Zoover
Hotel Jardin Tropical

Hotel Jardin Tropical

Hotelsterstersterster
8,7

In een woord, een fantastisch hotel

Ans van Rooijen
13-5-2017

Alles klopte gewoon, ik zat in een rolstoel, had enkel gebroken, we kregen meteen een andere kamer, die beter gesitueerd lag bij het restaurant en zwembad, personeel waren zeer zorgzaam, zowel in restaurants als bij het zwembad, een prima service.

Gereisd Met partner in augustus 2016

ok , voor herhaling vatbaar

De Borger
1-5-2017

Proper hotel , was voor ons de eerste keer dat we naar dit hotel kwamen. Bleek volgens oudere bezoekers ( welke er al jaren gingen ) , dat het eten en de service van het personeel achteruit was gegaan ( nieuwe uitbaters ) . Voor ons was alles wel ok . Pluspunt = 3 mogelijkheden in het hotel zelf om iets anders te gaan eten buiten het standaard buffet . Buffet standaard , echter wel in orde = afwisseling mocht misschien wel wat meer zijn , ontbijt = alles was aanwezig wat je van een 4 sterren hotel mag verwachten. Kamers ok , tenminste als je je gewenste kamer krijgt , hadden voor een up grade betaald ( met tuinzicht ) , kregen een standaard kamer zonder zicht , dit aan de ( nederlands tallige recepitionist ) , gemeld , na 1 nacht toch onze up grade kamer gekregen . Vernomen dat alle kamers een grondige renovatie gaan krijgen tijdens 2017 ??? Zou wel een extra pluspunt zijn , alle kamers proper en goed onderhouden , hebben wel een opfrissing nodig naar uitstraling .Ligging hotel = perfect , rechtstreeks tegen wandelweg langs de kust , juist in het midden gelegen zodat je zowel naar Los Cristianos ( ongeveer 4 a 5 km ) als naar La Caleta kunt wandelen ( ook ongeveer 4 a 5 km ) .Taxi genomen naar deze uiterste punten ( = ongeveer 8 euro ) , en dan terug gewandeld naar ons hotel . Wandelweg = VEEL winkeltjes en bars , dus voor ons Belgen DIK in orde .Zeer gezellig en proper zwemdok met misschien wel iets te weinig ligzetels , is echter wel een standaard probleem in alle hotels .Bar hotel , ok, wel 8 euro voor een cocktail , drank bij het eten = 3.5 euro voor een cola , halve liter water = 3 euro . Fles wijn gaande van 20 euro tot 60 euro . Veel trappen aanwezig in het hotel , is min of meer opgebouwd op een helling .

Super!

Alexandra
27-3-2017

Prachtigggg hotel! Schoon zeer vriendelijk behulpzaam personeel uitgebreid ontbijt als ik weer naar tenerife zou gaan zou ik zeker weer dit hotel nemen

Gereisd Met partner in maart 2017

Voor herhaling vatbaar

Anneke Meijer
17-3-2017

Geweldig hotel met een fantastisch ontbijt buffet. We kregen eerst een verkeerde kamer zonder terras of balkon. Andere kamer gekregen.

Gereisd Met partner in september 2016

Mooi hotel

hans
20-10-2016

Jardin Tropical is een prima hotel, vriendelijk personeel, mooie tuin, mooi zwembad, uitstekend ontbijt.

Kamer is netjes bedden zijn goed,zeezicht is geweldig. Kortom uitstekend vakantie adres.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Top hotel

la_mama
12-9-2016

Hadden half pensioen. Ontbijt- en avondbuffet waren top, vers, zeer ruime keuze en lekker. Showcooking enkel op aanvraag gebakken, dus geen uitgedroogde vis of vlees. Het personeel was heel vriendelijk, niets was hen teveel. De kamer was ruim en proper, toch zou ik aanraden te boeken vanaf de 4de verdieping ivm met uitzicht. Het mooie domein en de zwembaden zijn goed onderhouden, al zijn er ligmatrassen aan vernieuwing toe. Inderdaad veel trappen en niveau-verschillen, wij namen de lift tot het derde (zwembadniveau) dat scheelde al een pak. Het hotel ligt op een prachtige locatie, pal aan zee en de wandelpromenade. Voor mensen met kinderen die de ganse dag animatie willen aan de zwembaden en 's avonds discobar en dans is het niet aan te raden, dan is men beter in een groot resort. Al was er elke avond wel iets te doen, zoals flamenco of life-muziek. De dranken zijn misschien iets aan de hoge kant, maar je bent nu eenmaal in een klasse hotel. Wij komen zeker terug.

