Zoover

8,7

Fantastische plek

Kristin
4-1-2016

Het hotel heeft een geweldige locatie en het is er heerlijk vertoeven op één van de vele rustige terrassen. Je bent er meteen op de promenade en je wordt er goed verzorgd. Het viel me op dat iedereen van het personeel iedereen steeds met de glimlach goedendag zegt en iedereen lijkt er graag te werken, dat alleen al vond ik een unicum.

Gereisd Met vrienden in december 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste,

Hartelijk dank voor de positieve score van het hotel! Het is inderdaad een fijn bedrijf om te werken, en denk dat de klanten dat inderdaad merken!

We hopen u zeker nog eens terug te zien.

Team Hotel Jardin Tropical

Wat je thuis op de foto's ziet, is realiteit!

Lauren
27-12-2015

Wat er wordt beloofd over het hotel wanneer je thuis boekt, wordt daar helemaal waargemaakt.

Pluspunten:

- mooie locatie, uitzicht over de zee, vlak aan de boulevard, in december een van de zonnigste plaatsen van het eiland.

- waanzinnig ontbijt bij de prijs inbegrepen. Van crêpes tot uitsmijters niets ontbreekt.

- nette kamers. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.

- genoeg ligbedden bij de zwembaden, gratis handdoeken en ligkussens service.

- op het terrein zelf zijn 3 restaurants: Lopend buffet, vis en grill, alle drie erg goed. Alles wat je daar eet kan op rekening van de kamer geschreven worden.

- champagne bij aankomst, altijd goed!

Minpunten:

- Gehorige kamers. Dan niet betreft buren maar meer het entertainment. Als je geluk hebt met de plek van de kamer heb je daar waarschijnlijk geen last van.

- Dure drankjes bij de snackbar. (Cola €5)

- Er wordt aangeraden om via het hotel een tafel bij een van de restaurants te boeken, want dat kunnen ze je verschillende kortingen aanbieden.. Na 3 keer bij de grill gegeten te hebben, bleek dat wij maar 1 keer korting van 15% hebben gekregen. Het restaurant gaf als verdediging dat je gelijk bij binnenkomst aan moet geven dat je via het hotel geboekt hebt. Dat terwijl wanneer je binnenkomt er door de ober naar je kamer nummer wordt gevraagd, en na afloop de rekening op je kamer wordt gezet. Erg teleurstellend.

- Erg kijkgrage badmeesters.

- Als je via touroperator boekt; je kan online inchecken waardoor je maar een uur van te voren op het vliegveld moet zijn. Het vliegveld is circa 20 min van het hotel vandaan dus dat zou ideaal zijn. Maakt allemaal geen verschil want de bus van touroperator haalt je 3,5 uur van te voren op en laat eerst alle hotels van Tenerife zien.

Al met al.. Erg fijne vakantie gehad! Top hotel!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste Lauren,

Bedankt voor de comentaren en punten. Blij dat u hebt genoten van uw vakantie bij ons! Directie houd zeker rekening met de punten die we kunnen verbeteren.

vriendelijke groeten,

hotel Jardin Tropical

Super hotel

annettemennen_1
1-10-2015

Goed hotel met uitstekend ontbijt. Goede service and perfecte bedden

Gereisd Met partner in september 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 10-11-2015

Beste! Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat u ervan heeft genoten! Hopelijk tot een volgende keer hier onder de zon!

Fantastis

Chris goor
30-9-2015

Het was een hele leuke vakantie heel mooi hotel en lekker eten alle dagen iets anders . De kamers zijn mooie en proper heb me14dagen niet verveelt.voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in augustus 2015
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 5-10-2015

Beste Chris,

Hartelijk bedankt voor de goede beoordeling! Altijd heel fijn te horen dat klanten hebben genoten van het hotel en de vakantie!

Vriendelijke groeten

Super

Breedveld
20-9-2015

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en kregen gelijk een drankje aangeboden. We hadden standaard kamer geboekt maar omdat het ons huwelijksreis is kregen wij als verrassing een suite i.p.v. standaard kamer. Kamer erg ruim, voorzien van tv minibar zitje etc.. en een hele ruime badkamer! De kamer wordt ieder dag 2 keer goed schoongemaakt incl. nieuwe handdoeken. Zelfs 's avonds bij terugkomst ligt er een chocolaatje op je kussen en liggen er weer nieuwe handdoeken!

Bij het zwembad kun je elke dag nieuwe badlakens halen. Het hotel beschikt over een zoutwaterbad ( adultsonly) en een zoetwaterbad. Wij liggen steeds bij het zoutwaterbad. Super mooi uitzicht en het bad wordt iedere dag geleegd en schoongemaakt en weer gevuld met nieuw zoutwater uit de zee. Daarom is het ook zo koud maar heerlijk verfrissend.

Ontbijt is ongelofelijk uitgebreid!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 21-9-2015

Beste!

Eerst en vooral hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk!

Leuk te horen dat u hebt genoten van uw huwelijksreis! We doen ons best om deze speciale gebeurtenis mee onvergetelijk te maken!

Geweldige vakantie

Wim en Monique Donkers
19-9-2015

Dit is het eerste hotel wat waarmaakt wat op de website wordt aangeboden. Dit hebben wij nog zo meegemaakt. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, wat ons direct opviel was de rust. Een lekker drankje werd ons aangeboden. Wij werden naar onze kamer begeleidt en liepen zo de foto van de website in. Geweldig. De ligging van het hotel is uniek. Het hotel is een oase van rust. Het bovenste zwembad is zoetwater en wordt door veel bezoekers gebruikt. Wijzelf daarintegen zijn vaker naar de Beach Club gegaan waar een zoutwaterbassin is. Ja het water is wat kouder maar door de terrassen kun je heerlijk rustig van de zon genieten. Wij hadden alleen ontbijt en dat was er vollop nergens rijen wachtenden en nergens lege bakken of schalen. Alle medewerkers die hebben gesproken waren aller vriendelijkst. Uit het bovenstaande laten wij blijken dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad! Daarvoor bedanken wij Jardin Tropical hiervoor!

Hotel jardin Tropical, comercial / marketing, 21-9-2015

Beste Fam. Donkers,

Hartelijk bedankt voor score en de comentaren! We doen ons uiterste best om een zo goed en eerlijk mogelijk beeld te geven naar de klanten! En leuk te horen dat jullie een fijne vakantie hebben genoten!

Tegenvaller!

Pascal Houthooft
2-9-2015

Hotel ziet er sprookjesachtig uit op de foto's. De werkelijkheid is een ander verhaal. Ik reisde alleen voor t eerst sinds een hele lange tijd en bij het inchecken werden alle stelletjes via een andere lift naar hun kamer gebracht. De kamers met een mooi uitzicht zoals later bleek. Ik keek ook uit op kliko's en containers en de rest van de kamers onder en naast mij waren ook niet bezet. De volgende ochtend kon ik bij de arrogante receptionist voor €50 per nacht een andere kamer krijgen, schande, zeker omdat ik een godsvermogen voor deze vakantie heb neergelegd. Dus nee geen volgende keer beter of hopelijk tot ziens Jardin Tropical

voor de 3 de keer

Gisèle
28-8-2015

Geweldig hotel, daarom keer ik in september weer terug, 2 vorige keren een fantastische vakantie gehad. Eten is er voortreffelijk, kamers picobello, zwembaden netjes en proper en geweldig het zwembad beneden over de wandelweg.

Gereisd Met partner in september 2014
Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 5-10-2015

Beste Gisèle,

Hartelijk bedankt voor de fijne comentaren! Laat ons zeker weten wanneer je terug komt!!

Tegenvaller / Te rustig

F van der Heijden
24-8-2015

Bij aankomst goede ontvangst (welkomstdrankje, mooie lobby, vriendelijk personeel).

Rolstoelkamers echter qua ligging slecht (uitzicht op containers en kliko's, rolstoeltoegankelijke kamers wil niet zeggen rolstoelvriendelijk. Balkon was erg klein. Weinig animatie. Dit hotel is geschikt voor rustzoekers. Niet voor gezinnen met oudere kinderen. Directe omgeving is minder qua ligging. Mooie Beach club met erg koud water in het zwembad is niet rolstoeltoegankelijk (alleen via zeer steile ramp bereikbaar na aandringen bij personeel). Gemiste kansen.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 31-8-2015

Beste F van der Heijden,

Het klopt dat het hotel op een huivel is en daarom moeilijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Ook is het hotel voor rustzoekers, nogthans we wel een animatie team hebben en enkele bars 's avonds met life muziek. Ik hoop dat u toch hebt genoten van uw verblijf hier!

Hotel Jardin Tropical

Mooi hotel op prima locatie

J.
19-8-2015

Vriendelijk personeel verleent een prima service, zowel bij in- en uitchecken als tijdens het verblijf. Ruime, schone en goed geluidsgeïsoleerde kamers met voldoende faciliteiten. Goed werkende airco.

Het ontbijt is prima verzorgd. Vriendelijk personeel, dat al het mogelijke doet om het de gasten naar de zin te maken. Ruime gevarieerde keus. Kortom, voor elk wat wils. In tegenstelling tot een andere beoordeling hebben wij nooit ergens lang hoeven wachten.

De ligbedden bij het zwembad zijn gratis. Ook worden er matrassen en grote badhanddoeken zonder bijkomende kosten geleverd. Alleen voor dubbele bedden moet betaald worden, maar dan zijn de consumpties daarbij inbegrepen.

Het beneden-zwembad is een zoutwaterbad, dat dagelijks ververst wordt. Uiteraard lager van temperatuur, maar dat is gewoon een kwestie van wennen.

In de omgeving is een ruime keus aan betaalbare restaurantjes, die prima gerechten serveren.

Iedere avond livemuziek op het buitenterras, dat steevast om 23.00u. stopt.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 24-8-2015

Beste,

Hartelijk bedakt voor de mooie beoordeling! Leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Hopelijk tot een volgende keer!

Hotel Jardin Tropical Team