Zoover

8,7

Aanrader!

Melanie
19-7-2019

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen.

Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooi hotel,wat gedateerd, geen zon gezien.

Henk van Dalfsen
17-6-2017

Geen zon zekerheid op Tenerife, wat dat betreft kan je beter Zuid-Spanje kiezen.

Klein kind van 4 jaar bij ons, zij mocht niet met haar nieuwe zwemband in het zwembad terwijl er niemand in het bad was.Beetje kort door de bocht,stond wel aangegeven bleek later, maar toch...

Ontbijt en sfeer verder prima.

Autohuur in hotel aanwezig, goed bevallen. Ritje naar El Teide erg mooi.

Kakkerlak op de kamer, werd wel gelijk iemand gestuurd.

Grootste tegenvaller was het weer, hier kan het hotel niets aan doen, maar het bepaalt wel je vakantie!

Super ervaring met dolfijnenexcursie.

Fantastische plek

Kristin
4-1-2016

Het hotel heeft een geweldige locatie en het is er heerlijk vertoeven op één van de vele rustige terrassen. Je bent er meteen op de promenade en je wordt er goed verzorgd. Het viel me op dat iedereen van het personeel iedereen steeds met de glimlach goedendag zegt en iedereen lijkt er graag te werken, dat alleen al vond ik een unicum.

Gereisd Met vrienden in december 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve score van het hotel! Het is inderdaad een fijn bedrijf om te werken, en denk dat de klanten dat inderdaad merken!

We hopen u zeker nog eens terug te zien.

Vriendelijke groeten,

Team Hotel Jardin Tropical

Wat een service!!!!

marjoleinstraten
18-12-2013

Een sfeervol, rustiek en toch modern hotel. Vanuit het hotel heb je toegang tot een ca. 16km lange boulevard. Linksaf...Playa de las Americas en rechtsaf Costa Adeje. Ondanks dat het hotel rustig is gelegen ligt het toch ook wel in een levendige omgeving. Loop de straat uit of de boulevard af en je bent in een omgeving met winkeltjes, bars en restaurants. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Over prijs / kwaliteit kan ik niet veel zeggen aangezien ik er voor een studiereis was. Maar kwaliteit dat krijg je zeker. Het hotel beschikt over meerdere restaurants. Alleen van buffet gebruik gemaakt, wat zeer goed verzorgd was, dus wat zal de rest dan te bieden hebben?!?!....Kamers zijn modern en fris ingericht en schoon en ook ruim.

Een echt klasse hotel

walter
4-12-2013

Jardin tropical is zeker 4**** waard!vriendelijk ,men word zelfs in het nederlands geholpen.(wij hadden enkel pech met het weer)super eten,mooie infrastructuur ,zeer mooie tuin enz.echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in november 2013

Goed en rustig hotel.

Jeroen
15-10-2013

Hotel Jardin Tropical is mooi ingericht. De vernieuwde kamers zijn goed ingericht, zorg zeker dat je bij boeking hiernaar vraagt. Sommige kamers zijn nog niet helemaal vernieuwd, maar ze zijn er volop aan bezig. Het eten in het hotel is een lekker en gevarieerd buffet. De ligging van het hotel is goed, net aan het begin van Costa Adeje waardoor Playa de las Americas op wandelafstand ligt. Enig nadeel, het hotel is met zijn vele trappen geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. En tot slot is het adult only gedeelte 'Las Rocas' zeker en vast de moeite met de comfortabele ligplaatsen en de mooie zoutwaterzwembaden.

Super vakantie!

Marloes
12-7-2013

Fantastisch hotel! Mooie en schone kamers en onwijs vriendelijk personeel. Elke dag kan je een handdoek halen en daarmee aan het zwembad liggen. Service is echt super. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Eten tussen de middag in het hotel viel wel tegen. Er zijn twee verschillende zwembaden. Degene dichtbij het hotel daar zijn veel kinderen. Maar iets lager richting de zee ligt ook nog een zwembad van het hotel, super! Rustig en lekker in de wind aan de zee.

Duizend-en-een-nacht hotel met top service!

Luka
22-9-2012

Duizend-en-een-nacht gevoel. Prachtige aangelegde tuin met mooie zwembaden. Het eten in dit hotel is topklasse! Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. In de omgeving zijn er diverse winkels en restaurantjes te vinden (wel erg toeristisch). Dit hotel is ideaal voor stelletjes of voor een huwelijksreis. Enige minpunt; veel russen.

Gereisd Zakelijk in januari 2012

Honeymoon bestemming

Seren
12-4-2011

Top hotel! Ik ga er zeker een keer terug voor dat mooie uitzicht.... Het is een witte paleis! Ik ben helemaal verkocht... kamers zijn ruim gerenoveerd schoon netjes. Personeel is aardig, vriendelijk en beleefd. General manager heb ik ook een praatje mee gehad harstikke aardige kerel. Zon zee strand rust maar 's avonds kun je ook heerlijk uit eten gaan in je hotel of in de omgeving. Als je bij de receptie staat dan proef je en dan ruik je spanje... kan er niet meer van maken dan TOP! hotel

Hartstikke mooi! Goed onderhouden

roxy van der laan
19-10-2010

Zeer keurig hotel met mooie tropische tuin (doet zijn naam eer aan). Leuke zwembaden. Ligging erg mooi met uitkijk va dakterras over Playa de las Americas.

Kamers zijn netjes en goed schoon (kamer 783)

Klein minpuntje: wel hadden wij zeezicht geboekt maar we hadden het balkon in een soort van torentje met 2 mini doorkijk raampjes waar je wel de zee zag, maar als je zit op je balkonnetje keken we tegen alleen maar witte muren aan en een mega palmboom, verder was ie wel ruim, konden er met 6 man goed zitten.

Service uitstekend. Fijne ligbedden bij het zwembad, handdoeken kun je daar gratis huren.

Ca 15 minuten van het mooie Playa Torviscas en Playa de Fanabe, La Pinta playa wel zeer dichtbij (is een kleine baai, met veel terrassen en winkels)

Super mooie vakantie gehad in Jardin Tropical.