FORMIDABEL

Tony
6-9-2016

Bij aankomst liepen we een beetje verloren, want is tamelijk groot. Personeel zag dit, sprak ons aan en hielp ons onmiddellijk. De kamer was ruim en alles was aanwezig ( prachtig zicht op de tuin en zee ). Het ontbijt is subliem, men spreekt altijd van het trapje hoger, maar zeg gerust maar TRAP hoger. Soms lees je, drankjes zijn wat duur, maar als je op de promenade wat drinkt in een betere zaak, betaal je net hetzelfde, dus zie ik het probleem niet. als ik dan toch 1 min puntje zag, dan waren de parasols aan het zwembad wel aan vervanging toe, vele waren gescheurd. waarschijnlijk door de rijkelijk aanwezige zon. Maar afgaande op de werking van dit hotel twijfel ik er niet aan dat dit zal verholpen worden.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 9-9-2016

Beste Tony,

Hartelijk bedankt voor uw review! Heel leuk te horen dat julie hebben genoten van uw vakantie bij ons! We doen zeker ons best om onze klanten een zo goed moelijke tijd hier te geven! Inderdaad staat het op het programma om de parasols te vervangen.

We hopen u terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Vriendelijke groeten

Echte aanrader!!

Lisanne
2-9-2016

Het kost wat maar zeker waar voor je geld!

De restaurant's van het hotel zijn super goed, een paar keer gegeten. Andere restaurants in de buurt zijn erg toeristisch en sommige erg slecht.

Wij kwamen voor onze rust en dat is zeker gelukt. Zwembad bij het hotel hebben wij niet gelegen, wij lagen bij het zoutwater bad aan zee, wat een rust! Alleen is het water best koud.

Heerlijke vakantie,

Wij komen zeker terug!

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 5-9-2016

Beste Lisanne,

Hartelijk bedankt voor uw review! Het is zeker fijn te horen dat je van een fijne vakatien heeft genoten!

Het klopt dat het water van Las Rocas Pool iets frisser is. Het is zeewater dat elke dag wordt opgepomt uit de zee van een diepte van 30 meter. Dus niet echt warm, maar wel zonder chemische producten en lekker gezond en verfrissend!

We hopen je zeker terug te mogen ontvangen hier!

Vriendelijke groeten,

Lekker relaxed

Jesper Soetens
22-8-2016

We hadden een voordeelkamer. Uitzicht niet veel, maar de kamer was, in tegenstelling tot eerdere berichten, prima. Goed bed, grote wastafel en goede douche.

Ontbijt in het hotel was een feestje met een keur aan brood, vleeswaren, zoete dingen, crepes, fruit en veel meer.

Grootste pluspunt is wellicht het zwembadbeleid. Als mensen een plekje zoeken, dan gaan de badmeester kijken op welke plek er een briefje ligt. Op deze briefjes staat een tijd. Wanneer er een uur verstreken is na de betreffende tijd, dan halen ze de spullen weg en krijg jij de stoel. Grandioos, zou echt ieder hotel moeten doen.

Topvakantie gehad.

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 23-8-2016

Beste Jesper Soetens,

We wilden u hartelijk bedanken voor uw review. We zijn blij dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons.

Hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten,

Verouderd 4 plus sterren hotel

Familie Kints
14-8-2016

We verbleven hier voor de 2de maal op rij maar dit was onze laatste keer.

Jammer dat de kledij voorschriften in het restaurant niet gerespecteerd worden 's avonds. Zwemshorts, slippers, vuile kledij, ... alles mag !

De service hangt af van welke obers je hebt. De meeste zijn wel vriendelijk maar enkelen zien weinig werk. De borden afruimen kan soms wel een tijdje duren.

De service in de bar kan ook beter. De kan sangria mochten we zelf uitschenken. De zetels hier zijn vuil en vettig.(zonnecrème)

Tegen de middag waren er niet voldoende ligstoelen aan het zwembad zodat de mensen overal gingen zitten (vandaar de vuile stoelen). Sommige waren ook dringend aan vervanging toe.

Wat de kamers betreft, die zijn proper en groot. 2 dagen tot 10u werd het kinderzwembad geverfd, wat een onaangename geur verspreide. Jammer ook van de slecht Wifi !

Hotel Jardin Tropical, comercial / marketing, 17-8-2016

Beste familie Kints,

Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw verblijf in ons Puravida Resort Jardin Tropical.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf deze keer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Als klantgericht hotel houden wij zeker en vast alsook rekening met uw feedback omtrent de service en de kledij voorschriften in ons restaurant, bar service en wifi, die blijkbaar niet optimaal waren gedurende uw verblijf, waarvoor onze oprechte excuses.

Om de veiligheid van het kinderzwembad te garanderen, heeft het zwembad meermaals per jaar onderhoud nodig. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat deze onderhoud kan hebben veroorzaakt tijdens uw verblijf.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten