissend!

We hopen je zeker terug te mogen ontvangen hier!

Vriendelijke groeten,

Lekker relaxed

Jesper Soetens
22-8-2016

We hadden een voordeelkamer. Uitzicht niet veel, maar de kamer was, in tegenstelling tot eerdere berichten, prima. Goed bed, grote wastafel en goede douche.

Ontbijt in het hotel was een feestje met een keur aan brood, vleeswaren, zoete dingen, crepes, fruit en veel meer.

Grootste pluspunt is wellicht het zwembadbeleid. Als mensen een plekje zoeken, dan gaan de badmeester kijken op welke plek er een briefje ligt. Op deze briefjes staat een tijd. Wanneer er een uur verstreken is na de betreffende tijd, dan halen ze de spullen weg en krijg jij de stoel. Grandioos, zou echt ieder hotel moeten doen.

Topvakantie gehad.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 23-8-2016

Beste Jesper Soetens,

We wilden u hartelijk bedanken voor uw review. We zijn blij dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons.

Hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten,