Zoover

geweldig

de groot
23-6-2016

in 1 woord geweldig.

wat een service en vriendelijkheid. Alles wat je vraagt wordt gelijk gedaan . Er was bij ons een stopcontact niet in orde en het werd gelijk gemaakt. Eten was super zowel in de ochtend en de avond. Anneke aan de receptie was top en legende alles goed uit. Voor alle talen is er wel iemand aanwezig

Gereisd Met partner in juni 2016

Beste,

Hartelijk bedankt voor de fijne review! We hopen dat u hebt genoten!

Super vakantie

Kit en Quin
21-6-2016

Wat een super hotel.

Wat heerlijk om elke ochtend wakker te worden met zeezicht en zicht op het zwembad. Kamers zijn schoon, netjes en voorzien van een heerlijk liggend bed. Fijn om elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed aan te treffen.

De keuze bij het ontbijt is zo groot, dat je niet weet waar je moet beginnen.

Er zijn elke dag genoeg bedden bij het zwembad, zelfs als je in de middag aan komt. Boulevard zowel links als rechts zijn voorzien van leuke en lekkere niet dure eet tentjes. Wat een gezelligheid daar. Na terugkomst van de boulevard elke dag live entertainment op het terras van Jardin Tropical.

Het enige puntje dat nog verbeterd kan worden is de wifi ontvangst. Dit heb je alleen in de hal van het hotel. Helaas niet bij het zwembad en in de kamers.

Voor een 5 sterrren hotel toch wel een must.

Tip: huur een auto en rij het eiland rond. De El Teide is echt de moeite waard.

Al met al heb ik met mijn puberdochter een TOP vakantie gehad.

Dank aan de lieve behulpzame vriendelijke bediening in het hotel.

Beste Kit en Quin,

Bedankt voor de fijne review en te horen dat u hebt genoten van uw vakantie bij ons! Als 4 sterren hotel blijven we werken om wifi te verbeteren voor de klanten! We hopen jullie terug te mogen ontmoeten in de toekomst!

Fantastisch hotel

Mulder
19-6-2016

Dit hotel is zeker de moeite waard om heen te gaan ,goede servies ,goed eten ,gewoon geweldig

Gereisd Met partner in juni 2016

Beste Mulder,

Hartelijk bedankt voor de fijne review! We hopen u zeker terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Vriendelijke groeten,

Niet wat we hadden verwacht

M. Martens
13-5-2016

Op internet wordt het echt neergezet als super en wij wilden wel een keer wat meer betalen voor een luxe vakantie. Het complex ziet er beeldig uit in de reisgids en dan verwacht je ook iets exclusiefs. Het was wel erg mooi, maar door alle mooie praatjes hadden we ons er teveel van voorgesteld.

De kamer was gedateerd en echt wel aan renovatie toe, daar hadden we dus een te hoge prijs voor betaald, de airco werkte helaas ook niet naar behoren. Het uitzicht daarentegen was wel fantastisch. Wat schoonmaak betreft zijn we veel beter gewend op de Canarische Eilanden, jammer dat dat hier tegen viel. Het bed echter was super alleen was het 's nachts veel te warm door de defecte airco. De schuifpui open zetten was helaas geen optie, want onze buren waren eigenaren van de kamer naast ons, en verstokte rokers die tot diep in de nacht op het balkon met het prachtige uitzicht een sigaret zaten te roken. En dat slaapt ook niet lekker als je niet van die geur houdt...

Beste,

Jammer te horen dat u niet tevreden was van uw verblijf bij ons en dat we niet aan uw verwachtingen voldeden. We houden zeker rekening met uw review om verder te werken.

Mooi schoon hotel!

Anja Reijmerink
3-5-2016

Was hier 2 jaar geleden met dochter, nu met 2 dochters, schoonzoon en kleinzoon.

Prima hotel,uitgebreid ontbijt,alleen de drankjes erg duur en Wifi heel slecht!

Toch zou ik zo weer terug komen!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Beste Anja,

hartelijk bedankt voor de review! We werken aan een betere wifi, dus we hopen dat we u bij volgende veblijf positief kunnen verrassen!

vriendelijke groeten

Prima hotel

Robert S.
2-5-2016

Hotel is prima in orde. Ontbijt veel keus en prima kwaliteit. Bij HP kan je kiezen voor middag of avondeten waarbij de kwaliteit beter is dan de omliggende restaurants.

Zwembad niets mis mee waarbij er op een nette manier wordt opgetreden tegen handdoekenleggers.

Kamer was prima evenals het bed en de douche/badkamer.

Tenerife zelf heeft veel winkeltjes, restaurants, etc. met een mooie wandelboulevard waar . . . je elke 5 meter wordt aangesproken door straatverkopers of hinderlijke proppers voor van alles en nog wat.

Was dus een verademing om 's avonds in de buiten bar een cocktail of biertje te drinken.

Jardín Tropical, comercial / marketing, 3-5-2016

Beste de coninck,

Eerst en vooral bedankt om te kiezen voor ons hotel tijdens uw verblijf in Tenerife.

Het is altijd heel fijn om te lezen dat gasten tevreden waren over het hotel en de service die wij verlenen.

Ook de mindere punten zijn heel erg belangrijk voor ons en zullen zeker besproken worden met de desbetreffende afdeling zodat wij daar waar nodig is de service kunnen verbeteren voor de toekomst.

Hopende u bij een volgend bezoek terug in Tenerife te mogen verwelkomen, verblijven wij,

met beste groeten

Puravida Resort Jardín Tropical

Ondanks enkele minpunten is het ons wel bevallen

de coninck
22-4-2016

Eten was best lekker mooi hotel maar een opfrisbeurt zou wonderen doen,zeker de badkamers en vloeren in de kamers,bedden zijn oke,en het poetsen valt wel mee

Spijtig dat op het zeeterras altijd dezelfde mensen een plaats hebben vlak aan het water (geven dikke fooi denk ik om plaatsen te reserveren.)Voor de rest alles oké vriendelijk personeel en heel behulpzaam.Misschien gaan we nog wel eens terug !

Jardín Tropical, comercial / marketing, 3-5-2016

Beste de coninck,

met beste groeten

Puravida Resort Jardín Tropical

Fantastisch hotel met super vriendelijk personeel!

Marjon
21-2-2016

Het hotel was fantastisch, wij zijn net terug van een weekje relaxen op Tenerife en hadden dit hotel uitgekozen door de goede recenties op Zoover. Het is een heerlijk hotel en de ligging is perfect. Dichtbij het strand, dichtbij leuke restaurants en ook bij leuke winkels. Het is schoon, heeft een heerlijk zwembad en het personeel is bijzonder vriendelijk! Wij vonden het wel vervelend dat sommige mensen al vroeg een handdoek legden op de bedjes bij het zwembad en dan soms uren later pas gingen liggen. Daar mogen de, overigens vriendelijke lifeguards, wel wat aan doen.

Maar dat is het enige minpunt dat wij hebben, ik zeg: doen dit hotel! Een top hotel!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-4-2016

Beste Marjon,

Heel erg bedankt voor je mooie recentie, Wij zijn ontzettend blij om te horen dat u heeft genoten van onze ligging, het zwembad en ons personeel. Ons personeel doet altijd hun uiterste best om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen en het gehele team is u dan ook erg dankbaar voor uw vriendelijke woorden

Betreffend de zonnebedden informeren onze lifeguards aan de gasten dat het reserveren niet is toegelaten. Maar soms door een hoge bezetting van het hotel is het niet altijd mogelijk dit onder controle te houden. Bij dezen bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Wij hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad en wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

fantastisch maar wees gewaarschuwd

J van oostrum
2-2-2016

Als je boekt bij touroperator wees gewaarschuwd

De voordeel kamer die in de kleine lettertjes is te lezen is een bedriegertje

De voordeel kamer geeft uitzicht op vuilcontainers en een parkeer plaats

Na bijboeken van 50 euro en een vakantie dag verspeelt hebben we in dit hotel een schitterende vakantie gehad.

ontbijt prima

Dinner heel matig voor een verwende eter

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste J van Oostrum,

Hartelijk bedankt voor jou score. Als u bij de touroperator een promokamer boekit klopt het dat het een kamer is ''zonder zicht''. Deze kamers zijn net hetzelfde als de andere enkel hebben zij andere ligging. De Touroperator geeft ook mogeijkheid om de kamers met tuin of zeezicht te boeken.

We hopen dat u heeft genoten van de welverdiende vakantie & hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen hier.

Hotel Jardin Tropical

Zeer mooi hotel en prima locatie

Peter en Ingrid
17-1-2016

Zeer vriendelijk personeel. Eten zeer goed (veel lokale producten of biologisch), locatie is geweldig. Je loopt zo de boulevard op en deze is ongeveer in het midden van Los Christianos en La Caletta. Je kunt dus echt overal naar toe, de achterliggende winkel en uitgaanscentra zijn op circa 500 meter afstand. Maar aan de boulevard is voldoende vertier.

Het enige waar wat van te zeggen valt is dat het een heel apart gebouw is (Moorse stijl) en dat de architect meer aan het uiterlijk heeft gedacht dan aan de praktische vormgeving. Zo heb je bij verschillende balkons precies in het midden een stenen muurtje waardoor je dus een balcon hebt met 2 "gaten" wat het uitzicht enigszins belemmert. De balkons zijn ook iets aan de kleine kant. Maar dit ongemak wordt ruimschoots goed gemaakt door de vele extra's die dit de hotelgasten aanreikt b.v. Goede ligstoelen en ligbedden, veel luxe, verschillende zwembaden, ook direct aan zee, stille plekjes om tot rust te komen.

Prima animatie, netjes en goed verzorgd, geen polonaise en "populaire" 2e rangs artiesten. Wij komen nog een keer terug.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 8-2-2016

Beste Peter & Ingrid,

Hartelijk dank voor uw review van Hotel Jardin Tropical. We doen ons best om elke klant een onvergetelijke vakantie te geven.

Betreffende de balkons is er best veel verschil.

We hopen jullie zeker nog eens terug te mogen ontvangen.

Jardin Tropical team