Zoover
Hotel Jardin Tropical

Hotel Jardin Tropical

Hotelsterstersterster
8,7

Een super vakantie gehad met mijn vriendin!!

Maurice Uijl
26-11-2018

Echt een super mooi en rustig gelegen 5 sterren hotel. Van alle luxe voorzien. Lekker eten, lekkere cocktails. En gelegen aan zee. 5 minuten lopen van een gezellig strandje. Aardig personeel. Verder is er zowel een chloor zwembad als een zout water zwembad waar iedere ochtend vroeg zuiver water uit de zeebodem naartoe gepompt werd. Heerlijk verfrissend in het zout water zwembad en daarna relaxen op een bali bedje!

Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven.

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Fantastisch mooi hotel

Monic Taal
13-10-2018

Stop met twijfelen, en boek je vakantie bij dit hotel! Je weet niet wat je meemaakt Fantastisch. Zodra je binnenkomt voel je de perfecte sfeer al. Je komt helemaal tot rust hier. Je kamer is mooi, het eten is perfect (de keuze is reuze) zwembaden zijn mooi. Wij hadden zelfs een live "concert" bij het zwembad, een jonge vrouw die viool speelde (maar dan moderne nummers van deze tijd) . Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

We zouden u graag weer verwelkomen!

Home away from home

Philippe Servais
6-9-2018

Jardin Tropical ..daar kom je helemaal thuis.

Wat een vriendelijke mensen

Wat een prachtige ligging

Wat een schitterend ontbijt

Wat een uitnodigende wellness

Wat een service

What do you want more to feel at home.

Schitterend.

Gereisd Met partner in juli 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 31-10-2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We zouden u graag weer verwelkomen!

Sharon
21-8-2018

Top vakantie gehad in Jardin tropical! Het ontbijt was echt heerlijk. Ook raad ik aan om bij las rocas te eten. Daar kun je echt heerlijk eten en echt een top locatie !

Gereisd Met partner in augustus 2018

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad.

We zouden u graag weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Quality Manager

Een vakantie omniet gauw te vergeten.

L. Gerritsen
1-5-2018

Prachtig hotel mooie kamer en vriendelijk personeel aan de balie ook een dame die Nederlands spreekt. Wij hebben hier 15 dagen doorgebracht. De tijd vloog voorbij. Maar wat een fantastisch hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Het diner was helemaal top. Vriendelijke koks die ter plekke bereiden wat je wilt eten.

Bedienend personeel ook uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Iets minder is de plaats voor de hostes van de reisorganisatie. Dat mag wel wat beter. Verder prachtige omgeving met veel mogelijlheden om te wandelen en te fietsen.

Gereisd Met partner in april 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 2-5-2018

Geachte Heer Gerritsen,

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We houden uw suggesties in gedachten en doen ons uiterste best om ons te verbeteren.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen in uw volgend bezoek!

Heerlijk hotel!

Linda
22-4-2018

erg mooi hotel, goed onderhouden en veel faciliteiten.

Kamers zijn ruim genoeg en worden elke dag schoongemaakt.

Zelfs in het hotel zijn meerdere restaurants beschikbaar.

Zwembad lekker groot zodat je kan rond zwemmen.

En personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Spreken vaak meerdere talen.

Gereisd Met partner in april 2018
Quality Manager, COMERCIAL, 27-4-2018

Beste Linda,

Heel erg bedankt voor uw tijd om over uw ervaring bij ons te schrijven bij Zoover. Wij zijn blij te zien dat u het bij ons naar uw zin heeft gehad en hopen u snel opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijk groeten, Quality Manager

Fantastisch hotel in het voorseizoen

Julien
1-3-2018

Goed hotel netjes onderhouden het enigste nadeel was het handdoekje leggen als je om 10 uur naar het zwembad ging er nergens plek was. Genoeg te doen in de omgeving wij zijn naar park Siam geweest dit is geen aanrader voor het hoogseizoen het is dan veelste druk voor elke glijbaan ben je minimaal een half uur aan het wachten.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Marisa, COMERCIAL, 5-3-2018

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

Onvergetelijk hotel!

Denise
5-10-2017

Het hotel Jardin Tropical heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Na onze lange reis werden we bij aankomst ontvangen met twee heerlijke glazen champagne en was onze mooie vakantie begonnen.

Wij hadden een zeer ruime hoekkamer op de eerste verdieping waarbij we ’s avonds konden genieten van de schaduw op het balkon.

Elke ochtend werden we vrolijk begroet door een van de chef's. Hij maakt oprecht de lekkerste omeletten naar eigen keus. Nergens anders hebben wij zo'n breed assortiment aan ontbijtproducten gezien als in dit hotel. Je komt aan niks tekort.

Wij hadden halfpension waardoor je per dag kon beslissen of je gebruik wilde maken van de lunch of het diner. Wij hebben een aantal keren het diner omgeruild voor lunch en ook hier is het eten en de service uitstekend. Het diner had elke avond wel een ander thema waarbij je kon genieten van livemuziek. De obers verlenen een uitstekende en persoonlijke service.

Wellicht een klein minpuntje zijn de ligbedden bij het zwembad. Al vroeg in ochtend leggen gasten hun handdoeken neer op de ligbedden en kom veel later pas weer terug. Hierdoor waren er soms geen ligbedden meer beschikbaar, maar de werknemers van het hotel doen er alles aan om dat snel op te lossen. De ligkussens zijn wel aan vervanging toe.

Over de vele trappen in het hotel is niet gelogen. Voor een jong stel als wij was dat geen probleem, maar voor mensen die slecht ter been zijn zou dit een obstakel kunnen zijn.

Aanraders in het hotel zijn de Blue Fit Zone en de Sunset bar. Bij de Blue Fit Zone kun je een van de vele sportprogramma's volgen met een adembenemend uitzicht over de zee en het eiland. Bij de Sunset bar kun je genieten van lekkere cocktails en meer met opnieuw een schitterend uitzicht.

Bij het uitchecken ging er bij ons nog €100 euro van de rekening door de renovatiewerkzaamheden. Bij dit hotel kom je helemaal tot rust en staan alle medewerkers van het hotel 24/7 voor je klaar. Wij komen graag terug als het hotel helemaal vernieuwd is.

jammer maar geen tweede keer!!!!!!!!!!

jos petra
26-8-2017

Hotel jardin werd goed aangeschreven bij het reisbureau

sorry echt geen 5 sterren waard.

afgebrokkelde tegels aan zwembad, smerige kussens op zwembad stoelen.

Reis organisatie in hotel niet erg geïnteresseerd.

Het enige pluspunt, ontbijt dat was goed.

jammer de touroperator vast al lang geleden dat jullie hier geweest zijn voor jullie beoordelingen

Hotel is op !

Dit is vakantie!!

Fons Latour
24-8-2017

Hotel Jardin Tropical is tegenwoordig onderdeel van TUI Blue. Het hotel werd tijdens ins verblijf drastisch gerenoveerd zonder dat wij hier last van hadden. De resultaten van deze renovatie zijn al duidelijk zichtbaar. De grandeur en uitstraling van dit hotel was altijd al top maar wordt nu weer tot in de puntjes bijgewerkt. Dit is een van de weinige grote hotels in Costa Adeje waar je geen massa-beleving krijgt maar waar de gast centraal staat. Of het nu om de kamers gaat, het inchecken, het restaurant, de bar, overal staat het personeel met een glimlach voor je klaar en is niets teveel. Het hotel heeft een bijzonder goede ligging ten opzichte van de zee en van zowel Playa de las Americas als Costa Adeje en is een absolute aanrader voor mensen die eens écht lekker op vakantie willen. Hou er wel rekening mee dat animatie en entertainment hier zeer beperkt zijn en dat er niet veel voor kinderen wordt georganiseerd.

Top hotel!