Zoover

8,7

Heerlijk hotel!

Linda
22-4-2018

erg mooi hotel, goed onderhouden en veel faciliteiten.

Kamers zijn ruim genoeg en worden elke dag schoongemaakt.

Zelfs in het hotel zijn meerdere restaurants beschikbaar.

Zwembad lekker groot zodat je kan rond zwemmen.

En personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Spreken vaak meerdere talen.

Gereisd Met partner in april 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 27-4-2018

Beste Linda,

Heel erg bedankt voor uw tijd om over uw ervaring bij ons te schrijven bij Zoover. Wij zijn blij te zien dat u het bij ons naar uw zin heeft gehad en hopen u snel opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijk groeten, Quality Manager

Fantastisch hotel in het voorseizoen

Julien
1-3-2018

Goed hotel netjes onderhouden het enigste nadeel was het handdoekje leggen als je om 10 uur naar het zwembad ging er nergens plek was. Genoeg te doen in de omgeving wij zijn naar park Siam geweest dit is geen aanrader voor het hoogseizoen het is dan veelste druk voor elke glijbaan ben je minimaal een half uur aan het wachten.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Marisa, COMERCIAL, 5-3-2018

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven.

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We houden uw suggesties in gedachten en doen ons uiterste best om ons te verbeteren.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Onvergetelijk hotel!

Denise
5-10-2017

Het hotel Jardin Tropical heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Na onze lange reis werden we bij aankomst ontvangen met twee heerlijke glazen champagne en was onze mooie vakantie begonnen.

Wij hadden een zeer ruime hoekkamer op de eerste verdieping waarbij we ’s avonds konden genieten van de schaduw op het balkon.

Elke ochtend werden we vrolijk begroet door een van de chef's. Hij maakt oprecht de lekkerste omeletten naar eigen keus. Nergens anders hebben wij zo'n breed assortiment aan ontbijtproducten gezien als in dit hotel. Je komt aan niks tekort.

Wij hadden halfpension waardoor je per dag kon beslissen of je gebruik wilde maken van de lunch of het diner. Wij hebben een aantal keren het diner omgeruild voor lunch en ook hier is het eten en de service uitstekend. Het diner had elke avond wel een ander thema waarbij je kon genieten van livemuziek. De obers verlenen een uitstekende en persoonlijke service.

Wellicht een klein minpuntje zijn de ligbedden bij het zwembad. Al vroeg in ochtend leggen gasten hun handdoeken neer op de ligbedden en kom veel later pas weer terug. Hierdoor waren er soms geen ligbedden meer beschikbaar, maar de werknemers van het hotel doen er alles aan om dat snel op te lossen. De ligkussens zijn wel aan vervanging toe.

Over de vele trappen in het hotel is niet gelogen. Voor een jong stel als wij was dat geen probleem, maar voor mensen die slecht ter been zijn zou dit een obstakel kunnen zijn.

Aanraders in het hotel zijn de Blue Fit Zone en de Sunset bar. Bij de Blue Fit Zone kun je een van de vele sportprogramma's volgen met een adembenemend uitzicht over de zee en het eiland. Bij de Sunset bar kun je genieten van lekkere cocktails en meer met opnieuw een schitterend uitzicht.

Bij het uitchecken ging er bij ons nog €100 euro van de rekening door de renovatiewerkzaamheden. Bij dit hotel kom je helemaal tot rust en staan alle medewerkers van het hotel 24/7 voor je klaar. Wij komen graag terug als het hotel helemaal vernieuwd is.

jammer maar geen tweede keer!!!!!!!!!!

jos petra
26-8-2017

Hotel jardin werd goed aangeschreven bij het reisbureau

sorry echt geen 5 sterren waard.

afgebrokkelde tegels aan zwembad, smerige kussens op zwembad stoelen.

Reis organisatie in hotel niet erg geïnteresseerd.

Het enige pluspunt, ontbijt dat was goed.

jammer de touroperator vast al lang geleden dat jullie hier geweest zijn voor jullie beoordelingen

Hotel is op !

gast niet centraal sinds touroperator eigenaar is

parkvredehof
16-8-2017

In de afgelopen tien jaar drie keer eerder in dit hotel gelogeerd tot volle tevredenheid; met name de kwaliteit van de keuken en het onderhoud aan interieur en exterieur van het hotel was uitstekend te noemen. Gast en kwaliteit stond centraal. Afgelopen maart met partner hotel opnieuw bezocht: blijkt dat touroperator dit hotel heeft overgenomen. Kwaliteit eten is zwaar achteruit gegaan; zelfs van een salade weet de keuken niets meer te maken. Prijs van diner is wel omhoog gegaan. In dit hotel na eerste avond niet meer gedineerd. Onderhoud van exterieur is op laag pitje gezet. Zwaar uitgesleten vloertegels in openbare buiten ruimtes, erg gevaarlijk. We hebben oudere mensen zien vallen. Ligbedden rondom zwembad zijn dermate versleten dat kunststof gebarsten is en scherp in het lichaam steekt/snijdt. Ligmatrasjes daarom noodzakelijk. Om 18.10 uur werden we, terwijl we op een ligbedje met matras lagen, door een hotelmedewerker gemaand weg te gaan: “end of service” zei hij en wilde de twee matrasjes meenemen. Het interieur van het hotel wordt ook minder goed onderhouden. Op hotelkamer (nr. 709) hing lampekap op driepoot waarvan er een stuk was bij aankomst en hing gedurende gehele verblijf scheef; fineer van buffetmeubel (waar tv op staat) op een hoek over een breedte van 15 cm eraf gescheurd; niet gerenoveerde badkamer, kitwerk beschimmeld en afvoeren half verstopt; in handdoeken gaten en zwarte smeervlekken. De twee matrassen zijn slechts 80 cm breed terwijl de kamer groot genoeg is voor 10 cm bredere: je slaapt onrustig vanwege herhaaldelijk bijna eruit vallen. Tijdens het ontbijt wordt gebruik gemaakt van gevlochten kunststof placemats; in de open ruimtes van de placemats blijven voedselresten achter van eerdere gasten. Personeel maakt deze placemats niet goed schoon en legt ze neer voor de volgende gasten. Niet eerder zulke smerigheid en onverschilligheid van het personeel aan het ontbijt meegemaakt. Tijdens eerdere bezoeken was het personeel juist attent en toegewijd. We kregen tijdens ons gehele verblijf de indruk dat er met zeer veel stagaires gewerkt werd die nog weinig ervaring hadden in de horeca.

Het is feitelijk helaas zo dat de aandacht van het personeel (waarvan een groot gedeelte is vervangen ten opzichte van voordat touroperator eigenaar werd) is gericht op de procedure en organisatie van het hotel en niet meer primair op de gast. Dus: productgericht en niet langer klantgericht. Jammer dat touroperator zoveel bezuinigd op onderhoud (lees: kosten) en zich niet langer primair richt op de gast. Dat gaat ten koste van de allure van het hotel. Prijs kwaliteit verhouding geheel uit balans geraakt sinds touroperator zijn klauwen in dit hotel heeft gezet: vijf sterren prijzen voor een drie sterren hotel. Ons zien ze in Hotel Jardin Tropical niet meer terug. Dit bezoek is helaas ten koste gegaan van het vertrouwen in touroperator: de aandeelhouder van touroperator is blijkbaar belangrijker dan de gast van touroperator. Onverstandig beleid.

In 1 woord "Geweldig"

Jacqueline Timmers
4-7-2017

Het was perfect! Geweldige locatie, aan de zee en direct aan de boulevard. Een goed verzorgd hotel met een relaxte sfeer. Zeer vriendelijk personeel, goed eten en alles even netjes en schoon. Je loopt zo de boulevard op die eindeloos lang is. Ook zit je vlak bij de haven van waaruit vele uitstapjes op de zee mogelijk zijn. Zo zijn wij met de catamaran mee geweest en hebben walvissen gezien. Ik vind het hotel niet geschikt voor kinderen. Er is geen animatie voor kinderen en in het zwembad is ook niet alles toegestaan. Vanaf 08.00 uur staan de badmeesters voor je klaar. Ze brengen netjes de matrasjes naar je ligbedje en je krijgt er een badlaken bij. Hou rekening met de intensiteit van de zon. Je zit dicht bij de evenaar en verbranden is dan ook snel gebeurd of het oplopen van een zonnensteek. Smeer je goed in en ga regelmatig onder de parasol en/ of draag een petje. Ook dan je wordt bruin! Drink water niet uit de kraan maar uit een fles. Wij hebben een fantastische vakantie gehad in een geweldig hotel!

Super! voor herhaling vatbaar!

DB
2-7-2017

Jardin Tropal is een super accommodatie. Wij kunnen geen minpunt noemen. Wij hadden een Junior suite en deze kamer zag er heel goed uit. Het ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid.

Een hele lange wandelboulevard. Voor het avondeten is restaurant The Brasserie een echte aanrader!

De excursie Teide by night was super!

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch hotel met perfecte ligging!

Yvonne
30-6-2017

Het hotel ligt op de perfecte plek aan de boulevard, je kan zo de boulevard oplopen en de drukte opzoeken als je dat wil. Personeel is zeer behulpzaam. Kamers worden goed schoongemaakt en waren prima. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en heerlijk! Het dinerbuffet is ook prima, soms wat van hetzelfde maar dat heb je al snel. Drankjes zijn echter niet inbegrepen. Wij hadden (vanwege de verbouwingen) een credit gekregen van de reisorganisatie van 100 euro, dit in 10 dagen niet opgemaakt. Als je dus normaal met drankjes omgaat valt het aardig mee (wij hadden bij het eten vaak een biertje en een frisdrank, soms 2). Van de renovatiewerkzaamheden die momenteel plaatsvinden echter niks gehoord.

Bij het zwembad is het helaas wel handdoek leggen (nu was het echter niet vol dus geen overlast van) maar in zomermaanden wellicht wel. Zoutwaterbad beneden is heerlijk vertoeven en echt verkoelend!

Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Heerlijk hotel!

Dijkhuizen
19-6-2017

Een heerlijk hotel om te verblijven. Het ligt centraal gelegen en heeft alle voorzieningen op loopafstand. Kamers zijn netjes en worden goed schoon gehouden.

Ontbijt is zeer uitgebreid en zeker aan te bevelen. Buffetdiner was matig tot goed. Drankjes (ook water) bij het diner zijn niet inbegrepen. Deze zijn redelijk aan de prijs, dus hier moet je van te voren wel rekening mee houden.

Zeker aan te raden

Irene Meijers
2-6-2017

Wij werden ontvangen met een glas cava, omdat het onze huwelijksreis was kregen we een upgrade naar een suite. Daar stond ons heerlijk fruit, chocola en champagne te wachten. De kamer is, hoewel het interieur niet meer supermodern is, brandschoon en ruim. Het zwembad is heerlijk en ook brandschoon. Aan de kust ook een zwembad met zeewater wat wij niet geprobeerd hebben. Poolbar waar je lekkere drankjes en snacks krijgt. Het restaurant waar je standaard gebruik van kunt maken als je halfpension boekt, bied gevarieerd eten aan en iedere dag iets anders. Het ontbijt is prima. Enig minpunt is dat de warme gerechten vaak lauw zijn. Personeel is allemaal vriendelijk. De ligging van het hotel was voor ons perfect. Verwijderd van de superdrukke toeristische buurt in las Americas, toch genoeg gezelligheid. Als je wilt hoef je voor niets je hotel te verlaten. Doe je dat toch, dan zijn een trip naar el Teide en naar Masca zeker aan te bevelen!