Zoover

8,7

Tegenvaller!

Pascal Houthooft
2-9-2015

Hotel ziet er sprookjesachtig uit op de foto's. De werkelijkheid is een ander verhaal. Ik reisde alleen voor t eerst sinds een hele lange tijd en bij het inchecken werden alle stelletjes via een andere lift naar hun kamer gebracht. De kamers met een mooi uitzicht zoals later bleek. Ik keek ook uit op kliko's en containers en de rest van de kamers onder en naast mij waren ook niet bezet. De volgende ochtend kon ik bij de arrogante receptionist voor €50 per nacht een andere kamer krijgen, schande, zeker omdat ik een godsvermogen voor deze vakantie heb neergelegd. Dus nee geen volgende keer beter of hopelijk tot ziens Jardin Tropical

Goed en rustig hotel.

Jeroen
15-10-2013

Hotel Jardin Tropical is mooi ingericht. De vernieuwde kamers zijn goed ingericht, zorg zeker dat je bij boeking hiernaar vraagt. Sommige kamers zijn nog niet helemaal vernieuwd, maar ze zijn er volop aan bezig. Het eten in het hotel is een lekker en gevarieerd buffet. De ligging van het hotel is goed, net aan het begin van Costa Adeje waardoor Playa de las Americas op wandelafstand ligt. Enig nadeel, het hotel is met zijn vele trappen geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. En tot slot is het adult only gedeelte 'Las Rocas' zeker en vast de moeite met de comfortabele ligplaatsen en de mooie zoutwaterzwembaden.

Duizend-en-een-nacht hotel met top service!

Luka
22-9-2012

Duizend-en-een-nacht gevoel. Prachtige aangelegde tuin met mooie zwembaden. Het eten in dit hotel is topklasse! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de omgeving zijn er diverse winkels en restaurantjes te vinden (wel erg toeristisch). Dit hotel is ideaal voor stelletjes of voor een huwelijksreis. Enige minpunt; veel russen.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Teleurgesteld...

Emmerechts Diane
18-3-2012

Ik kom hier meerdere keren per jaar maar in mei en september begon de toevloed van Russen en in november waren er nog veel meer. Onbeleefd,halen grote troggen met eten waar de helft van blijft staan en zeer luidruchtig(in hun kamer,op de gang,aan het zwembad enz.

Ze zijn met veel vrienden en familie met veel kinderen die kabaal maken zodat de rust ver te zoeken is.Zeer spijtig want het hotel was erg goed en het eten super.

Vele mensen die hier ook al jaren komen waren niet van zinnes om nog terug te keren en eerlijk gezegd ik ook niet. Je betaald een flinke som om er te verblijven en dan is het laatste wat je wil om je de hele dag te ergeren. Spijtig....

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 26-6-2012
Beste, jammer dat u niet 100% tevreden was over uw verblijf bij ons. In het hotel hebben we alle nacionaliteiten. Zelfs zo dat we in het totaal meer Belgen en Nederlanders hebben dan Russen. Alle klanten in hotel Jardin tropical hebben een goed niveau, en we kijken er persoonlijk op toe dat dat ook zo blijft. We hopen u in de toekomst zeker nog te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Hotel Jardin Tropical

Honeymoon bestemming

Seren
12-4-2011

Top hotel! Ik ga er zeker een keer terug voor dat mooie uitzicht.... Het is een witte paleis! Ik ben helemaal verkocht... kamers zijn ruim gerenoveerd schoon netjes. Personeel is aardig, vriendelijk en beleefd. General manager heb ik ook een praatje mee gehad harstikke aardige kerel. Zon zee strand rust maar 's avonds kun je ook heerlijk uit eten gaan in je hotel of in de omgeving. Als je bij de receptie staat dan proef je en dan ruik je spanje... kan er niet meer van maken dan TOP! hotel

Heerlijk!!

Anne
27-1-2011

Hotel Jardin Tropical doet zijn naam eer aan. Het groen is schitterend aangelegd. De architectuur is mooi, ruim opgezet, met zachte vormen. Ook binnen is de inrichting smaakvol. Dankzij de vele terrassen voelt het nooit druk. De keuken is inderdaad heel goed, het personeel bijzonder vriendelijk. Zon, palmbomen, zingende vogeltjes, goed eten, vriendelijke mensen - ik heb het er heerlijk gehad! Zou zo weer gaan, maar dan wel meteen vanaf het vliegveld een taxi nemen naar het hotel, i.p.v. de klaarstaande bus te nemen.

KWALITEIT AVONDETEN GEDAALD

Jan Casteels
18-6-2009

Voor mij was dit de 11de maal Jardin Tropical. Ik herkende dit (kwaliteitsd)hotel niet meer! De kamers zijn netjes en proper.Het ontbijt is nog goed maar het avondeten is enorm in kwaliteit gedaald. In juni 2009 was nog geen 25% van het hotel bezet. Trouwens op heel Tenerife was er veel minder volk. Geen Engelsen en Duitsers meer.Russen zijn er des te meer. De prijzen van bier zijn enorm gedaald. s'Avonds aan de haven(Costa Adeje) betaalt men nog amper 1 Euro voor een halve liter bier!

Als ik nog terug ga naar Tenerife neem ik waarschijnlijk hetzelfde hotel maar alleen maar met ontbijt.

December 2006 (wij komen hier reeds meer dan restuarant op

Vande geldof
11-1-2007

December 2006 (wij komen hier reeds meer dan 20maal)

Buffet restuarant las mimosas gesloten op de middag zonder melding in de brochures is reeds een paar jaar zo,drieweken cucuruchos zwembadsnackbar eten of beperkte kaart van las Rocas restaurant.Na 21 dagen en veel discusies was ik blij de belgische keuken terug te hebben.Receptie een duivekot steeds ander personeel,op een kamer met zeezicht en ligbedden geen parasol mogelijk ,antwoord "is enkel voor suites",na diverse telefoons en uren wachten toch een parasol.

Voor diegenen die Jardin Tropical kennen (kostprijs !!) onwaardig.

Voor de 8ste maal ging ik tussen 12 en 19 juni naar naar

Jan Casteels
20-6-2006

Voor de 8ste maal ging ik tussen 12 en 19 juni naar Tenerife. Telkens naar Jardin Tropical. Vorig jaar was ik een beetje ontgoocheld...iets minder personeel en ook op de kwaliteit van het eten had ik toen bemerkingen. Dit jaar was alles zonder meer uitstekend. Het is geen goedkoop hotel maar kwaliteit moet betaald worden. Geen of weinig animatie maar dat wordt ook niet gevraagd door het aanwezige publiek.(voornamelijk senioren en jongere koppels). Twee enig mooie zwembaden(boven warm en beneden een ijskoud bad-matrassen en handdoeken in de prijs begrepen). Momenteel zijn er werken bezig aan de promenade maar daar dat is niet de fout van dit hotel.In alle geval boek ik volgend jaar terug bij Jardin Tropical.

Jan

Jan